Witam,
Dzisiaj ja się pochwale swoimi kółkami
Bunia przyjechała jakiś rok temu z niemiec i jestem jej trzecim właścicielem

(drugim w kraju). Jest to rocznik 1991 i jak narazie według licznika ma przejechane ok. 179 tys.
Silnik: 1.6i M40 nigdy nie widziała gazu ,rozrząd wymieniony ok. 15 tys. temu, zalany mobilem 5W50 ,bez jakich kolwiek wycieków, ostatnio wymienona pompa wodna i visco. Założony stożek.
Zawieszenie: Jak na razie wszystko na oryginale amory jakies 85% skuteczności ,poprzedni właściciel ją obniżył o 30 mm ja wrzuciłem z powrotem standard bo jak dla mnie micha była zdecydowanie za nisko. Ogólnie trzyma się elegancko i twardo w zakrętach.
Hamulce:wymienione tarczo bębny ,klocki z przodu i z tyłu oraz szczęki.
Wydech: cichy sportowy tłumik supersprint magnum.
Co do wyposażenia to ABS, Autoalarm, Centralny zamek, Elektryczne lusterka, Elektryczne szyby, Komputer pokładowy (podstawowy OBC ), Lakier metallic, Szyberdach, Wspomaganie kierownicy (juz powoli pada

) , komplecik głośników sony x-pod (2x nisko po 200W ,2X średnio po 180W i dwa cykacze po 90W)
aktualnie jeździ na 15" bbs (kupiony za 300 zl na złomie

) odziwo wszystkie proste na gumach goodrich 195/60.
Co śmieszne oprócz opon ,fel , pompy wodnej i viscozy całą resztę zrobił poprzedni właściciel.
Ogólnie jestem bardzo zadowolony z mojej bety
W planach:
- regeneracja wspomagania :bag:
- ospoilerowanie M-technika
- lakier
- i spaw na M20b20 lub M50b20 24 V
Pozdro