kem44 napisał(a):
CZARNY piszesz w taki sposob ze sorry ale nie wywarles na mnie zbyt duzego wrazenia jako znawca,
mi nie zależy na tym, żebyś mnie oceniał jako znawcę. jeszcze inżynierem nie jestem, jestem nim połowie, no dobra, w 2/5
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
kem44 napisał(a):
jakiegos znanego inzyniera ktory np montuje turbo sprezarki i podnosi moc w samochodach taki ktory sie zna na silnikach itp.....
buahahaha, dobre. po co ktoś Tobie, co ma montować sprężarki i podnosić moc? taki ktoś wcale nie musi wiedzieć o trwałości zasadach projektowania takich silników od podstaw. Pytaj tych, którzy je projektowali.
kem44 napisał(a):
a poza tym kolego widze ze ciagle dazysz do jakichs glupich sprzeczek nie majacych sensu
i po co to??
zobacz swój post i zobacz kto tutaj zaczepia.
napisałem Ci, co mówią fachowe literatury odnośnie pracy silnika ja na jałowym biegu. Czyli to, co Ciebie interesuje, wnioski i jak się ustosunkować. Chyba, że masz zamiar przebudowywać silnik i dostosować Jeśli uważasz inżynierów BMW A.G. za laików, to skoro zabraniają katować na zimnym, to pewnie też nie mają racji
Jak chcesz, mogę poświęcić trochę czasu i bliżej opisać to zjawisko, jeśli jesteś tak głodny wiedzy.
okay, napiszemy jakiś esej

kem44 napisał(a):
ja uwazam ze jak silnik jest odpalony to mu nieszkodzi, przynajmniej nie tak jak przy butowaniu non stop.
to się w końcu zastanów, czy szkodzi, czy nie szkodzi, bo może moja wiedza jest niedostateczna. o butowaniu nikt nic nie wspominał, mówisz to jakbym Ci wypominał, że się tak nie robi. mnie to tyle interesuje, że hej, dla mnie możesz sobie wlać wodę, zamiast oleju i nagrywać tą odcinkę na zimnym silniku cały czas

kem44 napisał(a):
Bo wedle tej glupiej teorii powinno sie gasic silnik w korkach a to juz jest rzenujaca wypowiedz...

dlaczego
żenująca? chętnie usłyszę czemu jest inaczej i ludzie, którzy pracują przy systemach start and go nie mają racji
