BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 14:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: koksinek80 -->> BMW E30 325E USA
PostNapisane: 7 sierpnia 2018, 19:35 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
A ja jak widzę te zderzaki to mi oczy z oczodołów wypadają :D

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koksinek80 -->> BMW E30 325E USA
PostNapisane: 11 sierpnia 2018, 11:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50
To chyba nie Eta.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koksinek80 -->> BMW E30 325E USA
PostNapisane: 12 sierpnia 2018, 18:50 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 24
Moje BMW: e30
Kod silnika: m20b27
tofidel77 napisał(a):
To chyba nie Eta.


tzn?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koksinek80 -->> BMW E30 325E USA
PostNapisane: 12 sierpnia 2018, 19:35 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Kolega chyba zasugerował się rubryką "power" w wydruku z VINu, bo jest trochę więcej, niż eta powinna mieć. Ale reszta wygląda na etę (2.7 pojemność, kolektor ssący).

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koksinek80 -->> BMW E30 325E USA
PostNapisane: 13 sierpnia 2018, 08:25 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 24
Moje BMW: e30
Kod silnika: m20b27
na głowicy jest nr 1264200 i wybity rocznik 87 ,
z opisu na stronie
https://www.e30.de/fotostory/f00080/m20seite2.htm , po zmierzeniu średnicy zaworów w głowicy wychodzi 40/34 co świadczy o tym to że mój silnik to zwykła eta a nie super eta
https://www.e30.de/fotostory/f00080/m20seite5.htm ,kształt tloków , GMP tłoka nie wystaje po za krawedź bloku


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koksinek80 -->> BMW E30 325E USA
PostNapisane: 13 sierpnia 2018, 18:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Supereta ma głowicę 885. Szkoda :( No ale jak i tak rozbierasz to można szukać B25 i składać hybrydę ;)

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: koksinek80 -->> BMW E30 325E USA
PostNapisane: 15 sierpnia 2018, 09:29 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 24
Moje BMW: e30
Kod silnika: m20b27
Troche to trwało ale jak było widać cały silnik skrzynia podwozie up... od oleju

Obrazek
Obrazek
niestety wygłuszenie komory nie dotrwalo całe spękane , twarde bez możliwości demontażu

Obrazek
Obrazek
Obrazek
nie wiem z czego to leciało bo bo po rozbiórce okazało sie że nawet w komorze sprzęgłowej też niezły syf...

Obrazek
Obrazek

w końcu po kilkugodzinnej męczarni wszystko wyczyszczone

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koksinek80 -->> BMW E30 325E USA
PostNapisane: 15 sierpnia 2018, 09:35 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Nieźle udało Ci się to wyczyścić :super:

Słabo to wyglądało początkowo :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koksinek80 -->> BMW E30 325E USA
PostNapisane: 15 sierpnia 2018, 10:45 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 24
Moje BMW: e30
Kod silnika: m20b27
Szczurek1986 napisał(a):
Nieźle udało Ci się to wyczyścić :super:

Słabo to wyglądało początkowo :hyhy:


cały czas to słabo wygląda...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koksinek80 -->> BMW E30 325E USA
PostNapisane: 15 sierpnia 2018, 11:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
koksinek80 napisał(a):
Szczurek1986 napisał(a):
Nieźle udało Ci się to wyczyścić :super:

Słabo to wyglądało początkowo :hyhy:


cały czas to słabo wygląda...



Nie :)

Już dużo pczyniłeś :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koksinek80 -->> BMW E30 325E USA
PostNapisane: 15 sierpnia 2018, 12:19 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 24
Moje BMW: e30
Kod silnika: m20b27
:) łatwo się rozkręca gorzej poskręcać...
tak poważnie to myśle że jakieś 15k trzeba wpakować dlatego projekt będzie rozłożony na około 2-3 lata .Na ten rok jak finanse dopisza to chce zrobić silnik a dokładniej regeneracja głowicy , uszczelnienia , sprawdzenie/regeneracja alternator , sprężarka klimy , rozrusznik ,pompa wspomagania , cynkowanie śrub oraz mocowań ,i lakierowanie silnika chciałbym osiągnąć efekt jaki robią w swap-garage w tulcach Obrazek
zdjęcie zaczerpniete z fb: swap garage

Plany są ambitne a co wyjdzie z tego to zobaczymy.....

Po rozbiórce całości jestem pod wrażeniem stanu blacharki , nie ma najmniejszych śladów rdzy ,jedyna rdza to lekki nalot pod pedałem gazu i w tylnej częsci tylnego fotela ale to tylko drobna kosmetyka.
Ogólnie samochód nie jest zmęczony i może mieć przebieg z licznika tj 86000 mil , z tym że widac że słońce zrobiło swoje , praktycznie wszystkie uszczelki do wymiany , chromy spłowiałe , nie mówiąc o lakierze , którego oryginał został chamsko przykryty jakąś srebrzanką która w niektórych miejscach odchodzi po zeskrobaniu paznokciem , gdzie z pod spodu widać błyszczący nie zmatowany lakier luxorbeige.Na razie nie wybiegam w przyszłość ale nie mam pomysłu w jaki sposób pozbyć sie tej srebrzanki bezinwazyjnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koksinek80 -->> BMW E30 325E USA
PostNapisane: 15 sierpnia 2018, 18:13 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Taki projekt odbudowa czy też odnowa takiego autka to nigdy nie trwa chwile. Zawsze są te długie miesiące a nawet i lata ;) Głowa do góry masz zdrowe podejście do tematu a do tego nie mały zapał więc przy odrobinie gotówki jesteś w stanie uratować furę :super:

Wspomniałeś o tym iż blacha jest w świetnym stanie... żadnych oznak korozji a tutaj już jesteś XXX PLN-ów do przodu bo to zawsze w takim projekcie jest najbardziej obciążającą kwestią ;)

Ukończone takie autko daje kozackiego banana na twarzy :hyhy: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koksinek80 -->> BMW E30 325E USA
PostNapisane: 16 sierpnia 2018, 09:24 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Próbuj ścierać farbę rozpuszczalnikiem nitro. O ile nie było matowane, to zetrzesz to, wypolerujesz i będzie ok. Skoro mówisz, że pod spodem błyszczący jest. Ja takie operacje wiele razy robiłem. uważaj tylko na gumach itd, bo nitro dość mocno je degraduje i rozpuszcza.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koksinek80 -->> BMW E30 325E USA
PostNapisane: 16 sierpnia 2018, 10:19 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
gratuluję zapału, ważne aby robić wszystko z głową a efekt będzie :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koksinek80 -->> BMW E30 325E USA
PostNapisane: 16 sierpnia 2018, 15:20 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 24
Moje BMW: e30
Kod silnika: m20b27
bombel535 napisał(a):
Próbuj ścierać farbę rozpuszczalnikiem nitro. O ile nie było matowane, to zetrzesz to, wypolerujesz i będzie ok. Skoro mówisz, że pod spodem błyszczący jest. Ja takie operacje wiele razy robiłem. uważaj tylko na gumach itd, bo nitro dość mocno je degraduje i rozpuszcza.


Spróbuje i napisze czy sie udało


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koksinek80 -->> BMW E30 325E USA
PostNapisane: 16 sierpnia 2018, 15:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
koksinek80 napisał(a):
bombel535 napisał(a):
Próbuj ścierać farbę rozpuszczalnikiem nitro. O ile nie było matowane, to zetrzesz to, wypolerujesz i będzie ok. Skoro mówisz, że pod spodem błyszczący jest. Ja takie operacje wiele razy robiłem. uważaj tylko na gumach itd, bo nitro dość mocno je degraduje i rozpuszcza.


Spróbuje i napisze czy sie udało

Od razu mówię, że to nie tak, że zmoczysz szmatkę, raz przetrzesz i schodzi, chwilkę trzeba potrzeć, na test nitro nie żałuj, no i będziesz widział co się będzie działo :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koksinek80 -->> BMW E30 325E USA
PostNapisane: 17 sierpnia 2018, 18:49 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 24
Moje BMW: e30
Kod silnika: m20b27
Niestety nie schodzi ... Warstwa srebrzanki jest dość gruba dlatego pozostaje , matowanie na mokro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koksinek80 -->> BMW E30 325E USA
PostNapisane: 17 sierpnia 2018, 20:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Jak długo tarłeś? Dużo czy mało dawałeś nitro? I czy to na pewno nitro a nie jakaś benzyna ekstrakcyjna. Musi być nitro. Śmierdzące, odurzające, ale stopniowo nim schodzi. Miałem swoje E39 pomalowane na czarny mat i to tym zdjąłem.

Jeśli matujesz, to ewentualnie ściągaj to prawie, a resztę nitro może zejdzie, aby nie narobić rys w lakierze właściwym, możesz ich potem nie wyciągnąć. Papier ścierny jest niestety trochę ryzykowny.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koksinek80 -->> BMW E30 325E USA
PostNapisane: 18 sierpnia 2018, 13:44 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 24
Moje BMW: e30
Kod silnika: m20b27
bombel535 napisał(a):
Jak długo tarłeś? Dużo czy mało dawałeś nitro? I czy to na pewno nitro a nie jakaś benzyna ekstrakcyjna. Musi być nitro. Śmierdzące, odurzające, ale stopniowo nim schodzi. Miałem swoje E39 pomalowane na czarny mat i to tym zdjąłem.

Jeśli matujesz, to ewentualnie ściągaj to prawie, a resztę nitro może zejdzie, aby nie narobić rys w lakierze właściwym, możesz ich potem nie wyciągnąć. Papier ścierny jest niestety trochę ryzykowny.


Zmywałem nitro , próbowałem zmyć na różne sposoby ,niestety srebrzanka jest wyjątkowo oporna , myśle że gdyby była to cieńsza warstwa wówczas by zeszło , ale przy tej ilości nie ma szans


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koksinek80 -->> BMW E30 325E USA
PostNapisane: 24 września 2018, 21:27 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 24
Moje BMW: e30
Kod silnika: m20b27
W końcu w wiekszości zdemontowana , ogólnie tragedii nie ma , mysle że obędzie się bez blacharza
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
ale żeby nie było tak kolorowo , becia ma zamontowany jakis autoalarm , z uwagi na uszkodzone zawory nie miałem możliwości odpalenia jej , mam nadzieje że ten wynalazek nie będzie sprawiał problemów przy odpaleniu , bo pojęcia nie mam co z czym sie łączy
Obrazek
Obrazek
ponieżej zdjęcie ,, lakierowanka po amerykańsku "
Obrazek

Po rozbiórce widać wszystkie mankamenty , i niestety trochę części do wymiany jest ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL