BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 00:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 680 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 34  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: plemniczek ->E36 German Burger. 3erFest Puchar s. 22
PostNapisane: 9 lipca 2014, 10:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 410
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B20
Kochany pamiętniczku :!: :rotfl:

Ostatnimi czasy nie miałem czasu na zmiany w aucie, z racji tego, że zwyczajnie mnie w domu nie było przez dwa miesiące. Jedyną zmianą jaka nastała jest ta z przed tygodnia. Tuż przed wyjazdem na ostatni egzamin na zaciski wpadł napis "brembo"

Obrazek

Jakość tych naklejek jest średnia, ale przy gęstej feldze wygląda nieźle. Jak zakręciłem kołem na lewarku to nawet mi się podobało :)

Obrazek

Obrazek

No i pojechałem do stolicy z (wtedy jeszcze) białymi naklejkami. Mocno padało więc nie chciałem jechać nocą. Prawdę powiedziawszy chciałem przy okazji sprawdzić przyczepność na tych negatywach i nie ma takiej tragedii jakiej się spodziewałem :D Dojechałem cały i zdrowy, a wolno też nie jechałem bo lewego pasa starałem się nie blokować a prawego przez koleiny unikałem. Następnego ranka poszedłem do auta z zamiarem wyjazdu na uczelnie. Ujechałem całe 300 metrów po czym zostałem zatrzymany do kontroli. Co mnie zdziwiło to fakt, że nie interesowało ich auto a zawartość jego i moja trzeźwość. Ewidentnie szukali jakichś niepożądanych substancji ale wszystkie dobrze ukryłem więc mnie puścili :rotfl: Ruszyłem więc do szkoły. Do szkoły jakoś dojechałem. Z powrotem niestety już utknąłem blokując przejazd...

Obrazek

Na szczęście kumpel podkładał deski jak zawodowiec więc raz dwa uwolniłem bawarę. Przed wyjazdem, wieczorkiem umówiłem się pod Stadionem Narodowym z jackolusem. Czekając na niego znów trafiła mi się kontrola. Tym razem, znów przyczyną były tablice. Później brak światła wstecznego, bo żarówkę wykręciłem, żeby na czerwono nie świecił, więc go nie ma. Na koniec wystające koła, które nie wystają tak by raziło to w oczy o co zawsze namiętnie walczę. Ostatecznie mnie opuścili bez kwitka po kilkunastu minutach rozmowy, a ja po spocie udałem się do domu.

Jak się okazało to nie jest najlepsze auto na trasy :rotfl: Wszyscy mnie oślepiają bo auto niskie, więc oczy bolały. Black hella z dodatkową folią na szkłach znacznie utrudnia poszukiwanie dziur i kolein więc jechałem w lekkim stresie, a gdy dojechałem na ekspresówkę i już leciałem całą trasę prędkościami 140-200 zaczął dawać się we znaki Bastuck, który w marcu wleciał w miejsce Supersprinta. Słuchanie ryku tego silnika na 5-6 tys. obraotów przez kilkanaście minut jak się okazuje jest męczące dla uszu :D Na szczęście w trasy często nie jeżdżę, więc dalej zostaje na aucie bo tak czy siak ten wydech robi robotę jak trzeba :)

Po powrocie z trasy zajechałem do bawarki320i i jak się okazało zostawiłem u niego auto. Kolejny filtr opuścił auto śmiercią tragiczną. Szczęście w nieszczęściu jest takie, że wystarczyło parę metrów przepchać auto by znalazło się na kanale :rotfl:

Obrazek

Następnego dnia pojechałem po nowy filtr, przeszedłem się spacerkiem do Kamila i wymieniłem z jego pomocą filtr, mocując go wyżej, tak by uniknąć w przyszłości podobnych sytuacji :)

Tuż przed 3er Festem kumpel za flaszkę wódki przywiózł mi gwincior od A6 bez tylnych amorów. Mnie interesuje i tak przód więc spoko. Niestety czasu nie miałem więc zdążyłem tylko jeden z amorów rozebrać. Drugi jest strasznie zapieczony. Plan jest taki by te amory wylądowały na tyle :hyhy: Są bardzo twarde. Będzie jak w prawdziwym giermanie. Ogólnie nie jest źle ale przy szybszych przejazdach potrafi auto czasem dobić, więc chcę to zniwelować. Czy się uda to się okaże. Na razie i tak nie mam czasu by się amorami zająć...

Obrazek

Zakupiłem też szpoiler na tył, ale jeszcze sam nie wiem jak będzie z jego montażem. Moda na Vadery była od zawsze, teraz się zrobiła na gt-classy i właśnie dlatego nie wiem czy go zarzucać. W sumie wczoraj w nocy do zdjęć zrobiłem pierwsze przymiarki.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Muszę zrobić jeszcze jedną przymiarkę przed garażem i ocenić to z każdej strony bo w garażu ciasno, a obecnie z niego nie wyjadę bo...

Obrazek

Obrazek


Nie otwieram szrota, auta na części nie sprzedaję, lecz przygotowuję pod nowe serce, którym będzie starszy, żeliwny dwu i pół litrowy, odporny na wszelkie katusze brat o oznaczeniu M50B25.

Obrazek

Plan jest taki by silnik wsadzić i odpalić. Wszystko jest robione w moim garażu, bez kanału więc warunki są dosyć spartańskie. Robię to pierwszy raz więc znowuż robota idzie jak krew z nosa, ale prędzej czy później wsadzę ten silnik :D Później chwilę pojeżdżę i wsadzę znów dwulitrówkę. Dlaczego? Ciekaw jestem zachowania dupska przy (miejmy nadzieję) przyroście tych nieutraconych 40 koni. Potem silnik idzie na stół i będzie powoli przygotowywany pod doładowanie turbawką. Czy się uda? O tym pewnie gdzieś za rok :rotfl:

Na razie to tyle. Mam nadzieję, że moja kolejna aktualizacja będzie ze zdjęciem, na którym czarna beema ginie w białym dymie dzięki idiotoodpornemu M50B25 :D

Piona :ok:

_________________
Obrazek



Ostatnio edytowano 30 stycznia 2017, 22:02 przez plemniczek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: plemniczek ->E36 German Burger. Plemniczkowe wizje s.23
PostNapisane: 9 lipca 2014, 11:19 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1416
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: e39 528iA
Kod silnika: m52b28
Jak na moje to trochę bez sensu wkładać teraz 2.5 i póżniej wyciągać. Nie lepiej zrobić teraz kapitalny remont i dołożyć turbo i dopiero wsadzać?
No i nie zazdraszczam swapa bez kanału :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: plemniczek ->E36 German Burger. Plemniczkowe wizje s.23
PostNapisane: 9 lipca 2014, 12:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 219
Moje BMW: 325i,323ti Compact
Kod silnika: M50B25,M52B25
A najlepsze to kupić silnik m3 wyjdzie prawie tyle samo co m50b25 turbo a tak to wszystkie jakie widziałem m50b25 z turbiną to była straszna rzeźba żeby to miało ręce i nogi to trzeba min. 10tyś. No i żeby ten dym był z opon a nie z układu wydechowego


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: plemniczek ->E36 German Burger. Plemniczkowe wizje s.23
PostNapisane: 9 lipca 2014, 12:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2756
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: M5 E39
Kod silnika: S62B50
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=156497
Popieram zdanie chłopaków. Ale ja bym zrobił tak:
1. wsadź m52b20
2 opier :cenzura: m50b25
3. zbieraj kasę na s50b32

Jak się dobrze poszuka to anglika m3 e36 można ogarnąć za ok 10 tys. więc zostało by Ci sporo gratów, wrzucil byś sobie jakieś lepsze fanty do siebie typu vadery itp a resztę na części które moment rozeszły by się po forum.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: plemniczek ->E36 German Burger. Plemniczkowe wizje s.23
PostNapisane: 9 lipca 2014, 12:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 351
Lokalizacja: Puma Punku
Moje BMW: E12, E34, E36, E46
Kod silnika: M47N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 6#p1681056
Proponuję kupić hi-lifta na wyposażenie, będziesz szybciej progi pokonywał ;)
A z silnikiem to tak jak koko pisze, lub mitycznego 2.8
Lotka na klapę mocno dyskusyjna ale co kto lubi.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: plemniczek ->E36 German Burger. Plemniczkowe wizje s.23
PostNapisane: 9 lipca 2014, 13:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2143
Lokalizacja: okolice Świdnicy
Moje BMW: 528i, M3, e30
Kod silnika: s50b32 M52B28 .....
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... &start=220
Cytuj:
3. zbieraj kasę na s50b32

Jak się dobrze poszuka to anglika m3 e36 można ogarnąć za ok 10 tys. więc zostało by Ci sporo gratów, wrzucil byś sobie jakieś lepsze fanty do siebie typu vadery itp a resztę na części które moment rozeszły by się po forum.


znajdź mi w dobrych pieniądzach i z dobrym nie zajechanym motorem, ja już szukam ponad pół roku i 1 szt jeździłem która okazała się totalnym zajazdem



jakoś nie odkopałem możesz napisać wszystko o przednim heblu z czego zaciski jaka średnica tarcz jak adaptery jakie koszta itd...

_________________
Obrazek

Moje coupe ---->Vadery OZ Futura 10j gwint weitec ---> S50B32 !! ---> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=820

Jest BMW E36 S50B32 coupe - vadery i OZ Futura 10j
Jest 528i,635 L6,318i,318i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: plemniczek ->E36 German Burger. Plemniczkowe wizje s.23
PostNapisane: 9 lipca 2014, 15:43 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Fajne hamulce i dobre plany M50B25 + turbo :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: plemniczek -->>E36 German Burger. Plemniczkowe wizje s.23
PostNapisane: 9 lipca 2014, 16:31 
Trzeba przyznać jedno, ta galeria jest ciekawa :super:

Co do silnika, to przy założeniu i wyglądzie samochodu i tak jeździ on wolno..., także troche zmiana kierunków musiałaby być w takim przypadku, żeby wykorzystać nowy motor. Pewnie 2.5 kupiłeś nieźle to pakuj go :ok:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: plemniczek -->>E36 German Burger. Plemniczkowe wizje s.23
PostNapisane: 9 lipca 2014, 19:17 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1416
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: e39 528iA
Kod silnika: m52b28
Działaj ;)

http://olx.pl/oferta/bi-turbo-do-silnik ... cf4d088637

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: plemniczek -->>E36 German Burger. Plemniczkowe wizje s.23
PostNapisane: 9 lipca 2014, 19:31 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 10409
Plany konkret :ok: Trzymaj się Swojej wizji bo jest dobra.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: plemniczek -->>E36 German Burger. Plemniczkowe wizje s.23
PostNapisane: 9 lipca 2014, 20:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 219
Moje BMW: 325i,323ti Compact
Kod silnika: M50B25,M52B25
Tu masz ciekawy temat e36 325i turbo
http://turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t=2343


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: plemniczek -->>E36 German Burger. Plemniczkowe wizje s.23
PostNapisane: 9 lipca 2014, 22:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2756
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: M5 E39
Kod silnika: S62B50
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=156497
Conrad, dobrze gada bierz
Tomasz1505, https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 7146_n.jpg za -9,5 tys kupiliśmy i własnie się przekłada
sory za OT

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: plemniczek -->>E36 German Burger. Plemniczkowe wizje s.23
PostNapisane: 9 lipca 2014, 22:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 605
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: 316i
Lepiej wstrzymaj się, dozbieraj i kup s50, będziesz 100x bardziej zadowolony. Wiem co mówię ;-)
Będzie to droższa impreza ale wyniki 30% lepsze niż 2,5 czy 2,8.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: plemniczek -->>E36 German Burger. Plemniczkowe wizje s.23
PostNapisane: 10 lipca 2014, 02:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 410
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B20
Conrad napisał(a):
Jak na moje to trochę bez sensu wkładać teraz 2.5 i póżniej wyciągać. Nie lepiej zrobić teraz kapitalny remont i dołożyć turbo i dopiero wsadzać?


Szczerze mówiąc to robię to po części z ciekawości. Prędzej czy później będę musiał wsadzić silnik. Lepiej na przyszłość wiedzieć, gdzie co podpiąć. ;)

Właśnie wszedłem do domu. Wywaliłem kompletnie gaz z auta przez co prace się opóźniły, ale już jest prawie wszystko przygotowane pod "wypróżnienie" :hyhy: Zostało wykręcić wodzik skrzyni i wysprzęglik. Ostatnie dwie i pół godziny walczyłem z kolektorami... W efekcie końcowym dwie śruby ukręciłem, dwie obcinałem a potem przecinakiem uwaliłem i dwie jakoś poszły bez naruszenia szpilek. Brak kanału daje się we znaki gdy odpinając przewody zaczyna się lać na gębę paliwo i nie bardzo jest jak uciec :rotfl: Ogólnie jestem bardzo zadowolony z dzisiejszych prac. Mam nadzieję, że jutro wstępnie zagości B25 pod machą.

Co do projektu to nie chcę mówić, że klamka zapadła ale na 99% będę realizował swój plan. Turbo będzie na upmouncie. Wszelkie turbiny ukryte pod kolektorami wymagają rur do Intercoolera poniżej wahaczy. Auto póki co zostaje w obecnym setupie i chciałbym żeby tak zostało także z turbawką. Oczywiście nie cały czas bo na kątach nie wykorzystam potencjału, na wykorzystanie którego prędzej czy później przyjdzie chęć. W swoim czasie auto pewnie zostanie przebudowane na streetówkę :) bardzo bym chciał żeby została klima. Kombinuję ale marnie to widzę. Póki co widzę trzy opcje. Turbo na downmouncie choć też będzie ciasno, przenieść kompresor klimy na drugą stronę choć nie wiem jak bo miejsca i tak tam już nie ma, ewentualnie zastosować jakąś elektryczną sprężarkę z jakiejś hybrydy, ale o tym muszę jeszcze poczytać.

Co do wszelkich Mpałerów, mityczności i tym podobnych to póki co jestem nastawiony mimo wszystko na turbo. Chcę po prostu zbudować coś sam, ucząc się przy tym czegoś nowego :) Mój zakres wiedzy praktycznej jest znikomy, ale na czymś uczyć się trzeba. Oby nie poszło wszystko z dymem :rotfl:

Piona :ok:

_________________
Obrazek



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: plemniczek -->>E36 German Burger. Plemniczkowe wizje s.23
PostNapisane: 10 lipca 2014, 08:28 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 1615
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: e36 i e34
Kod silnika: M52TUB30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161768
plemniczek napisał(a):
to póki co jestem nastawiony mimo wszystko na turbo.

a może kompresor ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: plemniczek -->>E36 German Burger. Plemniczkowe wizje s.23
PostNapisane: 10 lipca 2014, 08:38 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
fajna notatka w pamiętniczku :P ja tylko się zastanawiam po co Ci dużo mocy w aucie, które:
raz: wszędzie haczy, jest mega niskie i jest problem z jazdą :D
dwa: nie jeździsz w trasy
ale plany zacne, spoiler bym odpuścił

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: plemniczek -->>E36 German Burger. Plemniczkowe wizje s.23
PostNapisane: 10 lipca 2014, 08:39 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1416
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: e39 528iA
Kod silnika: m52b28
plemniczek, a jeszcze zapytam, GT Class oryginalny? Marzy mi się taki ale to trzeba mieć już chociaż MPakiet bo do serii to będzie śmiesznie wyglądał ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: plemniczek -->>E36 German Burger. Plemniczkowe wizje s.23
PostNapisane: 11 lipca 2014, 00:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 410
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B20
lukiz3000 zakres prac przy kompresorze jest podobny a wyniki nieporównywalnie lepsze przy turbo. Z odkopanych filmików wydaje mi się, że auta na kompresorze brzmią niczym samochodzik na radio. Kompresor odpada.

Wojt4S90, a turbo mi potrzebne w trasy? :) Raczej po to by wsiąść i się powściekać, a jak się spierdzieli, żeby nie daleko do domu było :rotfl:

Conrad, a Tobie to już mówiłem, ale niech będzie, żeby potem nie było... Szpojlery nie są oryginalne ale za to wydałem na to 160 złotych. Myślę, że to wszystko tłumaczy :cwaniak:

Dziś opierdalingu nie było:
Wszystko przygotowane. Cała instalacja na środku silnika. Wszystko odpięte. Jak się potem okazało nie wszystko :D no ale nic złego się nie stało to po pierwsze, a po drugie właśnie po to robię teraz swapa żeby potem unikać błędów :)

Obrazek

I wyjazd z nim. Swoją drogą to myślałem, że wyjąć silnik gdy wszystko naszykowane to takie hop siup. Już żałuję, że będę musiał z powrotem wkładać dwulitrówkę, ale trudno. Sam sobie nawarzyłem bigosu :D

Obrazek

Mega szybko z robotą nie idę bo wieczorem zamiast wkładać nowy silnik skończyło się na piwkowaniu i ponownym rozkręcaniu skrzyni, a raczej skrzyń bo i w jednym i w drugim silniku były rozpoławiane. Przejrzałem już oba silniki i już mniej więcej wiem co jak podpiąć, więc jutro prawdopodobnie już będzie siedziało B25. Tak czy siak najbardziej obawiam się elektryki.

Piona :ok:

PS. Wielkie dzięki dla Vmashera z 3er'a za telefoniczne porady :)

_________________
Obrazek



Ostatnio edytowano 30 stycznia 2017, 22:07 przez plemniczek, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: plemniczek -->>E36 German Burger. Plemniczkowe wizje s.23
PostNapisane: 11 lipca 2014, 09:05 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 45
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
Ładnie jedziesz z materiałem tak trzymaj i czekam na efekt końcowy :ok:

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: plemniczek -->>E36 German Burger. Plemniczkowe wizje s.23
PostNapisane: 11 lipca 2014, 15:05 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Czyli na jakim komputerze chcesz odpalić M50 ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 680 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 34  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 94 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL