BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 12:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: E30konrad -->>[E30] B0 SIWA lachssilber
PostNapisane: 14 lutego 2019, 00:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Ja tu popre Grabolka też bym zostawil M20 wyremontował lub kupił drugie.
Jak oryginalnie jest 6 cylindrów to takie e30 dla mnie ma dużą wartość a po swapie tylko mniejszą.
M20 ma fajny klimat w e30 pasuje idealnie wiadomo osiągów brak ale wg mnie obecnie nie o to chodzi w e30 a im bliżej oryginału tym lepiej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30konrad -->>[E30] B0 SIWA lachssilber
PostNapisane: 14 lutego 2019, 19:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 11
Posty: 1287
Lokalizacja: Łańcut
Kod silnika: M54B22
Garaż: E46 320i
Muszę się zgodzić niestety że zostawiłbym M20, samochód w świetnym stanie i tak powinien zostać żeby w przyszłości zyskiwał na wartości. Ja miałem 318i więc swap na M50B25 był całkiem racjonalny. Dałbym tu M20B25 i byłby majonez. Btw. zobacz sobie u Dokurviatora na Youtube jest filmik z programem od MTune w M52B25 a potem porównanie do tego co mój kolega mu zrobił. Polecam filmik, jest porównanie seria vs MTune vs Boostfactory


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30konrad -->>[E30] B0 SIWA lachssilber
PostNapisane: 14 lutego 2019, 20:11 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
E30 z M20 to ostatnie prawdziwe BMW więc...



;)

A tak serio to przecież E30 z B20 nie jest jakimś rarytasem mimo wszystko. Nawet z B25 to ciągle tylko zwykły, fajny, stary samochód więc co komuś zabraniać swapowania.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: E30konrad -->>[E30] B0 SIWA lachssilber
PostNapisane: 15 lutego 2019, 11:24 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
Tomek napisał(a):
A tak serio to przecież E30 z B20 nie jest jakimś rarytasem mimo wszystko.

Spróbuj kupić bez rdzy a okaże się, że m10b16 okaże się rarytasem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30konrad -->>[E30] B0 SIWA lachssilber
PostNapisane: 15 lutego 2019, 19:41 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Poloneza bez rdzy też nie kupisz ale nie robi to z niego rarytasu ;)

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: E30konrad -->>[E30] B0 SIWA lachssilber
PostNapisane: 15 lutego 2019, 20:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 11
Posty: 1287
Lokalizacja: Łańcut
Kod silnika: M54B22
Garaż: E46 320i
Tomek napisał(a):
Poloneza bez rdzy też nie kupisz ale nie robi to z niego rarytasu ;)

Taaaa? To zobacz ceny polonezów :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30konrad -->>[E30] B0 SIWA lachssilber
PostNapisane: 15 lutego 2019, 20:46 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1157
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
Proszę sobie tutaj nie żartować z E30 :cisza: :cenzura: :wsciekly: :!: :mur: :rozpacz:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: E30konrad -->>[E30] B0 SIWA lachssilber
PostNapisane: 16 lutego 2019, 02:10 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Polonez to syf. Co to za porównanie? Nowy poldek w 1990 r. przy e30 to jak kupa przy kawiorze.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30konrad -->>[E30] B0 SIWA lachssilber
PostNapisane: 16 lutego 2019, 08:42 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
Polonez to dramat ale w ory lakierze, bez rdzy z całą pewnością jest rarytasem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30konrad -->>[E30] B0 SIWA lachssilber
PostNapisane: 16 lutego 2019, 15:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Wypowiadacie się tak, bo chyba nigdy nie jeździliście polonezem. A ja miałem, czerwonego śmiechowca i mam sentyment do tego auta. Owszem, to nie skręca, nie hamuje, nie przyspiesza, nie ma wyposażenia, jakości czy innowacji, ale fajny samochodzik.

Co by nie było jest kultowym już youngtimerem, jest to auto z epoki PRL która na zawsze zostanie w sercach Polaków. No i ceny się z tego biorą, za odpowiedni stan. A wiele BMW nigdy takim youngtimerem nie zostanie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30konrad -->>[E30] B0 SIWA lachssilber
PostNapisane: 16 lutego 2019, 17:40 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Ano tak, przepraszam, zapewne byłeś jedynym, który jeździł Polonezem :D Szczęściarz z Ciebie, nie ma co ;)
bombel535 napisał(a):
Owszem, to nie skręca, nie hamuje, nie przyspiesza, nie ma wyposażenia, jakości czy innowacji

No to co w nim fajnego?
bombel535 napisał(a):
kultowym już youngtimerem

Wiesz, dla niektórych kultowy jest trabant. I polonez może sobie w szeregu z tym kapciem z dykty stać, nie widzę problemu. To auto przyczyniło się pogrzebania polskiej motoryzacji.
Mały, Grabolek, macie mocne, szybkie auta, którymi jeździcie na codzień - syty głodnego nie zrozumie. Z Waszej perspektywy na takie 320i e30 to się tylko wyłącznie fajnie patrzy u innych; "och, zostawiłbym klasyczne m20, albo chociaż klasyczne m50". Jasne. Kupilibyście takie e30 to szybciutko by się wam znudziło (zresztą, Mały miałeś przecież e30, i to niejedną chyba).
Też wolałbym m20b25 albo b27, ale znaleźć takie auto jest teraz bardzo trudno, zwłaszcza za "polską" cenę.
Wrzucanie tej e30 do jednego worka z wiejskimi upalarkami (w którym to worku niejedno e92 się znajduje) to jakieś nieporozumienie i nasuwa podejrzenia o niedojrzałość autora takich wypowiedzi.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30konrad -->>[E30] B0 SIWA lachssilber
PostNapisane: 16 lutego 2019, 19:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
maaaad napisał(a):
Ano tak, przepraszam, zapewne byłeś jedynym, który jeździł Polonezem :D Szczęściarz z Ciebie, nie ma co ;)

Na pewno nie jedynym. Jednak znając internetowe standardy, niestety następują w nim sytuacje gdzie wiele osób wypowiada się na jakiś temat, albo nie jeżdząc nigdy takim autem, lub mówiąc coś z zasłyszanej opinii, czy po prostu bo się komuś tak wydaje.

Żadne cudo Poldek, ale nie trzeba go aż tak od czci i wiary odsądzać.

maaaad napisał(a):
Też wolałbym m20b25 albo b27, ale znaleźć takie auto jest teraz bardzo trudno, zwłaszcza za "polską" cenę.
Wrzucanie tej e30 do jednego worka z wiejskimi upalarkami (w którym to worku niejedno e92 się znajduje) to jakieś nieporozumienie i nasuwa podejrzenia o niedojrzałość autora takich wypowiedzi.

Zgadza się. Oryginalny niezmieniony skłąd VIN ma znaczenie, ale nie popadajmy w skrajności. Auto jest po to żeby sprawiało frajdę.
W tym przypadku jednak jak było R6, to po prostu wstawiłbym takie same większe, silnik luzem idzie kupić. Aczkolwiek jak się chce trochę pojeździć, to nowszy engine będzie wygodniejszy w obsłudze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30konrad -->>[E30] B0 SIWA lachssilber
PostNapisane: 16 lutego 2019, 20:44 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 26
Posty: 27
Lokalizacja: Sokółka
Moje BMW: e30
Kod silnika: M52B28tu
Garaż: Moje E30
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=102&t=168745
Przeglądając zdjęcia, akurat trafiło mi się nawiązujące do tematu ;)

Obrazek

Nie warto się kłucić, każdy może wyrazić swoją opinię, po to jest właśnie forum.
Staram się aby moje E30 nie miało opinii "upalarki" a wręcz przeciwnie, ale tak jak wspomniałem każdy inaczej patrzy na modyfikację wykonane w autach, niejednemu zapewne spoiler m technic 1 który jest u mnie założony do szerokiej też nie przypadnie do gustu

Obrazek

(Jest to dwuczęściowy oryginał, nie żaden zamiennik)

Obrazek

Odbiegliśmy trochę od tematu
Wahacze zostały wypiaskowane i zapodkładowane wkrótce wrzucę fotki jak będą w kolorze, czekam jeszcze na mcpersony na grubą lagę, które też zostaną na nowo pomalowane. Amory już są zakupione, czekają cierpliwie na montaż na przód jak i tył.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30konrad -->>[E30] B0 SIWA lachssilber + zawieszenie
PostNapisane: 17 lutego 2019, 08:19 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 39
Posty: 2464
Lokalizacja: Sokółka
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M50B30
Garaż: e36 325i alpinweiss http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154980 e38 740i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145154 moje byłe e36 w Dakarze http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=114724 e39 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103364 moje byłe e36 GT http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=34223
Co do silnika to zawsze można odremontować stare M20 i powrócić do serii :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: E30konrad -->>[E30] B0 SIWA lachssilber + zawieszenie
PostNapisane: 17 lutego 2019, 12:16 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
E30konrad napisał(a):
niejednemu zapewne spoiler m technic 1 który jest u mnie założony do szerokiej też nie przypadnie do gustu

Ortodoksom pewnie nie, ale moim zdaniem jest ok :D
E30konrad napisał(a):
czekam jeszcze na mcpersony na grubą lagę

A to oryginalnie miałeś cienką?

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30konrad -->>[E30] B0 SIWA lachssilber + zawieszenie
PostNapisane: 17 lutego 2019, 12:47 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 26
Posty: 27
Lokalizacja: Sokółka
Moje BMW: e30
Kod silnika: M52B28tu
Garaż: Moje E30
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=102&t=168745
Cytuj:
Co do silnika to zawsze można odremontować stare M20 i powrócić do serii :)

Przeszło mi przez myśl nie jeden raz ;)

Cytuj:
A to oryginalnie miałeś cienką?

Tak oryginalne była cienka, 2.0 chyba wychodziło albo z grubą albo z cienką, nie wiem od czego to zależało.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30konrad -->>[E30] B0 SIWA lachssilber + zawieszenie
PostNapisane: 17 lutego 2019, 14:45 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
U mnie była opcja S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe i była gruba laga, więc już masz trop. B25 i 27 chyba tylko na grubej były, prawdopodobnie również IS.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30konrad -->>[E30] B0 SIWA lachssilber + zawieszenie
PostNapisane: 5 kwietnia 2019, 18:32 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 26
Posty: 27
Lokalizacja: Sokółka
Moje BMW: e30
Kod silnika: M52B28tu
Garaż: Moje E30
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=102&t=168745
Dawno mnie tutaj nie było. Nazbierałem parę części, dzisiaj zacząłem składać zawieszenie z tyłu tutaj kilka fot
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Za niedługo ciąg dalszy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30konrad -->>[E30] B0 SIWA lachssilber + zawieszenie
PostNapisane: 14 kwietnia 2019, 18:46 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 26
Posty: 27
Lokalizacja: Sokółka
Moje BMW: e30
Kod silnika: M52B28tu
Garaż: Moje E30
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=102&t=168745
Zakupiłem nowe amortyzatory, jestem bardzo ciekaw jak się będą sprawowały. Mają regulację 720 stopni, ustawiłem na 360, zobaczymy. Dorwałem też sprężyny.

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30konrad -->>[E30] B0 SIWA lachssilber + zawieszenie
PostNapisane: 14 kwietnia 2019, 22:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Gruby zakup. Na pewno się będzie dobrze sprawował.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL