BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 kwietnia 2024, 22:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 347 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: DamianTra-->>E36 323i Bostongrun Sedan
PostNapisane: 20 maja 2020, 12:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 117
Moje BMW: E36 323i
Kod silnika: M52B25
Super podejście do auta, każda zmiana na wielki + :) jeszcze czarne sporty do środka i będzie komplet :) aż mi się łezka zakręciła :rozpacz:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DamianTra-->>E36 323i Bostongrun Sedan
PostNapisane: 20 maja 2020, 12:47 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 701
Moje BMW: E93
Kod silnika: N54B30
Garaż: Było:
E36 325i: viewtopic.php?f=102&t=169233
Jest:
E93 335i: viewtopic.php?f=6&t=172752
Sporty mam polskory. Wlasciwie mi sie calkiem wygodnie z nich korzysta. Podgrzewane sa, a w lato skora nie przykleja sie do ciala. Plus fakt, ze sa nie wytarte i nie wypierdziane powoduje to, ze nie mysle o ich zmianie. Chociaz ostatnio na fejsie pojawilo sie ogloszenie z czarnymi calymi i nie powiem, ze przez glowe mi nie przeszlo. Poki co jednak sa wazniejsze rzeczy. A jak zmieniac srodek to powaznie myslec zaczne o Vaderach. Do sedana najwyzej wydrukuje zaslepke raczki i nie bedzie kłóć w oczy.

Dzieki Jacek za mile slowa :) Auto powoli, aczkolwiek sukcesywnie jest poprawiane/ doposazane/ naprawiane. Dawno juz przestalo to byc oplacalne, ale za kazdym razem jak pomysle o pieniadzach, wsiadam za kolko i dylematy mijaja :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DamianTra-->>E36 323i Bostongrun Sedan
PostNapisane: 20 maja 2020, 15:22 
Offline
Fan F1
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 2081
Lokalizacja: FZG
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M43TUB19
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157698
O kurde, wjechała gruba aktualizacja tematu :super:

Super zmiany, powiedziałbym nawet, że ja na Twoim miejscu postąpiłbym identycznie na każdym kroku. Skręcane progi, M-Pakietowe lusterka, wszystko tutaj pasuje do siebie idealnie z tym Stylingiem 24, dla mnie bajka :)
Nawet emblematy M-Technic według mnie bardziej oddają klimat lat 90' niż te z logo ///M, więc to również rzecz na którą trzeba zwrócić uwagę u Ciebie. W sumie jedyne o co można się przyczepić, to szkoda że wspomniany Styling 24 nie jest wersją kutą, wtedy byłoby idealnie, ale dostępność tych kół w oryginale i w dobrym stanie to bardzo ciężki temat, więc nawet te cieszą oko w 100%.

W kwestii zawieszenia również się zgadzam, teraz na tej wysokości jest w sam raz, niżej już nie trzeba. Z GT Classem II na tyle i GT Schwertem z przodu byłaby bajka, ale póki co sam hokej z przodu to już będzie duża zmiana na plus :ok:

Kolor kierunkowskazów przy zielonym lakierze to trudny temat, ja bym zmieniał chyba zależnie od okresu...raz takie, a raz takie. Póki co pomarańczki pasują :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DamianTra-->>E36 323i Bostongrun Sedan
PostNapisane: 21 maja 2020, 06:00 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 701
Moje BMW: E93
Kod silnika: N54B30
Garaż: Było:
E36 325i: viewtopic.php?f=102&t=169233
Jest:
E93 335i: viewtopic.php?f=6&t=172752
ThePatrickyo napisał(a):
Super zmiany, powiedziałbym nawet, że ja na Twoim miejscu postąpiłbym identycznie na każdym kroku. Skręcane progi, M-Pakietowe lusterka, wszystko tutaj pasuje do siebie idealnie z tym Stylingiem 24, dla mnie bajka :)
Nawet emblematy M-Technic według mnie bardziej oddają klimat lat 90' niż te z logo ///M, więc to również rzecz na którą trzeba zwrócić uwagę u Ciebie.


Dziekuje! Mam po prostu od dluzszego czasu wizje tego autka i sukcesywnie w nia brne. Z zewnatrz juz nieduzo jej brakuje. W srodku w zsadzie rowniez, wiec bedzie mozna skupic sie na poprawianiu dobrego :). Co do znaczka. Nie chcialem isc w zadne ///M czy M3. Bo moje auto to zadne M3 i zadne M. Ma natomiast zawieszenie z Mtechnic i stad ten znaczek. Szukalem albo listew gladkich albo takich z M-Technic. Udalo sie dorwac te drugie. Nie zaluje!

ThePatrickyo napisał(a):
W sumie jedyne o co można się przyczepić, to szkoda że wspomniany Styling 24 nie jest wersją kutą, wtedy byłoby idealnie, ale dostępność tych kół w oryginale i w dobrym stanie to bardzo ciężki temat, więc nawet te cieszą oko w 100%.


Stylingow szukalem dlugo. Nawet na zachodzie. Chcialem sie zamienic 1:1 za BBSy, ale nikt nie mial/ nie chcial. W koncu kupilem od jakiegos mlodocianego nowego wlasciciela BMW, ktory chce z E36 zrobic typowego szpanerskiego dupowoza. Nie moj gust, nie mi oceniac. Ciesze, sie jednak, ze udalo sie przejechac pol Polski i nie pocalowac klamki :)

Szczerze. Czytalem mnostwo o stylingach 24. Co udalo mi sie znalezc:

- wersja z BMW Motorsport to przedlift,
- polerowana to polift.

Obie waza tyle samo. Na polskiej stronie jest fakt, napisane, ze tylko z napisem sa kute: https://turborebels.com/blogi/post/wiru ... z-tajemnic . Tylko co to jest, jeden blog? No wlasnie. Na zagramanicznych stronach, np. tutaj: https://bimmertips.com/tell-bmw-ltw-whe ... -replicas/ juz nie ma takiego podzialu. Dodatkowo na zachodnich portalach wiekszosc osob pisze, ze obie wersje sa kute. https://www.bimmerforums.com/forum/show ... icas/page2 Generalnie po wpisaniu w google LTW (lightweight- lekkie), mozna spotkac w wiekszosci felgi bez napisow.

Podsumowujac. Nie jestem przekonany do tego, ze tylko z napisem sa kute. Owszem, na realoem sa tak opisane, ale pytanie, czy tylko po to, zeby je odroznic. Skoro obie felgi sa LTW, waza tyle samo (sprawdzalem organoleptycznie) i jedyna roznica jest napis/ polerka/ brak napisu/ znaczek ///M, to daje do myslenia

Temat na pewno do poglebienia, jednak jestem bardziej sklonny dac wiare w to, ze obie wersje sa kute.


ThePatrickyo napisał(a):
W kwestii zawieszenia również się zgadzam, teraz na tej wysokości jest w sam raz, niżej już nie trzeba. Z GT Classem II na tyle i GT Schwertem z przodu byłaby bajka, ale póki co sam hokej z przodu to już będzie duża zmiana na plus :ok:


Jak wzpomnialem, mam Mtechnic. Nie chce nic z tym zawieszeniem zmieniac (poza czesciami) wejdzie Billstein B12. Obnizy auto o ok. 1 cm. To duzo, ale Sachsa juz nie kupie. Najchetniej poszedlbym w OEMowe rozwiazanie, ale juz sie nie da, albo ceny sa z kosmosu. Takze wchodzi cos co ma blisko do Mtechnica, jednoczesnie nie najgorszej jakosci.

GT class i GT Schwert jest piekny. Musze zobaczyc na zywo, zeby sie zdecydowac. Podobnie z BBSami. Na zdjeciach kazde auto wuygladalo kozacko, ale na zywo to zupelnie nie to. Nauczony doswiadczeniem, musze najpierw sprawdzic, potem kupic ;)

ThePatrickyo napisał(a):
Kolor kierunkowskazów przy zielonym lakierze to trudny temat, ja bym zmieniał chyba zależnie od okresu...raz takie, a raz takie. Póki co pomarańczki pasują :P


Wczoraj pracujac udalo sie przypadkowo poznc kolejna osobe zarazona E36. Ma coupe i kompota. Po dluzszej rozmowie jestem prawie przekonany do zoltych kierunkow. To jednak Young timer, a polaczenie zoltego z zielonym robi mocno robote. Takze na razie tansza opcja- zamiana kierunkow na blotnikach na zolte! :)

Podsumowujac, dziekuje za mile slowa :) Jeszcze troche, a to auto bedzie wygladalo tak jak mi sie marzylo od dawna.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DamianTra-->>E36 323i Bostongrun Sedan
PostNapisane: 21 maja 2020, 15:26 
Offline
Fan F1
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 2081
Lokalizacja: FZG
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M43TUB19
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157698
DamianTra napisał(a):
Temat na pewno do poglebienia, jednak jestem bardziej sklonny dac wiare w to, ze obie wersje sa kute

Być może masz rację, na ogół przyjąłem sobie, że wersja z napisem BMW Motorsport to ta "prawdziwa" kuta, ale nie zagłębiałem się w ten temat aż tak szczegółowo i nie sprawdzałem wagi. Na pewno u siebie bardziej widziałbym wersję z napisami :D

DamianTra napisał(a):
Jeszcze troche, a to auto bedzie wygladalo tak jak mi sie marzylo od dawna.

No i nie zapomnij o porządnej sesji zdjęciowej, bo obecnie nie ma tego wiele, a na dodatek wszystkie starsze zdjęcia powygasały :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DamianTra-->>E36 323i Bostongrun Sedan
PostNapisane: 22 maja 2020, 11:58 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 841
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E30+E36+Z3+E61
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149858
viewtopic.php?f=6&t=171187
Super, świetne podejście :ok: Szanuję!
Chyba żółte kierunki lepiej pasują do zielonego lakieru. Nie bardzo rozumiem sens "odmładzania" starych samochodów. Młodszy wygląd dla nich wcale nie jest zaletą, bo i tak i tak są stare. To ma sens tylko, jeśli białe kierunki Ci się po prostu bardziej podobają ;)

DamianTra napisał(a):
Pelny Mpakiet- NJBrdziej sie z lusaterek ciesze. Szczerze. Nie dosc, ze podgrzewane i elektryczne, to duzo lepiej mi sie przez nie patrzy. Powaznie. Niby mniejsze, a czuje wieksza pewnosc przy zmianie pasa ruchu.

Zwykłe lusterka to jakiś żart. Serio, te lusterka to najgorsze z jakimi kiedykolwiek miałem nieprzyjemność jeździć, a jeździłem i miałem dużo samochodów z różnych lat i krajów.

Oczywiście obie wersje St.24 są kute. To jakiś durny mit, że tylko polerowane (pewnie wzięty z tego, że jest masa podrób na rynku). Nie miało by to żadnego sensu gdyby tylko jedne były, no i przecież różniły by się wagą.

_________________
E30 323i Bahamabeige '85, E36 328i Hellrot '95, Z3 Cosmos-schwarz '98
ex E30 325i Bronzitbeige '85, Toyota Camry USDM '87, Toyota Carina II '87, Citroen BX Break '94, Volvo 940 '92, Audi Coupe V8 '89, Clio Sport Ph1 '00


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DamianTra-->>E36 323i Bostongrun Sedan
PostNapisane: 22 maja 2020, 20:37 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 701
Moje BMW: E93
Kod silnika: N54B30
Garaż: Było:
E36 325i: viewtopic.php?f=102&t=169233
Jest:
E93 335i: viewtopic.php?f=6&t=172752
Dzięki _KL_ za kolejne miłe słowa!

Dzisiaj wpadły żółte kierunki w błotniki. Jest idealnie. Nie będzie już kombinowania.


Jak tylko ogarne listwy to obiecuje dużo lepsza sesje!

Dzisiaj tez kupiłem rolete na tył oraz rączkę ręcznego w skórze!

_KL_ napisał(a):
Chyba żółte kierunki lepiej pasują do zielonego lakieru. Nie bardzo rozumiem sens "odmładzania" starych samochodów. Młodszy wygląd dla nich wcale nie jest zaletą, bo i tak i tak są stare. To ma sens tylko, jeśli białe kierunki Ci się po prostu bardziej podobają ;)


Moze to zbyt duzy skrot myslowy. Podobnie jest z Mpakieten na ten przyklad. Auto z 96' mialo szary spod, tj dol zderzakow i progi. Po zalozeniu Mpakietu -10 do wieku jak nic. I to mam na mysli. To, ze auto jest stare, wcale nie znaczy ze nie mozna wizualnie go odmlodzic na oryginalnych czesciach. Podobnie felga. 17" z profilem 40 wyglada duzo mlodziej niz 15" z profilem 60. Nikt tu nie chce oszukiwac metryki i z 25 letniego auta robic piecoletnie. Po prostu mozna cos dodac, cos odjac co bylo i tak montowane w fabryce BMW, co optycznie moze zabrac kilka lat.

Samo nawoskowanie rowniez na ten przyklad wizualnie 'odmladza' auto.

Bo jakbysmy pisali o dodawaniu Ledow, ksenonow, nie wiem... hudow w srodku czy innych dzisiejszych wynalazkow do prawie zabytkowego auta to prawda, bez sens jakich malo. Ani to poprawia bezpieczenstwo, ani poprawia wygode. Takie dzisiejsze pierdolowate dodatki do starego auta robia z niego frankensteina.

Edyta:

zamontowalem zolte kierunki. I tak jak wspomnialem wczesniej- do zielonego jest idealnie. Ze swiatlami juz nic nie bede kombinowal:

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DamianTra-->>E36 323i Bostongrun Sedan
PostNapisane: 23 maja 2020, 14:21 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 24
Posty: 96
Lokalizacja: Śrem
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M52B20
Garaż: JEST-->E36 Coupe 320i: viewtopic.php?f=6&t=171521
BYŁO-->E46 323i Individual: viewtopic.php?f=6&t=170359&start=0
Fajny zadbany sedan :) Miałem okazję uczyć się jeździć takim parę lat temu, dlatego następne auto obowiązkowo E36 :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DamianTra-->>E36 323i Bostongrun Sedan
PostNapisane: 23 maja 2020, 19:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 687
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M52B28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=135852
DamianTra napisał(a):
Jak wzpomnialem, mam Mtechnic. Nie chce nic z tym zawieszeniem zmieniac (poza czesciami) wejdzie Billstein B12. Obnizy auto o ok. 1 cm. To duzo, ale Sachsa juz nie kupie. Najchetniej poszedlbym w OEMowe rozwiazanie, ale juz sie nie da, albo ceny sa z kosmosu. Takze wchodzi cos co ma blisko do Mtechnica, jednoczesnie nie najgorszej jakosci.


Ja miałem u siebie oryginalne m-pakowe zawieszenie i włożyłem właśnie B12 pro-kit + wszystkie nowe odboje, poduszki, podkładki itp i auto jest wyższe o dobre 2cm niż na zużytym już wprawdzie m-techniku i na przodzie wręcz jest koza. Druga sprawa B12 jest dużo twardszy względem m-technika i jazda po kiepskiej nawierzchni na 17" jest dosyć nieprzyjemna.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DamianTra-->>E36 323i Bostongrun Sedan
PostNapisane: 23 maja 2020, 19:50 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 701
Moje BMW: E93
Kod silnika: N54B30
Garaż: Było:
E36 325i: viewtopic.php?f=102&t=169233
Jest:
E93 335i: viewtopic.php?f=6&t=172752
Dziekuje za radę. Jednak to właśnie B8 billsteiny są ‚obecnym zamiennikiem’ mtechnikow. Kupiłbym sachsy ale już nie ma.

Poza tym felga nie jeździ po asfalcie. Raczej opony i to one odpowiadają po części za twardość. W bbsach miałem 205/40 i było za twardo. Czułem każda dziurę. Teraz w 225/45 i 245/40 jest trochę twardziej niż na 15” i 205/60 jednak dużo lepiej niż na bbsach. Wiec znów. Raczej dobór opon, nie rozmiar felg jest ważniejszy. Tak mi się przynajmniej wydaje.

Co w takim razie byś polecił co stanowi bardzo dobra jakość i posiada podobne właściwości do mtechnica?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DamianTra-->>E36 323i Bostongrun Sedan
PostNapisane: 23 maja 2020, 19:54 
Offline
Forumowicz

Wiek: 25
Posty: 277
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: 330Ci
Kod silnika: M54B30
Alee ładny klasyk ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DamianTra-->>E36 323i Bostongrun Sedan
PostNapisane: 23 maja 2020, 20:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 687
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M52B28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=135852
DamianTra napisał(a):
Dziekuje za radę. Jednak to właśnie B8 billsteiny są ‚obecnym zamiennikiem’ mtechnikow. Kupiłbym sachsy ale już nie ma.

Poza tym felga nie jeździ po asfalcie. Raczej opony i to one odpowiadają po części za twardość. W bbsach miałem 205/40 i było za twardo. Czułem każda dziurę. Teraz w 225/45 i 245/40 jest trochę twardziej niż na 15” i 205/60 jednak dużo lepiej niż na bbsach. Wiec znów. Raczej dobór opon, nie rozmiar felg jest ważniejszy. Tak mi się przynajmniej wydaje.

Co w takim razie byś polecił co stanowi bardzo dobra jakość i posiada podobne właściwości do mtechnica?


W poprzedniej e36 miałem zwykłe amory + sprężyny 40/20 H&R i jeździło się przyjemnie i nie było zbyt twardo, zrobiłem 100k km na takim zestawie i sprzedałem sprawne. W tej mam teraz B12 i na równej drodze jest bajka, auto super sztywne ale na nierównościach dla mnie za twardo, ogólnie raczej drugi raz bym nie kupił za te pieniądze. Zwykłe amory + sprężyny m-technik to według mnie optymalne rozwiązanie do daily, ale może po prostu już jestem za stary :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DamianTra-->>E36 323i Bostongrun Sedan
PostNapisane: 23 maja 2020, 22:43 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 701
Moje BMW: E93
Kod silnika: N54B30
Garaż: Było:
E36 325i: viewtopic.php?f=102&t=169233
Jest:
E93 335i: viewtopic.php?f=6&t=172752
No wlasnie starosc i mnie dopada :D Tylko jakbys mogl doprecyzowac 'zwykle amory'? :)

Dzieki!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DamianTra-->>E36 323i Bostongrun Sedan
PostNapisane: 24 maja 2020, 10:17 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 687
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M52B28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=135852
Nie do końca precyzyjnie się wyraziłem, miałem na myśli fabryczne m-techowe zawieszenie. Nie wiem jak teraz jest z dostępnością amortyzatorów odpowiadających parametrami oryginalnym m-technikom, podobno ciężko dostać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DamianTra-->>E36 323i Bostongrun Sedan
PostNapisane: 24 maja 2020, 15:56 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 701
Moje BMW: E93
Kod silnika: N54B30
Garaż: Było:
E36 325i: viewtopic.php?f=102&t=169233
Jest:
E93 335i: viewtopic.php?f=6&t=172752
Odnośnie amortyzatorów to ludzie piszą, że albo Billsteiny B6 albo B8. Skłaniam się nad B12, ale będę musiał chociaż przeez chwile przejechać się takim autem.

Z racji niedzieli. Dużej wilgotności powietrza oraz faktu, że lampy mi parują (co widac na zdjeciach), postanowilem poswiecic ladne popoludnie i po prostu delikatnie i ostroznie rozebrac, poczyscic i odnowic to co sie da.

Rozbieralem obie wersje lamp ZKW. Soczewkowe i zwykle. Soczewki sa duzo staranniej i po prostu lepiej jakosciowo zaprojektowane. Tym bardziej ciesze sie, ze wpadly soczewki do auta. Trzeba byc jednak baardzo delikatnym przy rozbiorce, bo tworzywo sztuczne po tylu latach traci swoja elastycznosc i mozna latwo polamac zaczep.

Jestem prawie pewien, ze to przez uszczelki. Uszczelki te duze od klosza byly wilgotne od wewnetrznej strony. Stad pewnie para wodna. Szklane elementy klosza przetarlem benzyna, zeby odtluscic i mozliwie zmniejszyc kondensacje pary w przyszlosci.

Tak wygladaja obie lampy rozebrane na czynniki prawie pierwsze. Dwie uszczelki sie rozsypaly pod palcami, mailem na szczescie dobre, inne. Przetarte co sie dalo wacikami kosmetycznymi i benzyna ekstrakcyjna. Teraz ze 2-3 dni bedzie sie suszyc w domu. Dmuchanie sprezonym powietrzem, zeby odkurzyc, potem montaz i jesli nie pomoze, to beda musialy wleciec nowe uszczelki.

Obrazek

Obrazek


Przygotowuje sie powoli do sesji, tak zeby moc mozliwie najlepiej przedstawic E3przyjaciela :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DamianTra-->>E36 323i Bostongrun Sedan
PostNapisane: 25 maja 2020, 18:30 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 687
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M52B28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=135852
DamianTra napisał(a):
Odnośnie amortyzatorów to ludzie piszą, że albo Billsteiny B6 albo B8. Skłaniam się nad B12, ale będę musiał chociaż przeez chwile przejechać się takim autem.


Mocno zalecam skoro lubisz mieć choć trochę komfortu :)

Jeśli chodzi o wysokość zawieszenia na B12 to powinieneś uzyskać coś takiego jak masz na tej focie:

Obrazek

Czyszczenie lamp dobry mod, powinien znacząco odświeżyć przód.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DamianTra-->>E36 323i Bostongrun Sedan
PostNapisane: 26 maja 2020, 05:41 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 701
Moje BMW: E93
Kod silnika: N54B30
Garaż: Było:
E36 325i: viewtopic.php?f=102&t=169233
Jest:
E93 335i: viewtopic.php?f=6&t=172752
I taka wysokosc jest w porzadku!

Tak, zdecydowanie. Oczy samochodu sa dosc istotnym elementem. Tak to wyszlo po czyszczeniu. Troche sprezonego powietrza, mikrofibra, woda, plyn do mycia naczyn, benzyna ekstrakcyjna, waciki kosmetyczne i popoludnie w niedziele:

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DamianTra-->>E36 323i Bostongrun Sedan
PostNapisane: 27 maja 2020, 13:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 687
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M52B28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=135852
Świetny efekt. Zawsze mi się duża soczewka ZKW podobała bardziej od Boscha :) Czekamy na foto na aucie, fajnie by było zobaczyć porównanie przed/po.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DamianTra-->>E36 323i Bostongrun Sedan
PostNapisane: 27 maja 2020, 20:17 
Offline
Fan F1
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 2081
Lokalizacja: FZG
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M43TUB19
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157698
Dobór dobrego zawieszenia do e36 to zdecydowanie ciężki wybór. Sam się zastanawiam już jakiś czas i nic nie mogę wykombinować. Na rynku jest pełno gwintów, bądź też kitów które drastycznie obniżają samochód albo robią z samochodu taczkę. Szukam czegoś co będzie parametrami zbliżone do M-Pakietowego zawieszenia, fajnie gdyby komfort na tym ucierpiał jak najmniej. Jednocześnie nie może to być kit, który obniży przód i tył o tyle samo, bo tył za bardzo się schowa w nadkola a przód nadal będzie piał :rotfl:

Wydaje mi się, że najlepiej będzie kupić Bilsteiny B8 i do tego dobierać sprężyny, ale w sumie nie wiem czy powinno się montować na przód i tył sprężyny dwóch różnych producentów, bo wiadomo, że będzie różnica w ich twardości. Chyba jednak ostatecznie skończy się na dedykowanym kicie :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DamianTra-->>E36 323i Bostongrun Sedan
PostNapisane: 28 maja 2020, 10:10 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 701
Moje BMW: E93
Kod silnika: N54B30
Garaż: Było:
E36 325i: viewtopic.php?f=102&t=169233
Jest:
E93 335i: viewtopic.php?f=6&t=172752
Dlatego jako zawieszenie bedzie B12. To jest wlasnie B8 ze sprezynami Einbach Pro. Jestem tego pewien prawie na 100%. Zbieram tez graty na generalny remont podwozia.

Ostatnio wpadly:
- skorzana raczka recznego (komfort + 10 w E36:D )
- roleta,
- Osram Blue Light,
- Nowa zapalniczka.

Obrazek

Zamontowalem takze lampy:

Obrazek

Nie potrafie zlapac jak te lampy wygladaja na zywo (cienki ze mnie fotograf). Widac mocno, ze czarne jest czarne a szklane jest szklane. Teraz gryza sie kierunki, ktore sa zbyt jednolite :D

Zarowki H1 wpadly niebieskie. Chcialem mozliwie ubielic lampy. Roznica jest spora, choc liczylem na wiecej. Aparat punkt bieli ma jakis dziwny- na zywo jest bardziej bialo. Wiazka swiatla jednak jest duzo bardziej biala. Podoba mi sie.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 347 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL