Witam, przedstawiam Wam moje e30 touring 320i z motorem m20b25:
Dobra, nacieszylismy oczy, to teraz dowiemy sie troszke o specyfikacji i wyposażeniu

:
-BMW e30 Touring 320i produkcja - 11/90, pierwsza rejestracja - 01/91, na szafie stoi 170k km, ale jestem przekonany ze był kręcony. Jedyny gaz jaki wąchała to z samochodów które jechały przed nią
-swap na m20b25 (i tutaj jest lipa bo bylo to wykonywane u niemca

wiec nie mam zielonego pojecia który rok silnika, jaki przebieg itp itd)
-most od m20b20.
Wyposażenie:
wspomaganie, szyber manualny, elektryczne lusterka, szyby na korbe, klima, halogeny, hak

, Kiera m-technik 1 (nie wstawialem zdjęc z "kajuty" bo niema tam nic ciekawego

)
Troche o zawieszeniu:
spręzyny schnitzera, amortyzatory jakis tam monroe (ale niedlugo beda z cup-kitu H&R),
stabilizatory przechyłu przód/tył H&R.
Za bezpieczne hamowanie odpowiadaja tarcze i klocki ATE (polecam, na prawde są w porządku)
Koła seryjne, 205/55/15 na kapciach barum bravura (totalny shit, nie polecam!)
Plany na przyszłość? jak każdy, ale ja zamierzam doprowadzić silnik do stanu może nie idealnego ale z pewnoscią bardzo dobrego i wtedy ewentualnie delikatne modyfikacje typu wałek, dolot. W planach jest także uklad wydechowy na fi=60.
Jest to moje pierwsze auto, jeździ mi się nim idealnie, nie martwie sie ze zabraknie mocy przy wyprzedzaniu. jednym slowem: miłość od pierwszego odpalenia
pozdrawiam wlascicieli e30ek, do zobaczenia na drodze
Pzdr