BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 21 maja 2024, 20:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zdzira 850I -->> E32 735i
PostNapisane: 13 października 2008, 18:29 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7013
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Mój nowy nabytek po wylulanym 520

735i rok prod. 1988

Wyposażenie:

Klima
Elektryka przód + tył
Elektr. lusterka
Elektr. szyberdach
Drewno
ABS
Wspom. kier.
Centr. zamek
Alufelgi

Silnik to M30 o mocy 211 KM i momencie 305Nm osiągane odpowiedni przy 5700 i 4000RPM

Wycięto katalizatory co upodabnia go do fabrycznej wersji bez o mocy 220 KM i momencie 315Nm

Silnik wymaga jeszcze trochę wkłądu brakuje mu kompresji remont przewidziałęm na marzec oraz na kwiecień zmiana alufelg na 16 cali i nowe opony

Zainwestowałem już w tapicera blacharza i lakiernika oraz mechnikę teraz tylko silnik i zwiecha ptrzednia i będzie cacucho :)

Oto zdjęcia :

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek


Ostatnio edytowano 14 października 2008, 10:02 przez Zdzira 850I, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 18:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
fajniutka

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 18:44 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7013
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Dzieki ale narazie jeszcze ciut jej brakuje ta kompresja mnie męczy bo czasem nierówno chodzi na jałowych prze niedobory atmosfer ale narazie kaska out więc trzeba troche odłożyć a potem zrobic raz a dobrze chyba że sie po rozebraniu okaże że silnik to grat to wtedy wkładam z innej 735 strasznie męczy mnie coś co soę nazywa kompresor ale kaski brak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 18:45 
widac ze dbasz :ok: gratulacje pieknego auta :hurra:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 21:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 4671
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 3288888888
Widac, ze zadbane :ok: ładne 7er :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 21:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1521
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: 528i 318i
Kod silnika: M52TUB28 M40B18
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
piękna!!! z takim motorem jaki mam upatrzony, nastepne autko to własnie 735i, szacun dla kolegi :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 21:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1397
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e61 525dA LCI
Kod silnika: m57d30t2
Garaż: e61 viewtopic.php?f=6&t=170340
CHEVROLET CAPRICE CLASSIC WAGON 83r. viewtopic.php?f=55&t=170424&start=0
uwielbiam e32.ładny zadbany egzemplarz :ok: .jakie felgi zamierzasz założyc ?

_________________
byłe e36 328 qp --->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=26282&start=580 GALERIA
byłe e38 740iA --->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=110487&start=0
byłe e46 328ci --->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134726&start=0
byłe e38 728iA--->> https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148943&start=120

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 21:49 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Choc nie lubie takich duzych BMWek to ta cos ma w sobie . Super ze manual :) .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 10:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
podoba mi się :super:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 10:07 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
E32.. wspaniały samochód, zwłaszcza iL przepięknie się prezentuje. Wielki plus właśnie za to, za oryginalne felgi, kierunkowskazy, chrom, piękny kolor i ładne czyste wnętrze. Plus za manual, mysle że z 735 to lepsze połączenie niż automat.

To 88 rok, bez żadnej kontroli trakcji, więc chyba masz szperę?

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 12:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
tak ładna sztuka, mam ogromny sentyment do e32 coprawda nie jeździłem 735i ale zdaje mi sie że musi nieźle dawać sobie rade z manualem ... gratuluje Ci auta i życze bezproblemowej jazdy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 15:01 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29755
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
gratuluje zakupu, fajnie że w manualu i L ;)

szerokiej drogi :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 18:19 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7013
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Heh tylko że to nie long dlatego też w opisie napisałem 735i

Poprzedni właściciel dokupił oznaczenia do modelu bo fabryke opuścił bez i trafił na il to wziął auto nie jets dłuższe co mnie akurat cieszy jeżdżę głównie sam lub w 2 osoby więc większy tył dla prezesów mi nie jest potrzebny

Felgi będą 16 cali mam ładne upatrzone w rawiczu kolegi E-32 750i na nich jeździ ładniutkie

No motor jest super zwłaszcza dźwięk jest piekny basowy głęboki bez rzadnych przeróbek oczywiście tylko katy wyleciały co dzięki bogu nie zmieniło odgłosu we wnętrzu auta.

Auto ma niestey osiągi 730 z racji kiepskiej kompresji ale w marcu robię remont głowicy wymieniam pierscionki zastanawiam się też nad delikatnym obni żeniem głowicy bo mocniejsze 735 te bez katów miało też wyższy stopień sprężania 9,2 zamiast 9,0 a na koniec jakiś chip chciałbym uzyskać ponizej 8 sekund do 100 i 240km/h

Grocha bierz 735 tylko najlepiej na miejscu pojedź z nią do mechanika i zmierz kompresję warto ja dałem w tym ciała i teraz poleci od 1 do 2 tysięcy na remont motoru ale potem pewnie będzie brzytwa

Ewentulanie wymiana silnika jeżeli po rozebraniu głowicy okaże się że uszkodzony jest blok czy tłoki ale myślę iż źle nie będzie

Komfort podróżowania nawet w porównaniu z 5er jest porażający 200km/h i cisza połączona z ze zdziwinieen narzeczonej że tyle jedziemy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 20:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
Zdzira 850I napisał(a):
osiągi 730
a silnik napewno masz 3,5? na kolektorze masz usuniete cyfry 3,5l
a pozatym 7 to jest komfort, tak jak piszesz, przy 200km/h sobie plynie ;)

Zdzira 850I napisał(a):
od 1 do 2 tysięcy na remont motoru

przerabialem ten temat niedawno z silnikiem kumpla, i nawet wiecej pojdzie sianka :hyhy:

Zdzira 850I napisał(a):
Wycięto katalizatory

a jak to gada? moze jakies video? :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 21:16 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Zdzira 850I napisał(a):
Heh tylko że to nie long dlatego też w opisie napisałem 735i



:zawstydzony:

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 23:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
bunia MIODZIO !! :] nie mogę się doczekać zmian :hyhy:
ale sesja pod kioskiem RUCHU ??!! :szok: no prosze :kwasny:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2008, 00:14 
bardzo fajnie wygląda, zwłaszcza na tych kołach :super:

ogarnij sprawę ze znaczkiem i będzie :ok:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2008, 16:12 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7013
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Znaczka nie ruszam Czarny boję sie zrobic buni krzywde na lakierze

Silnik mam na 100% 3,5 oznaczenie spolerowane podczas malowania kolektora

No ale ja remont robię u wujka w garażu za 100-200zł wuja to mechanik z 25 letnim stażem wiec robocizna praktycznie za darmo

Na zmiany trzeba troche poczrekać bo komplet blacharz +lakiernik +tapicer troche ywszedł do tego zmieniłem lampy mijania na nowe bo stare świeciłiy jak świeczki

Dźwięk opooztsał miły cichy i wcale nie jest głośniej ale nie mam zabradzo jak zrobić klipu video ale pomysle i jak co go tu wrzucę :)

Noi kiosk ruchu musiał być w tle bo to zdjęcia buni przed spotem na rynku mojej wiochy w sarnowie pare minut było tam kilkanaście BMW :)

Zmiany tak na marzec-kwiecień
Najpierw silnik potem zawiecha i na koniec koła do maja chciałbym zeby była wychuchana

Pozdro i dzięki za opinie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2008, 16:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 302
Lokalizacja: GoÂłdap/Warszawa
manual ;) ....szkoda że bez skórki :niepewny:

_________________
KieÂłbie we ÂŁbie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2008, 16:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
Gratuluję zakupu! Świetna furka! :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL