BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2025, 10:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 260 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2007, 14:01 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
To nie wiem co to był za gaziarz. Przerobienie wszystkiego od nowa na sekwencje to w warszawie koszt max 2k.

Pojedź do innego gaziarza, widze gołym okiem że masz normalny gaz pewnie I albo II generacji i bezproblemowo można to ustawić tak żeby chodziło.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2007, 14:10 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
Najciekawsze jest to że mam pod maską mnóstwo niespodzianek :]
Znalazłem tam już komputer od instalacji STAG podłączony kablami do... niczego, rurę prowadzącą znikąd donikąd, a ostatnio kostkę od ABS-u (chyba zapasową) pałętającą sie po komorze silnika.

A jeśli chodzi o tą instalację, to ona była kiedyś sekwencyjna ;) tylko ktoś kiedyś ją rozgrzebał i ostało się takie... o, :zdziwko: niewiadomo co, i jest naprawdę gówniane :zdegustowany:

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2007, 14:23 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 46
Lokalizacja: warszawa
Kubenzy napisał(a):
Kyokushin napisał(a):
gaz jest jaki jest - nie ma co wywalać - i tak jeździ się taniej.


Byłem u niejednego gaziarza, jeden to nawet powiedział: "gaz w tym aucie jest z dupy wystrzelony". A trzech tys. na zrobienie gazu nie mam - bo tyle by kosztowało doprowadzenie go do dobrego stanu (czyli założenie nowego sekwencyjnego). Może kiedyś, w przyszłości... ale na pewno dalekiej.

sajdol napisał(a):
piszesz , że jesteś biednym studentem i wywalasz gaz???????


ten gaz w połączeniu z kosztem napraw wyjdzie drożej niż benzyna...


po 1 to sekwencje można założyć już za 2050zł
po 2 to niewierzę żeby tak drogie było doprowadzenie twojej instalacji do ładu
po 3 gratuluję temu gaziarzowi co tak powiedział podejścia do swojego fachu
po 4 znajomy miał gaz bodajrze 2 gen w beemie i sam regulował spalanie , oczywiście kosztem mocy i był bardzo zadowolony


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2007, 14:30 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
po 5 nie chcę mieć gazu w bmw


Sekwencja w szczecinie kosztuje 3600 zł, jako że butlę już mam, zapłaciłbym 3000

sajdol napisał(a):
po 2 to niewierzę żeby tak drogie było doprowadzenie twojej instalacji do ładu


uwierz mi, ona jest nic nie warta, to prowizorka, tam nie ma czego doprowadzać do ładu

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2007, 15:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 305
Lokalizacja: lublin
Moje BMW: e46Ci
Kod silnika: M52b28
Cytuj:
po 5 nie chcę mieć gazu w bmw
zrezygnujesz z gazu i skączą sie twoje problemy. Jak sam powiedziałeś że sekwencja już była i skoro ktoś ją wywałił to nie zrobił tego na darmo. Widziałem już nieraz auta na sekwencji które nie trzymały równo obrotów strzelały itp. Wstawienie Blosa czasem pomaga, sam o tym wiesz ale czy chodzi auto na tyle dobrze aby można było bezproblemowo jeżdzić ? Moja rada jest następująca: odłącz nitro i jeździj tylko na benzynie przez miesiąc, sam dojdziesz do wniosku co bedzie dla ciebie lepsze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2007, 15:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
sajdol napisał(a):
po 4 znajomy miał gaz bodajrze 2 gen w beemie i sam regulował spalanie , oczywiście kosztem mocy i był bardzo zadowolony


jezeli mowisz o dawkowaniu gazu to oprocz mocy zabijal tez silnik...

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2007, 18:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
jak byś miał sekwecje to i dziury w kolektorze po wtryskach

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2007, 19:16 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
elektron85 napisał(a):
jak byś miał sekwecje to i dziury w kolektorze po wtryskach


dziury są przecież

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2007, 19:56 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
z dziurami w kolektorze nie ma prawa silnik chodzić.... więc dziur nie ma. gołym okiem widze że masz gwizdki antystrzałowe do II generacji i widze też wpięty mikser w dolot.

Nie wiem co za głupoty ci gazownicy wciskają.
Gaz w BMW jak w każdym aucie to dobra rzecz pomagająca kupe kasy zaoszczędzić - jedyny warunek jest taki że musi być dobrze założone i wyregulowane. Nie jest to ani drogie, ani skomplikowane, kwestia żeby odpowiedniego człowieka znaleść który się będzie znał a nie bajki wymyślał trzy po trzy.
O ile II generacja się w BMW nie sprawdza, pali więcej i nie chodzi tak jak benzyna to sekwencja chodzi bardzo dobrze i różnic nie ma. Tak czy siak - jak nawet masz II generację to bez żadnych blosów i innych wynalazków można ładnie ją zestroić i będzie dobrze chodzić, co by to nie było.

Napisz jaki masz komputer, poza tym że to STAG. Zrób też foto parownika i zobacz co na nim jest napisane do ilu jest KM. Do sekwencji jest inny i do zwykłego gazu też.

Jak chcesz robić głupoty i wierzysz w latające smoki, 7 krasnoludków oraz teksty typu że LPG to zła rzecz - możesz gaz wyjąć i jeździć na benzynie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2007, 21:01 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 46
Lokalizacja: warszawa
Kubenzy napisał(a):
po 5 nie chcę mieć gazu w bmw


Sekwencja w szczecinie kosztuje 3600 zł, jako że butlę już mam, zapłaciłbym 3000



skoro nie chcesz mieć gazu w bmw to go wywal, przecież to twoje auto

2 tygodnie temu założyłem gaz sekwencyjny KME DIEGO w warszawie za 2050zł
a w szczecinie 1500 drożej? UFFF , a myślałem, że w warszawie są najwyższe ceny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2007, 21:06 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
sajdol, u Ciebie ta instalka tak tanio bo zapomniało BMW dwóch cylindrów dorzucić podczas produkcji :) u nas instalka KME do R6 2800 zł .

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2007, 21:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
prosta sprawa ze do r6 drozsza

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2007, 21:11 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 46
Lokalizacja: warszawa
elektron85 napisał(a):
prosta sprawa ze do r6 drozsza


racja. moje niedopatrzenie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2007, 21:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
Mały Baron, to twoja e36 na tejh focie przy nicku ???

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2007, 21:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 305
Lokalizacja: lublin
Moje BMW: e46Ci
Kod silnika: M52b28
elektron85 napisał(a):
Mały Baron, to twoja e36 na tejh focie przy nicku ???
oczywiście !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2007, 22:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
Z tego co ja widze to w tym aucie jest zalozony BLOS. Kiedys byla II gen na mikserze ale ktos go wywalil razem z krokowcem dlatego kable od 'komputera' LPG wisza w powietrzu. Wystrzaly pewnie masz bo trzeba przegladnac elektryke.. cewki, swiece i moge sie zalozyc, ze fajki beda do wymiany. To auto moze bez problemu jezdzic na blosie i nie bedzie nic strzelalo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2007, 19:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
Kubenzy, podsunę ci pomysł z tymi tylnymi lampami kup sobie taki spray domalowania lamp i pomaluj na czerwono oczywiscie bez kierunków

i będziesz miał prawie takie jak m oczywiscie jak ładnie to zrobisz :rotfl:

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2007, 14:15 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
Myślałem już nad tym, ale doszedłem do wniosku, że po prostu jak już będę cos robił z tymi lampami, to będzie to po prostu wymiana na takie z białym kierunkiem, a póki co... te zostaną, są sprawne, w dobrym stanie, nie porysowane, bez żadnej wody w środku, nie popękane... więc czemu miałbym je zmieniać jak mam teraz inne wydatki?
A malować ich nie będę, po to wyszły z fabryki białe, żeby być białe, i nie odbiegają jakościa od innych.

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2007, 14:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
tak ci tylko zaproponowałem według mnie ladniej by wtedy wyglądały

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2007, 19:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 305
Lokalizacja: lublin
Moje BMW: e46Ci
Kod silnika: M52b28
Jeden powiedział reszta powtaża, Kubenzy zostaw te lampy, czerwono białych są tysiące, doprowadź tylko lakier do lustrzanego blasku wrzuć kóleczka i bedzie spox


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 260 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL