Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami. Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.
1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego. 2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie). 3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać. 4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami. 5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"
W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.
nazywam sie Justin, mowia na mnie Gruby, mam 22 lata . Majac 18lat zdalem egzamin na prawo jazdy i Ojciec kupil Golfa mk2 1,3 z gazem, abym nauczyl sie "prawdziwej jazdy". Powiem, ze juz wczesniej potrafilem prawdzic samochod, poniewaz Ojciec czesto zabieral mnie na rozne zamkniete lub malo uczeszczane tereny, abym sobie troche pojezdzil. Dzieki temu, juz jako maloletni, mialem okazje pojezdzic autami marki bmw - śnieżno-biała e32 730i oraz e36 325tds ( ktora ojciec zalewal olejem rzepakowym - w sumie jezdzila na tym normlanie... ). Ojca samochody sie nie trzymaja, czesto cos tam lubi pohandlowac, i zaraz po Golfie, dostalem na poczatku wakcji e34 525 12v. sedan z gaz sekw.
Był to zuepłny golas, ale ktos wstawił konkretny zestaw foteli z kanapa. Bezowa skora, w pelni elektryczne fotele przednie(nawet zaglowek), a na oparciach byly zamonotwane ori stoliczki, aby pasazerowie z tylu mogli rozlozyc sie z bufetem
Pozniej bujałem sie rodzinnym Oplem Corsa B 1,2 z '94r - samochod nie do zajezdzenia Byly tez inne autka
Wkoncu uzbieralem troszke gotowki i za ok 5 tys udalo mi sie kupic pierwsze BMW. Byla to 318is w Coupe z '93r, oczywiscie z gazem sekwencyjnym. Z wyposazenia miala HIDy i sporty. Swietny samochod i cudowny silnik w kwestii koszty eksploatacji/moc/jakosc.
Bardzo fajnie sie rozpedzala. Nawet udalo mi sie nia zbic 320i na lotnisku w Bagiczu, podczas "rozpoczecia sezonu"
Przy 180km/h na gazie juz tak fajnie sie nie rozpedzala, a dzwieku wydechu nie moglem zlikwidowac przez bra kata.
Nastepenie sprzedalem is-a, aby kupic drugiego w lepszej kondycji wizaulanej. Byl porysowany, schodzil z niego clar, srodek tez byl troche juz zmeczony. Pozniej zalowalem tej decyzji bo myslalem, ze szybko znajde mlodszy, bogatszy, ladniejszy egzemplarz. Niestety sie mylilem... Po kilku tygodniowych poszukiwaniach znalazlem w moim miescie fajne e34 za przyzowite piniadze. Turas 520i, vanos , po lificie, czyli szeroka maska, bogata Kolor TECHNO VIOLETT
S240A LEATHER STEERING WHEEL Kierownica skórzana z pod.pow. S302A ALARM SYSTEM Instalacja alarmowa S314A HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz. S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Brak napisu modelu S339A SATIN CHROME Shadow-Line S410A WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT Siłownik szyby elektryczny przedni S413A LUGGAGE COMPARTMENT NET Siatka oddzielająca bagażnika S423A FLOOR MATS, VELOUR Dywaniki podłogowe Velours S438A WOOD TRIM Wersja z drewna szlachetnego S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera S498A HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne S500A HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM Regulator zasięgu świateł S520A FOGLIGHTS Lampa przeciwmgłowa S530A AIR CONDITIONING Klimatyzacja S540A CRUISE CONTROL Tempomat S556A EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY Wskaźnik temperatury zewn. S687A RADIO PREPARATION Instalacja radiowa
Wysoki komfort jazdy, do Niemiec "płynalem" nia przez 600km z predkoscia 140-180km/h. Silnik igiełka, foto nizej
Po mimo tego, iz wiele serca, pacy i pieniedzy wlozylem w nia, to od poczatku wiedzialem, ze to jeszcze nie czas na 5er. Sprzedalem ja.
Stwierdzilem ze e36 Coupe jest dla mnie idealne, a silniczek m42 poprostu cudowny.
Rozpoczalem poszukiwania. Budzet - 8k. Wymgania: po 94r, deska w srodku po lificie, czysta seria, zdrowy 318is.
Niestety nic ciekawego nie moglem znalezc. Alledrogo swiecilo pustakmi, a jak juz cos wartego uwagi znalzlem - na miejscu okazywalo sie wielka pomylka...
Wkoncu, moja Ola, ktora zawsze zabieram ze soba na ogledziny - dzieki niej nie kupuje fury emocjami - podusnela mi ogloszenia z 328i, ktore bylo bez gazu, ale niedaleko mojej miejscowosci. Juz wczesniej widzialem je na allegro za 8,5k i bez gazu. Teraz byla za 7,5k, ale nie przykuwala wzroku i zdjecia nie zachecaly. Troszke przekraczala budzet, myslalc jeszcze o montazu LPG, ale 2,8l jeszcze nie jezdzilem, wiec mozna ja sprawdzic - ot tak dla zabicia czasu
Blisko bylo, zeby ja zobaczyc, wiec zadzwnilem i umowilem sie na spotkanie. Wlasciciel podczas rozmowy rowniez nie zachecal tonem glosu do przyjazdu - chyba nie chcial sie jej pozbywac
Pojechalismy - ja, Ola i jej brat. Ogledziny po zmroku, ale nigdy mi to nie przeszkadza przy zakupie nowej fury. Nigdy sie nie zdziwilem drugiego dnia
Przyjezdzamy na miejsce i juz z daleka... "Tyyy... ona jest obnizona??!!" Wysiadamy i witamy sie z dosyc mlodym malzenstwem, w wieku ok. 35lat. Ogladamy i przyznam, ze bylem mocno zdziwiony dobrym stanem BMW, gdzie zdjecia ani opis zupelnie na to nie wskazywaly
Jedyne do czego moglem sie przyczepic to niebieskie, ledowe podswietlenie wnetrza pojazdu i ryczacy, tuningowy wydech, prz ktorym nie dalo sie rozmawiac.
Lakier w dosc dobrej kondycji, drobne purchle na nadkolach, dwie rysy, glebsze (nie do spolerowania) na dachu - ale malo widoczne Silnik elgancko chodzil, niestety zapomnielismy kabelka do diagnostyki W srodku - magia. Fotele sport w skorze, nieporwanej + podgrzewanie Klimatronic sprawny ! Ori radio kaseciak, pelne OBC, Wyposazenie zgadzalo sie z VINem, ktory na miejscu rozkodowalismy. Z dolozonych gadzetow to wlasnie duzy OBC, zegary z przed-lifta (do 260km/h) - przypuszczam, ze wymiana jest spowodowana tym, ze te zegary maja ringi i ktos zamiast samemu montowac ringi, wrzucil poprostu zegary z juz zamonotwanymi. Z VINu wynikalo, ze beemka powinna miec "M sportowe podwozie", ale wykluczylismy to ze wzgledu, ze byla za niska jak na ori "M zawias".
Wkoncu sie przejchalismy. Fura ryczala jak szalona, ale szla jak przecinak ! Rowniutko wkrecala sie na obroty, nic nie szarpala, nie przerywala, nie prychala. Zarowno przy spokojnej, jak i ostrzejszej jezdzie. Zawieszenie twarde jak beton - takie mialem pierwsze odczucie. Trzymalo w zakretach swietnie, nic nie pukalo. Hamulce ok. Wszystko wydaje sie byc sprawne.
Niestety wlasciciel byl twardy i mogl opuscic tylko 200zl z ceny. Stwierdzam ze i tak byla warta tej ceny, ale jednak zastanowilem sie porzadnie i podziekowalem za spotkanie. Nie bylbym w stanie jej utrzymac i mocno przekroczylbym budzet, liczac ze bede montowal gaz + ewentualne ukryte wady, ktorych musialbym sie niezwlocznie pozbyc - pomyslalem.
Nie moglem spac, ciagle o niej myslalem, a zadne nowe ogloszenie z elgenacka BMW nie pojawilo sie. Po 2-3 dniach zadzwonilem... Budzet przekroczy, ale trudno, raz sie zyje ! Jeszcze na mnie czekala Zaproponowalem moja oferte, troszke nizsza niz cena, o ktorej rozmawialismy na miejscu. Mialem czekac na odpowiedz i w koncu telefon... odbieram i slysze "Przyjezdzaj i zabieraj" Jezcze tylko sprawdzilismy bledy na kompie - sondy do wymiany. Nie zniechecilo mnie to i zabralem ja do domu
Wiec wkoncu moge wam przedstawic moja e36 Coupe 328i, z ktora jestem juz zwiazany od 4 wrzesnia 2012r. i jak narazie ( oby nie zapeszyc ) nie mam zamiaru sie z nia rozstac !
Rozkodowany VIN: Kod typu BG11 Typ 328I (EUR) Typoszereg E E36 (2) Seria 3 Rodzaj konstrukcji COUPE Układ kierowniczy LL Drzwi 2 Silnik M52 Pojemność skokowa 2.80 Moc 142 Napęd HECK Skrzynia biegów MECH Kolor MONTREALBLAU METALLIC (297) Tapicerka LEDER STANDARD/SCHWARZ (P7SW) Data prod. 1996-02-23
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK) S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Poduszka powietrzna pasażera S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką S277A LM RAD/DOPPELSPEICHENSTYLING Obr. BMW, st. le. BMW podw. spr. S305A FERNBEDIENUNG F.ZENTRALVERIEGELUNG Pilot do zamka centralnego S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz. S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny elektryczny S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S440A NICHTRAUCHERPAKET Pakiet dla niepalących S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Wskaźnik temperatury zewn.
Nazwa (ETK) S651A BMW Bavaria C Reverse Radio BMW Reverse RDS S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria S806A 3.BREMSLEUCHTE Trzecie światło stop S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.
Z modyfikacji jakie zaobserwowalem, ktore przeszla przed moja kadencja to: - zawieszenie TA-TECHNIX (nizej zdjecie sprezyn z nr - ktos rozpozna co to dokladnie jest?) - z przodu nawiercane, wentylowane tarcze z jakimis czerwonymi klockami (nie wiem co tam dokladnie siedzi) - kolektory wydechowe, tzw. barany prawdopodbnie nie chinczyki, mozliwe ze od m3 (instalator LPG stwierdzil, ze widzial wybite oznaczenia ALPINA - ale watpie... ja tego nie znalzlem jeszcze) - stroboskopy zamontowane w obu tylnych lampach (musze nagrac film, wlacza sie je z tylnymi przeciwmglowymi, pelna regulacja intesywnosci itp, mozna odlaczyc jednym kabalkiem ) - ksenon w przeciwmglowych - OGNISTY WYDECH - FLAMER ( na wylotach z tlumika, podowjny, jak od scigaczy - byly zamonotwane swiece zaplonowe, ktore byly podlaczone do apratow zaplonowych i kabelki pociagniete do przyciskow w konsoli. Niestety nie mialem okazji tego sprawdzic, swiece podobno trzeba bylo wymienic. Nawet nie chcialem, balelem sie ze spale fure )
Z modow, napraw, gadzetow, ktorych ja dokonalem:
- GAZ SEKWENCJA (LPG TECH, wtryski Baraccuda, Reduktor Shark 1500, faro zamiast miedzi, wlew pod klapka) - Wrzucilem ori tlumik od 325i - Wymienilem olej na ELFa polsyntetyk 10w40 + filtr oraz filtr powietrza - Po kilku "przejazdzkach" musialem wymienic tylne oponki - Zakupilem rowniez dwie sondy - ori siemensa, uzywki - Dolalem plyn do ukl. chlodzenia i odpowietrzylem autko - Nowe swiece NGK BKR6EK - Sworzenie FEBI krotkie, zewnetrzne L+P strona
Jakie plany? W glowie pomyslow mnostwo, ale narazie spokojnie - musze sie ustabilizowac finansowo. Budzet, ktory byl na poczatku ( 8 000zl ) zostal mocno przekroczony. Na dzien dzisejszy fundusz na bmw przekroczyl 11 tys. Planuje narazie jezdzic i utrzymac ja w jak najlepszej kondycji.
Zdjecia pogladowe ponizej. Robione noca na szybko, w deszczu. Dlatego taka jakosc. W przyszlosci postaram sie o dzien, lepsza pogode i scenerie
Oraz foto sprezyny - co to dokladnie jest?
Pozdrawiam
_________________ Było: e34 525 sedan 89r, e34 525TDS sedan, e36 318is Coupe 93r, e34 520i Touring 95r Aktualnie:E36 328i Coupe '96r
Ostatnio edytowano 1 grudnia 2012, 02:28 przez justin997, łącznie edytowano 3 razy
śmieszne pieniądze jak za 328i zrób jej porządną sesję i nie zajedź jej za szybko
_________________ Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu. Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.Jeremy Clarkson
Wiem, ze cena dobra jak na 328i, ale tez nie mowie ze jest w idelnym stanie Spokojnie, potrafie zadbac o autko smialo moge powiedziec, ze poprzedni is i e34 wyszly z moich rak w takim samym stanie, a nawet lepszym niz przy zakupie
_________________ Było: e34 525 sedan 89r, e34 525TDS sedan, e36 318is Coupe 93r, e34 520i Touring 95r Aktualnie:E36 328i Coupe '96r
Tytuł: Re: justin997 - e36 328i Coupe - moja histroia 8-)
Napisane: 4 listopada 2012, 22:30
Częsty bywalec
Wiek: 34 Posty: 667 Lokalizacja: Rumia Moje BMW: BMW E90 318i 143 PS Kod silnika: N43B20(U0)
Bardzo przyjemnie się czytało Twoją historię, dawno czegoś takiego na tym forum nie widziałem. Cena chyba sporo za niska jak na 328i, ale miejmy nadzieję, że nie wyciągnie z Ciebie wszystkich pieniędzy Oczywiście czekamy na zdjęcia środka.
Żadnych fot auta nie udało mi się zrobić podczas weekendu, ale za to nagrałem dzisiaj filmik. Prezentuje, wspomniane wcześniej, działanie strobo w tylnych lampach oraz wyglad ksenonow w przednich przeciwmglowych.
Przypomne, ze odpalam strobo jak i ksenon, przyciskami od przeciwmglowych. Zamonotwane przez poprzedniego wlasciciela. Strobo moge odlaczyc jednym kabelkiem i mam normalne swiatla przeciwmglowe
W przyszlosci chcialbym troche to pozmieniac. Mianowicie wrzucic lampy przed liftem na soczewce. Przeniesc do nich ksenon i zrobic BH. Strobo wrzucic w przedni przeciwmglowe, z zachowaniem tej samej metody wl/wyl.
_________________ Było: e34 525 sedan 89r, e34 525TDS sedan, e36 318is Coupe 93r, e34 520i Touring 95r Aktualnie:E36 328i Coupe '96r
Niestety nie zdazylem zrobic fotek, gdy slonce bylo jeszcze w zenicie i marny ze mnie fotograf, wiec sesja tego nie nazwe. Ale zawsze to blizej niz dalej
Co do nowinek to tak: - juz czekaja na mnie w rodzinnym miescie soczewki bosha, ktore beda zrobione na B/YH - azukam kompletu pomaranczek na przod
O to kilka fot
Pozdro
_________________ Było: e34 525 sedan 89r, e34 525TDS sedan, e36 318is Coupe 93r, e34 520i Touring 95r Aktualnie:E36 328i Coupe '96r
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 26 gości
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników