BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 20:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: MarcinM -->> e34 525 ix (zdjęcia str.1,3, 4 - wiosna 2011)
PostNapisane: 1 lipca 2011, 17:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 191
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E34
Kod silnika: M50B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98826
śliczna jest. fajnie, że są ludzie którzy nie przyciemniają od razu szyb wstawiają dubeltówy z tyłu, dymionych świateł i reszty zbędnych rzeczy. jest super !

_________________
Obrazek
Jeśli mogę w czymś pomóc daj znać na pw.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MarcinM -->> e34 525 ix (zdjęcia str.1,3, 4 - wiosna 2011)
PostNapisane: 22 stycznia 2012, 12:55 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Była mowa o fotkach podwozia. To jak wrzucisz je ?? Ogólnie ładne E34, a Xdrive to fajna sprawa zimą :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MarcinM -->> e34 525 ix (zdjęcia str.1,3, 4 - wiosna 2011)
PostNapisane: 22 stycznia 2012, 13:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa Wola
Moje BMW: e34
Kod silnika: m50b20
Garaż: było e34http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f= ... 59&start=0
było e36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=73899
Jest e34 520 http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116583
Właśnie ja tam się czuje autko :) ?

_________________
W życiu liczy się wiele rzeczy a najbardziej Pasja Miłość Motywacja :)
ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MarcinM -->> e34 525 ix (zdjęcia str.1,3, 4 - wiosna 2011)
PostNapisane: 22 stycznia 2012, 21:18 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
niesamowicie piękna 5 :super:

znaleźć i posiadać e34 w takim stanie to nie lada sztuka :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MarcinM -->> e34 525 ix (zdjęcia str.1,3, 4 - wiosna 2011)
PostNapisane: 7 lutego 2012, 13:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 616
Lokalizacja: Sokołów Podl./Wawa
Moje BMW: e34 ix/e30/e39
Kod silnika: M50B25/M20B20/M57D25
Garaż: e34 525 ix -> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=21841
e30 320i -> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=52144
e39 525d -> soon :)
Auto nadal ma się świetnie. Nic tylko wymieniać płyny i jeździć. Kilka dni temu auto przeszło przegląd bez najmniejszych problemów. Postaram się znaleźć jakieś przyjemne miejsce do robienia zdjęc to zaktualizuję trochę wątek.

Co do zdjęć podwozia to chwilowo nie mam dostępu do kanału. Jak pojawi się okazja to zaprezentuję auto od spodu :)

_________________
Moje gelerie:
Obrazek ObrazekObrazek

e34 525 xDrive -> viewtopic.php?t=21841
e30 320i -> viewtopic.php?t=52144


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MarcinM -->> e34 525 ix (zdjęcia str.1,3, 4 - wiosna 2011)
PostNapisane: 28 kwietnia 2014, 10:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 614
Lokalizacja: Nowe Miasto
Moje BMW: E34 540iA
przypadkiem zerknąłem w galerię i okazuję się, że na piękny okaz trafiłem :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MarcinM -->> e34 525 ix (zdjęcia str.1,3, 4 - wiosna 2011)
PostNapisane: 3 maja 2014, 19:04 
Offline
Forumowicz

Posty: 499
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: 2x E36, E39
Kod silnika: M52
bardzo ładne E34, wszystko pasuje tu do do siebie, tylko dbac dalej i sie cieszyc :) zaktualizuj troche galerie, moze jakies nowe zdjecia ktore miały byc :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MarcinM -->> e34 525 ix (zdjęcia str.1,3, 4 - wiosna 2011)
PostNapisane: 2 czerwca 2014, 12:53 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 616
Lokalizacja: Sokołów Podl./Wawa
Moje BMW: e34 ix/e30/e39
Kod silnika: M50B25/M20B20/M57D25
Garaż: e34 525 ix -> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=21841
e30 320i -> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=52144
e39 525d -> soon :)
Skończyły się miejsca na przeglądy w dowodzie rejestracyjnym, auto jest u mnie już siódmy rok. Z tej okazji wzięło mnie na małe podsumowanie co z moim BMW się przez ten czas działo.

Cała przygoda rozpoczęła się w pewne piątkowe popołudnie na początku marca 2008 roku. Kończył mi się dzień roboczy, zostało 15 minut do upragnionego weekendu. Nie było sensu zaczynać nowego zadania. Postanowiłem kontrolnie sprawdzić, co się dzieje na Allegro w dziale motoryzacji. I znalazłem :). BMW e34 525 ix. Urzekł mnie stan. Napaliłem się niesamowicie patrząc na same zdjęcia. W nocy słabo spałem bijąc się z myślami, czy jest sens pchać się w ix'a czy nie. Poprosiłem na forum o poradę i każdy mi odradzał. Mimo wszystko następnego dnia telefon do właściciela i jazda na oględziny. Jak zobaczyłem auto zroszone deszczem, wiedziałem, że musi być ono moje. W czasie jazdy próbnej okazało się, "coś" stuka w zawieszeniu. Jak zwykle, to niby tylko jakiś drobiazg prosty do usunięcia. Wróciłem do domu bijąc się z myślami. Oczywiście auta nie kupiłem. Potrzebowałem czasu do namysłu. Forum ponownie mi odpowiedziało, że nie warto. Ostatecznie po tygodniu umówiłem się na ponowne oględziny auta zrywając z ceny szacunkowe koszty naprawy zawieszenia. Tym razem jazda próbna odbywała się przy pięknej pogodzie. Auto zostało przetestowane na wszelkie znane mi wówczas sposoby. Decyzja - podpisujemy umowę :) Był to 8 dzień marca - dzień kobiet. Dostałem komplet dokumentów i cały plik kluczyków.
Obrazek


W trakcie podpisywania umowy matka właściciela bez namysłu rzuciła tekst: "To jest w sumie fajne auto, tylko gdyby nie było tak drogie w eksploatacji i tyle nie paliło..."

No nic. Podpis złożony, nie może być przecież aż tak źle :) Na dokładkę dostałem drugi komplet kół z praktycznie łysymi oponami. Utwierdziło mnie to w przekonaniu, że poprzedni właściciel nie rozpieszczał auta. Przynajmniej felgi okazały się proste. Powrotu do domu nie będę opisywał - ciężko opisać mój stan słowami. Cieszyłem się, że poprzedni właściciel miał auto tylko rok. Praktycznie nic przy nim nie zrobił, a największą jego zasługą jest to, że nie wiele zdążył zepsuć. Muszę jednak przyznać, że bardzo dbał o stan wizualny i był bardzo miłym człowiekiem. Wcześniej auto jeździło po szwajcarskich drogach.

Po kilku dniach auto trafiło na typowy serwis po zakupie. Wymieniony został olej na Castrol EDGE 5W30 (taki lany od nowości wg książki serwisowej) i zrobiona została wycena zawieszenia. Bardzo szybko przypomniałem sobie słowa matki poprzedniego właściciela auta... No nic, trzeba zrobić i liczyć, że oryginalne części są prawie niezniszczalne. Gdy w aucie nastała błoga cisza bo w zawieszeniu nic nie stukało, wtedy... usłyszałem jakby świerszcze pod maską. Gdy silnik był mocno rozgrzany zaczynało się cykanie. Szklanki kończyły żywot. A by to #@$$%. Poprzedni właściciel zapewne dolał czegoś do oleju, aby je wyciszyć przed sprzedażą. No nic. Trzeba robić. 24 szklanki kupione a tu zonk. Numer katalogowy się zgadza, a szklanki nie pasują (nie pamiętam, czy miały za dużą średnicę czy za małą). Myślę - co do %$#^. Wizyta w kilku sklepach potwierdziła, że mam w ręku towar, który wg katalogów powinien pasować. Mechanik jakoś temat ogarnął, udało się wymienić na właściwe. Gdzieś tam później wyczytałem, że w 1995 roku były jakieś zmiany w głowicy, zmienił się jej numer katalogowy i zapewne też zmieniły się szklanki. Zalałem nowy olej, znowu EDGE 5w30, znowu około 7l. Przy okazji wymieniony został napinacz łańcucha - jak już wszystko było na wierzchu to skorzystałem z okazji. Wszystko robił mój zaufany mechanik. Za mojej kadencji auto nie widziało innego warsztatu. Zastanawiałem się, czemu tak dużo oleju wchodzi do M50B25. Okazało się, że w ix jest inna, dużo większa miska, która na dodatek przestrzelona jest osią.

Miska 525ix:
Obrazek

Miska 525i:
Obrazek

Wtedy zaczęła się bezproblemowa jazda. No ale auto nie miało koła. Tzn miało, standardowe, takie:
Obrazek

Chciałem czegoś ładniejszego. Szybko okazało się, że wybór felg z palety BMW do ix'a nie istnieje. Jest tylko jeden model felg. A to za sprawą ET54 przy szerokości 7.5". Przypomniałem sobie, że w ojca e36 też jest jakieś duże ET. Otwór centrujący się zgadzał i oto w ten sposób do mojego ix'a trafiły M-Contour i tak jest do dziś.
Obrazek

W międzyczasie wymienionych zostało wiele drobnostek jak jakieś spinki, zaworki spryskiwaczy itp aby było idealnie :) Auto odwdzięczało się bezawaryjnością. Tablice zawisły na forumowych ramkach:
Obrazek

Rok 2009 nie rozpoczął się szczęśliwie. Niestety musiałem wymienić szybę czołową. Jadąc w nocy mijałem się ze sznurkiem samochodów i dostałem czymś w szybę. Oto efekt:
Obrazek

Szybę wymieniłem w poleconym przez znajomego zakładzie w Siedlcach na ulicy Floriańskiej. Niestety panowie nie popisali się. W efekcie przy każdym opadzie albo po wizycie na myjni miałem kałuże na dywanikach i na tunelu środkowym. Co za partacze. Omijajcie z daleka ten warsztat. Montaż szyby poprawiłem w innym miejscu. Dobra, szyba cała, jedziemy dalej. Zbliżała się wiosna, trzeba było kupić nowe opony.
Obrazek

Są to opony Syron Race1 i muszę powiedzieć, że są świetne. Kolega mnie na nie namówił. W innych autach przy kolejnych wymianach też będę szukał produktów tej firmy. Simą auto jeździło na Continental. Dokładnego modelu już nie pamiętam.

Szkoda mi było używać auta w takim stanie do jazdy codziennej, parkować na publicznym parkingu pod blokiem. Gdy na aucie pojawiło się kilka rys i ktoś obdrapał mi zderzak z tyłu, uznałem, że ix'a trzeba chronić i potrzebuję auta do jazdy codziennej. W grę wchodziło kolejne e34, lub e36. Po obejrzeniu kilku sztuk uznałem, że może warto kupić do codziennego jeżdżenia jakieś e30? Tak oto w połowie 2009 roku stałem się posiadaczem tego:
Obrazek

Ta sama historia - wizualnie niczego sobie, zawieszenia praktycznie brak. Tutaj dodatkowo brak tłumika, mega duży luz na maglownicy, łyse opony, brak przeglądu i brak szans na jego zrobienie w takim stanie. Właściciel zarzekał się, że auto przedzie przegląd, co było moim warunkiem koniecznym kupna auta. Nie udało się na 2 stacjach. Auto i tak kupiłem :) Najlepsza była odma - długi czerwony wąż ogrodowy mający około 1.5m długości. Historię tego auta opiszę w stosownym czasie w osobnej galerii, która też istnieje na tym forum.

E-trzydziecha okazała się zbyt fajna, aby dokończyć żywot jako zwykły środek do codziennego ujeżdżania polskich dziurawych dróg. W efekcie oba auta zacząłem używać w proporcjach 50:50. Ale wracamy do ix'a. Czas mijał i kolejne rzeczy trzeba było serwisować, gdy pojawiała się taka potrzeba. Dolne części dzrzwi zaatakowała ruda. Trzeba było zrobić i wymienić listwy m-pakietowe.

Rok 2010 był dla mojego portfela łaskawy. Poza typowymi rzeczami eksploatacyjnymi i ubezpieczeniami musiałem wymienić uszczelkę pod pokrywą zaworów. Moim oczom ukazał się taki widok:
Obrazek

Wg mnie jest bardzo dobrze i czysto. Wykonane zostały też poprawki lakiernicze obdartego wcześniej zderzaka oraz okolic wlewu paliwa. Jako, że moja pasja motoryzacyjna nadal nie była zaspokojona postanowiłem zrobić prawko kat. A i zakupiłem motocykl od brata.
Obrazek

Samochody przestały być głównym środkiem transportu. IX coraz rzadziej musiał znosić stan dróg, którymi musiałem w tamtym czasie się poruszać.


Rok 2011 zaowocował koniecznością wymiany tarcz i klocków hamulcowych. Tutaj znowu ix pokazał swoją piekielność, bo hamulce z przodu poza tym, że służą do hamowania, nie mają wiele wspólnego z tymi od zwykłego 525i. Na szczęście udało się znaleźć zestaw, został zamówiony komplet tarcz i klocków TRW. Towar odebrałem, jazda do garażu, ściągam tarcze z przodu i znowu zonk. Już z wyglądu widać, że będzie problem. Tarcze są za małe. Reklamacja towaru i kolejny tydzień oczekiwania. Biorę się za tył w takim razie. Otwieram pudełko a tam tylko jedna tarcza. Ehhh jak pech to pech. Długo trwało, aż wszystko udało się skompletować. Poza tym trzeba było wymienić łożysko w kole z tyłu. Poza tymi przygodami auto spisywało się idealnie, zarówno do jazdy lokalnie po bułki jak i w kilkuset kilometrowych trasach.

W roku 2012 nic specjalnego się nie działo. Nie miałem też za bardzo czasu na dłubanie przy aucie.

Rok 2013 przyniósł jak do tej pory najbardziej kosztowną naprawę. Późną zimą przy pięknej słonecznej, aczkolwiek mroźnej pogodzie zauważyłem, że auto dziwnie się zachowuje. Okazało się, że lewy przedni amortyzator zamarzł. Nie było wyjścia - kupuję nowe amortyzatory na przód. Na szczęście w ASO mają chyba sentyment do starych aut, bo dostałem 12% zniżki, co pozwoliło zaoszczędzić ponad 300zł. Oczywiście odboje i osłony tez nowe, ale to chyba oczywiste.
Wrzucam zdjęcia, może komuś widoczne numery seryjne pomogą kupić amorki gdzieś taniej.
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Po wymianie auto wyglądało jak rakieta przygotowana do startu. Wcześniej wysokość zawieszenia i tak była ledwo akceptowalna przeze mnie, ale teraz to się załamałem. Zweryfikowałem poprawność montażu i czy nic nie zostało skręcone na uniesionym aucie. Wszystko jest poprawnie zrobione. Mówili poczekaj, daj czas na ułożenie się. Mówili, pojeździj trochę to opadnie. Nie mieli racji. Na zdjęciach widać, jak wysoko jest obecnie.
Obrazek
Obrazek



Do tego doszła kolejna wymiana osłon przegubów. To jakaś zmora ix'ów. Niestety kogoś zainteresowały moje listwy boczne. Ktoś nieudolnie chciał je ukraść. W efekcie zostały one na aucie, aczkolwiek wszystkie są uszkodzone i ponadrywane. Straciłem tylko tę lewą z błotnika.
Niezaspokojona pasja motoryzacyjna kazała mi kupić kolejne auto. Tym razem już takie, którego nie będzie mi szkoda używać do jazdy codziennej. I tak oto pojawiło się e39 525dAT.
Obrazek

Niestety nie byłem w stanie traktować tego auta jako zwykłego dupowozu. Używam je codziennie, ale ma ono u mnie bardzo dobrze :). IX oraz e30 stały się typowo autami weekendowymi, przy których można podłubać w wolnym czasie, nawoskować i od czasu do czasu zrobić dłuższą trasę aby "rozruszać łożyska" :)


Rok 2014 - na razie jedyne wydatki do ubezpieczenia, przegląd, serwis olejowy (w najbliższej przyszłości). Plan to utrzymać stan auta, zajrzeć czy gdzieś ruda się nie pojawia i jak tak, to usunąć w zarodku. Chcę też założyć duże OBC - już mam zakupione. Chciałbym też zrobić porządna sesję, ale najpierw muszę ogarnąć detale. Planuję też wymienić komplet listw, o których wspomniałem wcześniej. Muszę tylko jakoś wytłumaczyć żonie, że naprawdę potrzebuję wydać ponad 1000 zł na auto. Lepiej aby nie wiedziała, że chodzi o głupie plastiki :P

Generalnie żona pogodziła się z moją chorobą motoryzacyjną. Wiedziała co bierze :P:P:P Co więcej nawet stara mi się pomagać gdy akurat brakuje mi trzeciej ręki. Raz nawet odbierała części z ASO :P


Tak oto minęło pełnych 6 lat z autem. Nigdy auto mnie nie zawiodło. Silnik cały czas pracuje na Castrol EDGE 5W30 i nie bierze oleju. Nigdy nie miałem problemu z przeglądem technicznym, a robiłem je w różnych miejscach gdzie aktualnie zastał mnie termin, a nie u zaprzyjaźnionego przysłowiowego pana Miecia. Zobaczymy, co przyniesie kolejna "sześciolatka". Życzcie mi wytrwałości :). Pozdrawiam.

_________________
Moje gelerie:
Obrazek ObrazekObrazek

e34 525 xDrive -> viewtopic.php?t=21841
e30 320i -> viewtopic.php?t=52144


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MarcinM -->> e34 525 ix (zdjęcia str.1,3, 4 - wiosna 2011)
PostNapisane: 2 czerwca 2014, 13:08 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Trzy BMW na utrzymaniu no nieźle :) 525ix w świetnym stanie, ale stoi strasznie wysoko. Nie można do ix dostać sprężyn obniżających ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MarcinM -->> e34 525 ix (str 5 - podsumowanie po 6 latach)
PostNapisane: 2 czerwca 2014, 13:18 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
Byłem przekonany, że już dawno nie masz tego auta :) Mnie ciekawi jakby tu siadły M systemy które mają ET jak w normalnej piątce. Pewnie by był dobry german :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MarcinM -->> e34 525 ix (str 5 - podsumowanie po 6 latach)
PostNapisane: 2 czerwca 2014, 13:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 616
Lokalizacja: Sokołów Podl./Wawa
Moje BMW: e34 ix/e30/e39
Kod silnika: M50B25/M20B20/M57D25
Garaż: e34 525 ix -> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=21841
e30 320i -> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=52144
e39 525d -> soon :)
kupiec_fkl, 2 z tych aut nie są w codziennym użytkowaniu, więc nie jest tak strasznie. Jak kasy mniej to auta stoją i nic przy nich nie robię. Tylko e39 używane jest regularnie.

Po wymianie amortyzatorów chętnie założyłbym inne sprężyny, aby było przynajmniej tak, jak przed ich wymianą. Niestety bardzo ciężko znaleźć coś, co pasowałoby. Chyba jedynie jakieś lokalne rzemiosło na zamówienie, ale bałbym się na tym jeździć.

Rafał, Koło nie mieściłoby się w błotnik. Oczywiście tylne, bo z przodu niezła szpara jest między oponą a rantem błotnika i tutaj zmieszczę wszystko :rotfl:

A tak poważnie, to cały czas myślę co z tym zrobić.

_________________
Moje gelerie:
Obrazek ObrazekObrazek

e34 525 xDrive -> viewtopic.php?t=21841
e30 320i -> viewtopic.php?t=52144


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MarcinM -->> e34 525 ix (str 5 - podsumowanie po 6 latach)
PostNapisane: 2 czerwca 2014, 14:04 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
Rafał napisał(a):
Mnie ciekawi jakby tu siadły M systemy które mają ET jak w normalnej piątce. Pewnie by był dobry german :hyhy:



x2


Poza tym piękne i zadbane auto :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MarcinM -->> e34 525 ix (str 5 - podsumowanie po 6 latach)
PostNapisane: 2 czerwca 2014, 14:20 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 40
Posty: 5953
kawał historii fajnej............bezawaryjności życzę dalej :ok: :ok:

_________________
Typer 12/2012-I miejsce
Typer 01/2013-II miejsce...Typer 02/2013-III miejsce...Typer 03/2013-III miejsce...Typer 04/2013-I miejsce..Typer 09/2013-II Miejsce...Typer 12/2013-II miejsce...Typer 03/2014-III miejsce...Typer 05/2014-III Miejsce...Typer 10/2014-II miejsce...Typer 11/2014-II...Typer 12/2014-I..Typer 11 / 2015 - II...Typer 04/2016-III...Typer 08/2016-II..Typer 09/2016-III..Typer 10/2016-III..Typer 05/2017=II...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MarcinM -->> e34 525 ix (str 5 - podsumowanie po 6 latach)
PostNapisane: 2 czerwca 2014, 18:10 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
MarcinM, dzięki za opis, fajnie się czyta i można się trochę dowiedzieć o X w e34 :super:

piękne masz to e34, tak jak pisze Rafał, przydałoby się inne koło, z mniejszym et niż 5X, wtedy by tu pasowało bez dystansu, no i trzeba by poszukać jakichś springów dla X


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MarcinM -->> e34 525 ix (str 5 - podsumowanie po 6 latach)
PostNapisane: 3 czerwca 2014, 07:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 616
Lokalizacja: Sokołów Podl./Wawa
Moje BMW: e34 ix/e30/e39
Kod silnika: M50B25/M20B20/M57D25
Garaż: e34 525 ix -> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=21841
e30 320i -> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=52144
e39 525d -> soon :)
Panowie, to, że oryginalne felgi do ix mają ET54 nie oznacza, że koło jest bardziej schowane niż w zwykłym 'i'. IX ma zupełnie inny zestaw napędowy.
Obecne koła maja ET47 albo ET42 (nie pamiętam), tak więc już trochę są wysunięte na zewnątrz. Jak w moim e39 zużyją się opony to te z ix'a powędrują do e39, a ix dostanie delikatnie szersze koło. Coś będę kombinował. Wizualnie musi się coś poprawić. M-Contour jednak zostaje, bo cholernie mi się podoba.

Dzięki wszystkim za opinie, zarówno te pozytywne jak i te wytykające wysokość zawieszenia :)

_________________
Moje gelerie:
Obrazek ObrazekObrazek

e34 525 xDrive -> viewtopic.php?t=21841
e30 320i -> viewtopic.php?t=52144


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MarcinM -->> e34 525 ix (str 5 - podsumowanie po 6 latach)
PostNapisane: 3 czerwca 2014, 15:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 5065
Lokalizacja: Krotoszyn
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116330
W zasadzie tutaj mogłaby zaczynać się ta galeria, fajnie się czytało. To już raczej nie jest tylko przygoda, za to świetna historia, w której jak to zwykle bywa, są jakieś trudne czasy i chwile gdy jest "z górki" :) co tu więcej powiedzieć, miło widzieć poszanowane klasyczne modele, widać że BMW mają się dobrze :super: fakt, jest trochę ciekawostek w ix'ie ..wytrwałości! Ładny środek w tej E34.

_________________
Zobacz i oceń moje E46 320d Stahlgrau | Cicha wytrzymałość. Zapraszam również na kanał YT!
Obrazek
~ Moda przemija, styl pozostaje. ~


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MarcinM -->> e34 525 ix (str 5 - podsumowanie po 6 latach)
PostNapisane: 3 czerwca 2014, 16:05 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
MarcinM napisał(a):
Panowie, to, że oryginalne felgi do ix mają ET54 nie oznacza, że koło jest bardziej schowane niż w zwykłym 'i'. IX ma zupełnie inny zestaw napędowy.


no jasne ale dając et20-30 lepiej wypełni nadkola ale przy takim zabiegu trzeba zejść w dół, szczególnie że autem już nie poruszasz się na co dzień, druga sprawa, jak to rozwiązać w Xi w e34...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MarcinM -->> e34 525 ix (str 5 - podsumowanie po 6 latach)
PostNapisane: 4 czerwca 2014, 01:05 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
super opis :)
jako ze sprzedawalem przez dluzszy czas amory (nowe) do bmw to z przykroscia musze ci powiedziec ze jak wymieniles przod zaraz siadzie tyl. Najlepiej zawsze to robic za jednym razem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MarcinM -->> e34 525 ix (str 5 - podsumowanie po 6 latach)
PostNapisane: 4 czerwca 2014, 18:17 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 616
Lokalizacja: Sokołów Podl./Wawa
Moje BMW: e34 ix/e30/e39
Kod silnika: M50B25/M20B20/M57D25
Garaż: e34 525 ix -> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=21841
e30 320i -> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=52144
e39 525d -> soon :)
Na szczęście tylne amortyzatory są standardowe, tzn. takie same jak w 525i. Aż tak bardzo to nie zaboli.

_________________
Moje gelerie:
Obrazek ObrazekObrazek

e34 525 xDrive -> viewtopic.php?t=21841
e30 320i -> viewtopic.php?t=52144


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MarcinM -->> e34 525 ix (str 5 - podsumowanie po 6 latach)
PostNapisane: 7 czerwca 2014, 19:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 499
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: 2x E36, E39
Kod silnika: M52
tez myslalem ze dawno juz nie masz auta bo w galerii nic sie nie dzialo, fajnie ze masz juz tyle lat i nadal cieszy oby tak przez kolejne lata, zycze wytrwałosci :) wyglada bardzo ładnie, własnie takie E34 mi sie podobaja :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL