BMW E30 325iS* ///M-Technic II rocznik 1987.
Silnik:
M20B25 niestety z instalką LPG i brakiem modyfikacji

jedynie co znalazło się pod maską to rozpórka kielichów
Wiechers Sport oraz została wypolerowana pokrywa zaworów, kolektor też będzie taki

Pięknego brzmienia silnika 6-cio cyl.
dodaje tłumik końcowy SuperSprint'a
Wnętrze:
Fotele Recaro, ringi zegarów, kiera ///M Techinic, gałka zmiany biegów z BMW E46 ///M3 CSL SMG

,
tempomat z e34, podpórka pod lewą nogę AC Schnitzer, czarna podsufitka.
Zewnątrz:
Czarne lampy przód Hella + Xenony, tył MHW, boczne i kierunki dymione IN Pro, felgi MK Motorsport MKI 7,5 x 16"
opony Michelin Pilot 195/45 i Platin 225/45, berwki Kamei i czarny grill, poza tym kompletny i orginalny ///M-Technic II
Zawieszenie:
Krótkie amortyzatory INXX Advantage (srebrne) oraz sprężyny -60/-80 PATEC (niebieskie), które przeważnie jest podniesione
poprzez zastosowanie gum usztywniających ze względu na nasze piękne drogi. Obecnie Zwiecha poszła w górę
gdyż zmieniłem springi na Weitec'a -40/-40
CarAudio:
Jednostka sterująca obecnie to Blaupunkt LONDON RDM 104, wspomagana poprzez dwa wmacniacze 2-kanałowe
Pioneer GMX-722 o mocy MAX 480W każdy, zasilane z akumulatora Varta umieszczonego fabrycznie z tyłu auta poprzez kondensator
Lanzar'a Vibe Qntact 1F z pełną elektroniką impulsową. Głośniki to z przodu w panelach drzwiowych 13cm system ze zwrotnicami
DEGO ProSeries i 30cm subwoofer Rockford Fosgate z serii RFZ umieszczony w skrzyni magnesem na zewnątrz i zamontowany w miejscu otworu na narty którego u mnie nie było.Została wycięta blacha w tym miejscu i usunięta gąbka z tylniego oparcia. Wszystko pięknie zabudowane przez firmę Dobry-Ton z Lublina której właścicielem jest nasz były kolega Agent.Obecnie w fazie wymiany wzmacniaczy
*S oznacza - Sport Package - The most popular option. It included a stiffer suspension, rear spoiler,lower front airdam in some cases,
14x6.5" BBS Basketweave alloy wheels, an oil cooler, M-technic three spoke steering wheel, Recaro sport seats, and a trunk mounted battery. It also usually came with all the other accessories that weren't actually part of the sport package - power everything, On-Board-Computer, etc.The Sport package was denoted by an "s" on after the model number on the trunk, i.e
Ja to wszystko mam i silnik 2,5i. Na niektórych rynkach było to chwytem marketingowym, ale to jest to samo e30 325i tylko z bogatszym wyposażeniem i bodykit'em M-Technic
pokażę Wam jeszcze jak się zmieniaiła przez okres 2 lat.Oceńcie czy w dobrym kierunku
Tak wygladała jak ją kupiłem
tu już ma przyciemnione kierunki i kapselki

poza tym już założyłem LPG i zabudowałem bagażnik.
Przyszła wiosna należało kupić jakieś alumy - padło na skręcane BBS 15" - ale z oponą 205/55 przy 6,5" wyglądały jak balony.
Pojawiła sie równiez orginalna dokładka przedniego zderzaka którą dostałem od kolegi troszkę zmasakrowaną,
ale udało się ją naprawić
Jak widać niedługo potem BBSy zostały zamienione na troszkę dziwny zestaw BORBET A 7x15" i 9x16", oraz pojawiła się grafika reklamująca
firmę Dobry Ton robiła mi zabudowę i właścicielem jest mój dobry kolega Piotr, który też miał e30 tylko cabrio srebrne i też miał taką reklamę. Moim zdaniem nawet możliwie to wyglądało
Odpadł orginalny tłumik więc zostałem zmuszony do kupna nowego, kolega z klubu Kuba 325ix miał wystawiony na allegro tłumik Supersprint od e34 525i w idealnym stanie, więc długo się nie zastanaiałem (cena 220zł) po niewielkich przeróbkach rafił pod zderzak

Pojawiły się również ringi zegraów.
I tak przejeździłem lato i zimę
Na zime została zdjęta przednia dokładka (żeby nie połamać) Borbety poszły "do żyda". Kupiłem kolejne felgi BCW STEFFAN 8x14" ładne szerokie, ale niestety okazały się za małe - ocierały o drążek kirowniczy z przodu troszkę na nich pojeździłem zakładając dystanse 20mm. Póżniej trafiłem ogłoszenie sprzedaży felg AZEV 7,5x16" okazynie kupiłem a BCW sprzedałem. W między czasie mój kolega Piotr sprzedawał swoje cabrio więc postanowiłem mu zabrać czarną Helle

zrobilismy podmianke

Kupiłem również na allegro śliczną cromowaną gałeczkę na drążek zmiany biegów od ///M3 CSL
Naklejeczki poszły do kosza - trzeba było trochę wypolerować autko i jakoś znudziły się
Po wyjeździe do Niemiec kupiłem już docelowe felgi MK Motorsport 7,5x16, ponieważ AZEVy nie wytrzymały drogi powrotnej (Wrocław i Radom) i 2 szt. pękły

ledwo dojechałem do domu

. Doszedł tempomat, roleta , zagłówki, podłokietnik wszystko z rozbitej e34. Pojeździłem troszke i znowu mamy zimę.
Złamała mi sie sprężyna z przodu, więc kupiłem nowiutkie Veitec'a, autko poszło w górę i nie żałuję. Dokupiłem drugi komplet felg na zimę BBS 7x15" i ostatnio zainstalowałem xenony i kierunki in-pro.
I to narazie koniec historii mojej BMW e30 od pocatku jej kupna. Myślę że się podobało
