BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 13:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: MrMazi --> e36 Compact 330Ti in progress
PostNapisane: 22 grudnia 2018, 17:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e36 330ti; e92 335i
Kod silnika: m54b30; n54b30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168397
Witam,
Jestem Dawid. Auto nabyłem w styczniu 2014r. BMW e36 316 Compact z 30.06.1998r. Szukałem czegoś do dojazdów na studia i trafiło się, ze znajomy niemiec w podeszłym wieku sprzedawał tego kompakta. Jestem drugim właścicielem i znam całą jego przeszłość. Poprzedni właściciel dojeżdżał nim do pracy 50km autostradą, przebieg był dosyć słuszny bo 300k. Serwisowany praktycznie do samego końca, wnętrze w bardzo dobrym stanie, a na karoserii śladowe ilości rdzy(garażowany cały czas). Mam do niego komplet dokumentów i nawet wszystkie kluczyki.
-----------------------------------------------------
303 COSMOSSCHWARTZ METALLIC
P9WS LEDER MONTANA SCHWARZ/SCHWARZ
*0530 KLIMAANLAGE
0550 BORDCOMPUTER
0255 SPORT-LEDERLENKRAD II MIT AIRGAG
0260 SEITENAIRBAG FUER FAHRER/BEIFAHRER
0285 BMW LM RAD/BMW STYLING
0305 FERNBEDIENUNG F.ZENTRALVERIEGELUNG
0315 HECKWISCHER INCL. SUSSENSP. BEHEIZUNG
0410 FENSTERHEBER, ELEKTRISCH VORN
0423 FUSSMATTEN IN HOCHFLOR-VELOURS
0431 INNENSPIEGEL, AUTOMATISCH ABBLENDEND
0494 SITZEHEIZUNG FUER FAHRER+BEIFAHRER
0498 KOPFSTUETZEN IM FOND
0441 RAUCHERPAKET
-------------------------------------------------------

Zdjęcia poniżej przedstawiają stan z dnia zakupu:
Obrazek
Obrazek

Długo nie trzeba było czekać, aż zaczęło się :hyhy:
Na samym początku zmieniłem sprężyny na Vogtland -40mm. Było już lepiej, ale stalowe felgi strasznie go szpeciły, więc zakupiłem felgi M Contur w wersji zimowej o szerokości 7J.
Kilka miesięcy później wystrzelił mi wąż od chłodnicy. Winną okazała się sławna uszczelka pod głowicą. Po konsultacjach i wycenach mechaników zdecydowałem się na swap. Z racji, że postanowiłem wszystko zrobić sam w garażu padło na najprostszą opcje M44B19. Silnik z przebiegiem 220k, cały komplet z osprzętem i skrzynią. Wszystko zrobiłem tak jak jest w oryginalnym M44 łącznie z EWS. Podczas swapa wymieniłem wszystkie uszczelki, sprzęgło i inne podstawowe elementy, dodatkowo:
-filtr Simota
-żółte poliuretany na tylnej osi DUTER z Olkusza
-gwint TaT
-tuleje acentryczne
-dedykowany wydech końcowy z klasówki
-hamulce z 328
-zderzaki M-Pakietowe z przodu i z tyłu
-short shifter
-doposażenie w stabilizator tylni
Na tym etapie to wszystko. Na takim zestawie zrobiłem kilkanaście tysięcy km, kilka razy byłem w Niemczech u poprzedniego właściciela :P
Zdjęcie przedstawia zestawienie stanu na samych sprężynach Vogtlanda i po swapie.
Obrazek

Zimą montowałem kierownice z Multi i zestaw HiFi.
Obrazek

W tym roku postanowiłem iść na całość z projektem. Pierwszym tematem były felgi, kupiłem 2 pary:
-Kingi al’a Ferrari F40 w dwóch szerokościach 8.5 i 10
-Rial Mesh również w dwóch szerokościach 8.5 i 9.5
Jeszcze nie wiem jakie będą docelowo. Na dzień dzisiejszy siedzi na Kingach.
Obrazek
Obrazek

Sesja foto:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Drogą kupna nabyłem dawce E46 330i Touring w automacie, oczywiście anglika. To właśnie M54b30 chcę zeswapować do mojego kompota. Kompresja równa na wszystkich cylindrach 13bar, test uszczelki pod głowicą ok. Przed zamontowaniem będę chciał na pewno zregenerować vanosy, nową dise i odme i parę innych rzeczy o których będę się starał pisać na bieżąco.

PLANY:

Z mechanicznych spraw to:
-Swap M54b30 ogarniętego(vanosy, disa, odma itp.)
-dedykowane barany Schmiedmann'a z katalizatorami
-lekkie sztywne koło zamachowe z tarczą 240mm
-remap Ms43
-wał napędowy z 323ti
-Skrzynia biegów duży zf z 328(short shifter zostaje ten co mam)
-dyfer ze szperą 3.15 z połosiami z 323ti
To tak z grubsza, na pewno wyjdzie jeszcze coś w trakcie :rotfl:

Karoseria:
Auto chce oddać do lakiernika/blacharza, który mi ogarnie rdze i całe podwozie na tiptop. Razem ze wzmocnieniem ucha od dyferencjału. Muszę tez przełożyć akumulator na tył, więc jak ktoś ma 323ti na części to chętnie odkupie te wszystkie potrzebne elementy. :D
Mpakiet zostaje bez halogenów, wlecą tylko szczebelki. Do tego listwy progowe z M3 i GT-class na klape.

Hamulce:
Na przód zaciski z e46 330i na tarczach ZIMMERMANN SPORT COAT Z 325x25mm z klockiem Ferrodo DS Performance, a na tył zacisk e46 325, tarcza ZIMMERMANN COAT Z 294x19mm na klocku Ferrodo Premier. Co powinno dać mi rozkład siły hamowania na poziomie 68%/32%. Zamiast gumowych węży, planuje oplot Hela.

Zawieszenie:
To największa zagwozdka. Gwint TaT wylatuje, jest za miękki i tył obciera. Szukałem czegoś dobrego ze średniej półki. Największą uwagę przykuł HSD DT DualTech i tai tez kupiłem. Duży zakres regulacji, dostępny na miejscu, sporo dobrych opinii w Internecie. Z tego co się doszukałem produkcja koreańska i ma sporo dobrych opinii. Zobaczymy :D
Miał ktoś z was z tym styczność ?
Aktualna konfiguracja 7kg przód i 9kg tył, muszę zobaczyć jak to się będzie sprawować i ewentualnie wpadną inne :P
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Druga sprawa to stabilizatory. Kupiłem na przód stab z technika 25,5mm, a tył mam serie z 318ti. Przeglądając ebaya wpadło mi coś takiego w łapy :D
Obrazek
Stabilizatory HR od z3m 28mm i 21mm, teoretycznie powinny pasować :lol:

Na święta sprawiłem sobie parę nowych prezentów :rotfl:
Rozpórkę 6cyl i wzmocnienia tylnego zawieszenia od SWAGIERPARTS :P
Obrazek

Paczka fantów do zawieszenia :cwaniak:
Obrazek
-4 x łożyska FAG
-4 x tarcze kotwiczne
-sworznie długie Lemfordera
-sworznie krótkie Meyle HD
-zestawy naprawcze do hamulców
-klocki Ferrodo DS na przód i Premier na tył
-łączniki przód też Lemforder(na tyle mam poliuretanowe)

Czekam na tarcze Zimmermana, przed świętami maja braki w magazynach :mur:

Po świętach cisnę blacharza/lakiernika i ruszamy :cisza:
STAY IN PROGRESS :ok:

Jestem otwarty na wszystkie opinie, sugestie i porady.
Będę się starał na bieżąco aktualizować i dokumentować wszystkie zmiany. :cool:


Ostatnio edytowano 23 lutego 2019, 01:10 przez MrMazi, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MrMazi --> e36 Compact 330Ti in progress
PostNapisane: 22 grudnia 2018, 17:45 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
fajny pomykacz, musi ladnie zamiatac w tej budzie. wiesz w jakiej wadze chodzisz? bawiles sie w czasowke? chyba nie bylo jeszcze tu kompota e36 z b30.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MrMazi --> e36 Compact 330Ti in progress
PostNapisane: 22 grudnia 2018, 20:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Fajna ewolucja - kibicuję :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MrMazi --> e36 Compact 330Ti in progress
PostNapisane: 23 grudnia 2018, 09:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 11170
Lokalizacja: Przysucha
Moje BMW: E87
Kod silnika: M47S / M47T2
Bardzo dobrze i "uczciwie" zrobiona galeria, fajna metamorfoza i podejscie :)

Powodzenia dalej życzę :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MrMazi --> e36 Compact 330Ti in progress
PostNapisane: 23 grudnia 2018, 10:53 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2287
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: Jest: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144663&start=0

Było: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82221
Dobra metamorfoza :super: Kibicuje wrzuceniu M54B30, wtedy będzie tylko radość z jazdy :ok:

_________________
KLIK-->> ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA- MOJE 330Ci CABRIO

"Typer EURO 2012 -II miejsce"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MrMazi --> e36 Compact 330Ti in progress
PostNapisane: 23 grudnia 2018, 13:23 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1157
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
Świetna furka, dobre fanty, ładnie to musi latać :ok:
Mnie się tylko felgi nie podobają , jakieś za szerokie i za duże dziury w nadkolach, najlepiej chyba było na Conturach.
Sam o takim myślę do poświrowania sobie a jeszcze z takim piecem :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MrMazi --> e36 Compact 330Ti in progress
PostNapisane: 23 grudnia 2018, 17:03 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Kolego jak widać względem kupna wielki progres :super:


Ten silnik w tej budzie będzie malinowo :hurra:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MrMazi --> e36 Compact 330Ti in progress
PostNapisane: 24 grudnia 2018, 17:06 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Fajny kompakt, fajne mody :ok: Czekam, co dalej :luka:

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MrMazi --> e36 Compact 330Ti in progress
PostNapisane: 24 grudnia 2018, 22:57 
Offline
Forumowicz

Posty: 158
Lokalizacja: Radom
330 w kompocie rzadkość, zobaczymy co tam podziałasz po nowym roku, powodzenia :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MrMazi --> e36 Compact 330Ti in progress
PostNapisane: 25 grudnia 2018, 05:35 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Krzysiek2551 napisał(a):
330 w kompocie rzadkość, zobaczymy co tam podziałasz po nowym roku, powodzenia :ok:



Może i rzadkość ale masakrator robi się dobry z tak małego bolidu :hyhy: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MrMazi --> e36 Compact 330Ti in progress
PostNapisane: 27 grudnia 2018, 22:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e36 330ti; e92 335i
Kod silnika: m54b30; n54b30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168397
Dzięki za miłe słowa :D Fakt koła nie są spasowane jak należny, ale to dlatego że na tym gwincie nie jestem w stanie tyłem zejść niżej, a karoseria jeszcze nie była zrolowana :oczami: Myślę, że opony z tyłu mam trochę źle dobrane 215/40 przy 10j. Zastanawiałbym się nad czymś o niższym profilu.
Przy swapie będę chciał wycisnąć trochę więcej z m54. Samo wywalenie katów powinno sporo pomóc :hyhy: plus mapa i dolot. Oczywiście najpierw muszę zregenerować vanosy bo klepią, zawór disa, sprawdzić czy rozrząd się nie rozjechał itp. Wszystko wyjdzie w trakcie.

W nowym roku mam jechać do blacharza/lakiernika odebrać Vw t25 campinga i będę cisnąć, żeby wziął jak najszybciej e36 :hyhy: Wbrew pozorom nie ma tam wiele do zrobienia bo buda zdrowa, jakieś małe ogniska korozji np. za bakiem przy punktach podnoszenia itp. Po prostu chce żeby mi to zrobił na gotowo :zabawa: Jak raz złoże to nie chce tego później co chwile rozbierać bo jakiś wykwit będzie mnie denerwował.

Podrzucam foto dawcy :super:
Obrazek
I jedno foto z trasy do byłego właściciela :P
Obrazek


Ostatnio edytowano 23 lutego 2019, 01:06 przez MrMazi, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MrMazi --> e36 Compact 330Ti in progress
PostNapisane: 28 grudnia 2018, 13:28 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 40
Posty: 5953
fajny kompi ale plany zacne.......oby do wiosny wszystko ładnie poskładać :ok: :ok: grubo idziesz

_________________
Typer 12/2012-I miejsce
Typer 01/2013-II miejsce...Typer 02/2013-III miejsce...Typer 03/2013-III miejsce...Typer 04/2013-I miejsce..Typer 09/2013-II Miejsce...Typer 12/2013-II miejsce...Typer 03/2014-III miejsce...Typer 05/2014-III Miejsce...Typer 10/2014-II miejsce...Typer 11/2014-II...Typer 12/2014-I..Typer 11 / 2015 - II...Typer 04/2016-III...Typer 08/2016-II..Typer 09/2016-III..Typer 10/2016-III..Typer 05/2017=II...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MrMazi --> e36 Compact 330Ti in progress
PostNapisane: 22 lutego 2019, 12:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e36 330ti; e92 335i
Kod silnika: m54b30; n54b30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168397
Do wiosny raczej nie da rady, celuje w wakacje ;)

Po małej walce pora na małą relacje :D
Pierwszy dzień to wyciąganie m44b19.
Obrazek

Przyszła pora na wybebeszanie karoserii. Poza silnikiem usunąłem:
-całą instalacje gazową
-kompletny układ hamulcowy
-układ paliwowy z układem odpowietrzania zbiornika
-osłony termiczne i uchwyty
-układ napędowy
-zdemontowałem cały środek i elementy karoserii
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Oczywiście wyszedł kwiatek. Błotniki lecą do wymiany. Rolowania na pewno nie wytrzymają :roll:
Obrazek

A oto przyczyna. Tyle ziemi, że można owe kwiatki sadzić :lol:
Obrazek

Przy okazji okazało się ze plastiki podszybia tez do wymiany, popękana uszczelka :(
Mały pogląd na różnicę wielkości zacisków. Niebieski z e36 328, a zółty z e46 330 :D (po prawej ziemia z błotników :lol: )
Obrazek

Zimmermann Sport Coat Z 325mm
Obrazek
Zdemontuje wszystkie tarcze to porównam na zdjęciu :)

Karoseria przygotowana dla człowieka który ogarnie mi podwozie lakierniczo i powzmacnia ;) Czekam na telefon i wysyłam bude :hyhy:
Lista kolejnych zakupów rośnie wprost proporcjonalnie do ilości rozkręconych gratów.

Teraz rotacja i na kanał wjeżdża e46 na wycięcie organów :lol:

Między czasie czekam na nowe sprzęgło. Sztywne koło 240mm o wadze 6,3kg + tarcza obita kevlarem + docisk z 3.0 diesla :P


Ostatnio edytowano 25 lutego 2019, 14:39 przez MrMazi, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MrMazi --> e36 Compact 330Ti in progress
PostNapisane: 23 lutego 2019, 00:08 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 52
Lokalizacja: Gostyń/Belgia
Moje BMW: Cabriolot e36
Kod silnika: M50B25nv turbo?
Hejka, niezła felga! Jakie wymiary dokładnie? Kiedyś miałem compotka na styk były przód i tył 8.5J ET13 w 17”. Były piękne spasy (((: a co do hamulcy, nie lepiej było już zamontować komplet z 330 czyli zaciski z tarczami? Czyli o wiele większe tarcze ? Chyba, że na zimę nie chcesz latać na minimum 17”? :padam:

_________________
Cabriolot!

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168373&start=0



Kupię [E36]
*VADERY
*CUPHOLDER przed/lift
*Kompletny TEMPOMAT
*Kompletny PDC
*Kompletny CLIMATRONIC
*WINDSHOTT zwykły/PAUL KLEE
*PASY bezpieczeństwa czerwone BMW MOTORSPORT
*LAMPY/HALOGENY YELLOW HELLA
*KLAMKI BMW Individual

Jeżeli masz Cabrio na części dawaj znać
I inne ciekawe fanty do ’36 ( ;


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MrMazi --> e36 Compact 330Ti in progress
PostNapisane: 23 lutego 2019, 00:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e36 330ti; e92 335i
Kod silnika: m54b30; n54b30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168397
SFERA Dokładnie to Przod 8.5J ET 13 i Tył 10J ET 20. Tył tez jest na styk 0.5cm od wahacza i trzeba lekko zrolować nadkole :hyhy:

Jeśli chodzi o hamulce to dokładnie tak będzie. Przód zaciski z 330 i te tarcze 325mm Zimmermana na Klocku Ferrodo DS, tył natomiast z Z4 na tarczy 294mm + zacisk e46 325/330 (tutaj nie wiem jeszcze, przy zacisku 325 zostaje seryjny rozkład siły hamowania) przy zachowaniu seryjnego ręcznego na nowych komponentach + oplot Hel. MUSI HAMOWAĆ :cisza:
Zimą będę pod kocem trzymał :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MrMazi --> e36 Compact 330Ti in progress
PostNapisane: 23 lutego 2019, 22:06 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Zapowiadasz gruby projekt :ok:

Pozostaje trzymać kciuki za postępy i życzyć jak najmniej przeszkód ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MrMazi --> e36 Compact 330Ti in progress
PostNapisane: 23 lutego 2019, 22:29 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
MrMazi napisał(a):
A oto przyczyna. Tyle ziemi, że można owe kwiatki sadzić

Standard, dlatego też nieruszona mastyka na łączeniu błotnik-podszybie nie zawsze jest atutem ;)

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MrMazi --> e36 Compact 330Ti in progress
PostNapisane: 24 lutego 2019, 00:20 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 52
Lokalizacja: Gostyń/Belgia
Moje BMW: Cabriolot e36
Kod silnika: M50B25nv turbo?
MrMazi, jesteś pewny co do tylu i standardowego ręcznego?! Że będzie pasowac i ręczny będzie dostępny? Wlasnie mam taki zestaw przód 325 ale myśle wlasnie czy tył dać wlasnie jakaś tarcz pod ręczny czy kombinować... zaciski od 330, czyli większe niż w 325. Gdybys mógł dać znac byłoby super!! (:

_________________
Cabriolot!

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168373&start=0



Kupię [E36]
*VADERY
*CUPHOLDER przed/lift
*Kompletny TEMPOMAT
*Kompletny PDC
*Kompletny CLIMATRONIC
*WINDSHOTT zwykły/PAUL KLEE
*PASY bezpieczeństwa czerwone BMW MOTORSPORT
*LAMPY/HALOGENY YELLOW HELLA
*KLAMKI BMW Individual

Jeżeli masz Cabrio na części dawaj znać
I inne ciekawe fanty do ’36 ( ;


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MrMazi --> e36 Compact 330Ti in progress
PostNapisane: 24 lutego 2019, 07:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2702
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28/M54B22
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
MrMazi napisał(a):
Stabilizatory HR od z3m 28mm i 21mm, teoretycznie powinny pasować


Jeździłeś juz z nowymi stabilizatorami ? Jak wrażenia ?


SFERA, Tarcza hamulcowa z E36 i tarcza hamulcowa z E46 316-328i /320d ma taka sama średnice dzwona, czyli ręczny pasuje i działa poprawnie. Dopiero 3 litrówki w E46 mają większy dzwon co zmusza do przeróbek, albo wprasować pierścień albo przespawać szczęki ręcznego. Temat przerabiany wiele razy, informacji pełno na necie.

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MrMazi --> e36 Compact 330Ti in progress
PostNapisane: 24 lutego 2019, 19:20 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 52
Lokalizacja: Gostyń/Belgia
Moje BMW: Cabriolot e36
Kod silnika: M50B25nv turbo?
Mateusz118, podziękował za informacje! (:

_________________
Cabriolot!

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168373&start=0



Kupię [E36]
*VADERY
*CUPHOLDER przed/lift
*Kompletny TEMPOMAT
*Kompletny PDC
*Kompletny CLIMATRONIC
*WINDSHOTT zwykły/PAUL KLEE
*PASY bezpieczeństwa czerwone BMW MOTORSPORT
*LAMPY/HALOGENY YELLOW HELLA
*KLAMKI BMW Individual

Jeżeli masz Cabrio na części dawaj znać
I inne ciekawe fanty do ’36 ( ;


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL