BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 23:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 745 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 38  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Fryderyk --> E36 M40B18 [*] [*] [*]
PostNapisane: 23 lipca 2008, 15:15 
Aktualne fotki ---> str. 27




Witam!!

Chciałbym przedstawić Wam moją Lalunię, Bunię, Siepa, Grubą, albo Gruz.

Tak ją nazywam w zależności od mojego i jej humoru :]

Słodkie, nie? :serce:

Najpierw to, co mój ojciec zamówił u Smorawińskiego:

Vehicle information

VIN long WBACA31090EG62334

Type code CA31

Type 318I (ECE)

Dev. series E36 (4)

Line 3

Body type LIM

Steering LL

Door count 4

Engine M40

Cubical capacity 1.80

Power 83

Transmision HECK

Gearbox MECH

Colour SCHWARZ (086)

Upholstery ANTHRAZIT STOFF 4-TUERER (0465)

Prod. date 1991-10-14


Order options
No. Description
199 EQUIPMENT FOR LEADED FUEL

210 ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS )

270 WIDER TYRES

320 MODEL DESIGNATION, DELETION

400 SLIDING SUNROOF MANUAL

410 WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT

428 WARNING TRIANGLE

510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM

520 FOGLIGHTS

680 MANUAL AERIAL

687 RADIO PREPARATION

690 CASSETTE HOLDER

848 ENLARGED WIRING HARNESS

975 SCHMUTZFAENGER HINTEN

Czyli takie pierdoły. W sumie można powiedzieć "Golas" aczkolwiek to słowo chyba powinno być zarezerwowane dla aut bez halogenów, abs-u, hamulców tarczowych z tylu ( :viva: ) no i przynajmniej częściowej elektryki :) Na auto czekaliśmy pół roku, albo i nawet nieco dłużej. Miało być E34, bo E30 zdecydowanie za małe, ale gdy tata zobaczył w salonie prospekt E36... :hyhy:

Odkąd pamiętam, miałem 4 lata, jak ją ojciec kupił. Jeździłem nią do przedszkola, szkoły, pierwszy samochód, który prowadziłem bez prawka, bawiąc się na podwórku podglądałem jak tata i wujek coś tam grzebali przy rozrządzie i innych rzeczach o jakich nie miałem pojęcia, byłem taki spec, że nawet myślałem, że 316i, 318i, 320i, 325i to wszystko różne samochody z zewnątrz!! Dopiero jak miałem hmm 8, a może 10 lat, że różnią się silnikiem tylko :) Ale zawsze, ale to zawsze wiedziałem co to oznacza to "i" za numerkiem 318 :]

TAKI BYŁEM SPEC!!!

W każdym razie, dosyć sentymentów i marudzenia. Gdzieś znalazłem staaaare fotki sprzed kilku lat, gdzie nie było żadnych modyfikacji. NIC.

Obrazek

Obrazek

Mój tata nic w niej nie robił, poza czynnościami eksploatacyjnymi, dopiero ja zacząłem kombinować. Nigdy nie miał z nią większych problemów, 2. razy rozrząd strzelił, ale to z winy mojego taty, raz zapomniał na amen o wymianie, a raz nie wymienili jednej rolki :wstyd: raz wymiana 2. zaworków, a raz tylko paska, bo NIC się nie stało :) Poza tym, nic z silnikiem się nigdy nie działo.

Właśnie, M40B18, prawie 400tyś. przebiegu. Zgodnie z teorią jestem kłamczuchem, bo ponoć M40 nie da się zrobić więcej jak 300tyś. bez remontu... :zalamany:

W każdym razie z silnikiem kombinowałem z wydechem i wkładką k&n i pozytywnie, wyszło, tzn. zamuliłem w niższym przedziale obrotów, by dodać oddechu przy wyższych.

A lil bit :)

Testowałem też chip od Reservda. Rubbish :wstyd: Auto odpalało, ale prychalo, że aż mnie coś w środku ahhhhh... i żaden tam okres adaptacji nie pomógł, beznadzieja.

Potem, gdy rodzice przestali jeździć E36, a zaczęli Hondą CR-V, niestety, auto stało. Raczej bardziej niż pewne, że poszło by na rynek wtórny... ale niebawem miałem sam zrobić prawko i... czekała na mnie prawie rok. Niestety, stanie jej nie służyło, w tym okresie zaczęła wychodzić korozja i to mocno na progach, błotniki i w sumie tam, gdzie coś było robione (Bunia dostała 2. razy, raz w tył, a raz przód się pogiął nieco- w obydwu przypadkach skończyło się na wymianie elementów typu błotnik i tyle, konstrukcja nie dostała w zasadzie, co potwierdziły wyniki geometrii).

Wyglądała tak :(

Obrazek

Jest to zdjęcie z okresu, kiedy "przejąłem pałeczkę". Samochód nie bardzo nadawał się go czegokolwiek i zainwestowałem w hamulce, końcówki drążków, dziurawy wydech trzeba było zrobić, więc zamiast ori znalazła się tam krótka puszka ultera i osobno dospawana końcówka. Zastanawiałem się nad dwoma, ale większość E36 z wieśpakietem charakteryzowała się właśnie dwoma wielkimi rynnami z tyłu, więc ja chciałem jedną, żeby nie było cięcia zderzaka, jak będzie za głośno i będę chciał ori, żeby nie było lipy. Na moje, to była dobra decyzja:

Obrazek

Dorabiana na sztukę, z której jestem zadowolony (idealnie wpasowuje się w zderzak), nie huczy mi tak, żeby mi przeszkadzało, a przyznam się, że choć to tylko 4. gary, miło jest posłuchać jak się wkręca, zmiana biegów, jak delikatnie strzela- zmiana dźwięku dla mnie na plus- gorzej, jakbym miał cały czas jeździć z tyłu! No ale... NIE JEŻDŻĘ!! :] Blacharka jak widać na fotkach, nie była w najlepszym stanie, ale jeszcze nadejdzie jej czas!

Potem doszło radyjko moje

Obrazek

No i mój śmieszny niebieski subwooferek :]

Obrazek

Odnośnie audio, w późniejszym czasie doszedł jeszcze zestaw na przód Blaupunkt Gtc jakiś tam. Całość trudno nazwać car-audio, ale na moje jest okay, głęboki basik jest, który mi odpowiada, nie przywiązuje do tego uwagi większej.

Ograniczony budżetem, wydatkami na hamulce, wydech i inne pierwszorzędne sprawy, chciałem mimo wszystko jakieś fele... Wybór padł na felgi Ronal R38

Obrazek

Mi się podobało, odmieniło auto z szarymi zderzakami i "zwykłymi kierunkami". No to fajnie.

Jednak mając 18 lat, człowiek chce więcej, nie chce być szaraczkiem i coś potjunować!!
Obowiązkowo!! Miałem różne pomysły, najgorszym chyba było przerobienie ori zderzaka, wycięcie poprzecznych belek i zainstalowanie tam czarnej siatki, takiej, jak w zderzaku mpakietowym :wstyd: Tak!! Taaaak!! Jednak to nie zostało nigdy wprowadzone w życie :zalamany: ;)

Teraz przyszedł czas na kolejne modyfikacje :luka:

Żeby odświeżyć auto, najlepszą receptą jest nurt agro. Dzięki temu w aucie znalazły się białe kierunki bez białego tyłu:

Obrazek

oraz ringi

Obrazek

W międzyczasie były też pomysły na wymianę kiery, ale jednak w sumie po co, do tej się przyzwyczaiłem, boki, nie boki, nie przeszkadza mi, poza tym, nie jest w najgorszym stanie, po co mam dotykać kiery, którą dotykał paluchami inny jakiś facet, skoro mam swoją, rodzinną? Niestety, gałka zmiany biegów się ukręciła, przy czym mieszek był w okay stanie. Szukałem czegoś fajnego i znalazłem dziwną drewnianą gałkę z napisem SMG.. drewno średnio mi pasowało, no ale było ciemne, więc dla kontrastu.. w sumie nigdy nie chciałem naklejać znaczka ///M na klapę z tyłu, ale napis smg na gałce wydawał mi się śmieszny, zwłaszcza, że mnie wcześniej kolega zapytał, czy mam sekwencję, bo tak szybko biegi zmieniam :viva: no i kształtem przypomina ori, jednak jest zdecydowanie krótsza. To jej największa zaleta, biegi zmienia się rewelacyjnie!! Nie ma szans, żebym ją zmienił, ew. splanuję napis smg, wyjmę ten znaczek, cokolwiek, ale gałka zostaje, bo rewelacyjnie się nią operuje.

Obrazek

Potem w końcu znalazł się czas i fundusze na odbudowę blacharki. Był oczywiście pomysł, sprzedać tak jak jest teraz, dołożyć, jakieś ziko i kupić 325!! No przecież 1.8 panie, toć to za słabe!!
Jednak w końcu dotarło do mnie, że i tak nie będzie mnie stać na nie wiadomo jaki egzemplarz i mogę stać z tymi 192PS-ami w garażu u mechaniorów więcej stać jak jeździć, no a jednak bądź co bądź, ten samochód razem z ojcem, moim wujkiem-specem znamy doskonale (ja trochę lepiej :viva: )
Decyzja zapadła. Robić.
Pozbyłem się tej durnej anteny, która mnie okropnie wkurzała, najlepiej, jakby tam nic nie było, no ale ostatecznie zasadziłem tą czarną co teraz mam :[ wygląda trochę lepiej, ale też mnie wkurza.
Jednak w momencie oddania auta do wymiany zgnitych progów etc. (Przypominam, rocznik 91, prawie 400tyś. przebiegu). Wtedy już trochę bardziej myślałem i zażyczyłem sobie progów i zderzaków w kolor. Efekt:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Nawet z tym wieś-tuningiem prezentowała się nawet fajnie. No ale to nie było to. Niestety, musiałem sam trochę zagronizować swoje auto, przespać się z tym, zobaczyć na 2. dzień jak to wygląda i dojrzeć do tego, że jednak... zdecydowanie bliżej 17letniemu autu do zabytka, jak do nowoczesnego auta... zaczęły mi się podobać oryginalne lampy, pomarańcz z czernią i zwykłe postojówki... stały się moim fetyszem!! Wywaliłem lampy, które zostały wymienione po 2. stłuczce typu H7 i założyłem ori soczewki boschowe, do tego żółte kierunki (z którymi jeszcze będę musiał chyba trochę powalczyć :) )

auto zaczęło wyglądać tak:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

No, to już miało sens!!




Ale...

Zbliżał się czas na wymianę opon, więc idealna okazja na zmianę ofelunkowania samochodu. Szukałem Alpinek, jednak nie znalazłem takich, które bym powiedział: "O, to dobre bedzie, ja to chce". Wybór padł ostatecznie na Radialspeiche Styling 73 od naszego wspólnego kolegi Rafała :) Wybór 100% trafny no i przy tym pewny, a o tym mi zależało najbardziej. Przesiadka z 195/65/R15 na oponki 225/45/ZR17 to masakra!! Odkryłem na nowo zawieszenie E36, to auto nie jest takim pontonem, jak mi się wydawało!! 3cm więcej na stronę gumy spowolniło o ok. 1.2s w sprincie do setki (ale wiem, że da się zniwelować tą różnicę, tylko trzeba umieć ruszyć i nie palić w miejscu za długo :wstyd: no i kwestia paliwa-pełny bak). W każdym razie, w zakrętach znacznie przyspieszyło. Do szybkich łuków jednak, przydało by się usportowione zawieszenie, które mam nadzieję w przyszłości zamontować, by poprawić właściwości jezdne,no i teraz, jak widać, produkowali E83 X3 w wersji sedan :]

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Właściwie, to uważam, że nie ma aż takiej tragedii z tym zawiasem i wygląda nawet znośnie, więc spokojnie bez ciśnienia sobie zaczekam na pakiet glebunkowy... Zdecydowanie gorzej to widziałem :)

Dalsze plany? Są. Zobaczymy jak z nimi, raz mam ochotę zrobić na full ori, a raz mam ochotę wypruć z niego wszystko... Co w końcu zrobię? Się okaże... w każdym razie, samochód na zawsze zostanie

ZWYKŁYM, NUDNYM SEDANEM :ok:



:viva: :viva: :viva:


Ostatnio edytowano 31 maja 2009, 17:27 przez Czarny, łącznie edytowano 6 razy

Góra
  
 
 Tytuł: Re: ..::CZARNY::.. --> E36 M40B18 ..::Lalunia::..
PostNapisane: 23 lipca 2008, 15:41 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2826
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e36
Kod silnika: 320i
Czarny- Twoja historia mnie urzekła... ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, 15:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
ładnie odżyła za Twojego "panowania" jest coraz lepiej, zmiana felunku na + ale jednak wydaje mi sie ze pomysl z Alpinkami byl by lepszy albo chociaz M contour. w kazdym razie GOOD JOB :ok:

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, 15:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 995
Lokalizacja: Warszawa
:super: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, 15:53 
Cytuj:
+ ale jednak wydaje mi sie ze pomysl z Alpinkami byl by lepszy albo chociaz M contour.


Ale to jest ZWYKŁY sedan. Do ZWYKŁEGO sedana muszą być ZWYKŁE felgi :super:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, 15:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
:hyhy: Dobry materiał na książkę

Ze 2 tomy wyjdą :P



Na nowych felach lepiej, ale teraz do parteru ją sprowadź


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, 16:00 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
Santino napisał(a):
pomysl z Alpinkami byl by lepszy albo chociaz M contour


Nie kazdemu sie alpiny podobaja a M Contour jest oklepany do obrzydzenia a i nie jest dobrze jak kazde auto wyglada tak samo... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, 16:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
super historia :ok: piękny sedan, fajnie, że od początku praktycznie w jednych rękach. Miło spojrzeć na auto kilkunastoletnie, które wyglada na kilkuletnie :padam:




PS jednak nie zeszło Ci tyle co mnie nową sesją ;)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, 16:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 101
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91736
..::CZARNY::.. :super:

ale nam tutaj zapodałeś prawdziwą sagę rodzinno-samochodową. Od razu widać człowieka z pasją ! Brawo - tak trzymać. Sedanik bardzo fajny i widać, że jest w dobrych rękach. A kto mówił, że sedan może być zwykły i nudny ? :hyhy: Na forum na zaprzeczenie tego przykładów na pewno nie brakuje...

pozdrwiam i życzę kolejnych 400tys przebiegu ! :hurra:

_________________
"...Przyspieszenie to najlepszy sposób na spędzenie czasu między zakrętami."
moja galeria -----------------> Obrazek <----------------- kliknij obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, 17:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Płąkac mi się chce jak czytam tą historię. Tyle lat w jednym domu, no no piękny wozik :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, 17:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1324
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e66 750Li 2005r.
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=124085
Fajnie że autko jest od nowości w rodzinie, nie pozostaje nic tylko dbać o nie dalej, bo pewnie żal było by się rozstać po tylu latach :) Śliczny sedanik! :ok:

_________________
Pozdrawiam!
Paweł <Cobi>

Moje byłe e39 M5
Moje byłe e65 745i
Moje byłe e39 540i Touring
Moje byłe e36 325i Coupe

Obczaj mojego kota, nie bój się, nie gryzie:
Obrazek

V8 sound is my only drug!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, 17:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 188
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: A4
Kod silnika: AVV
Szczacunek się należy za taką opowieść i za zapał do pracy. Auto super się prezentuje.

_________________
Zobacz moje byłe QP!

Zobacz moje A4!

Obrazek
BMW - Siła Marki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, 17:47 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
..::CZARNY::.., gleba gleba gleba!!! nie czekaj! zamów juz dziś :hyhy:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, 17:50 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 9
Lokalizacja: Krosno
Wszystko pięknie, ładnie, ale ja bym ją jeszcze chętnie zobaczył na glebie jakiejś, przynajmniej z samych sprężynek... Mimo że drogi nie zawsze na to pozwalają. :wstyd:

Ogólnie duży + za całokształt, fajnie że od nowości w rodzinie przynajmniej wiesz na czym stoisz. :ok:

_________________
JeÂździĂŚ szybko moÂżna tylko po angielsku... Lewym pasem :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, 18:11 
esiue30 napisał(a):
..::CZARNY::.., gleba gleba gleba!!!


:rotfl: :rotfl: :rotfl:

Nawet nie myślałem, że cokolwiek innego napiszesz :rotfl: :rotfl: :rotfl: :padam:

esiue30 napisał(a):
nie czekaj! zamów juz dziś :hyhy:


Chciałbym, no ale niestety, nie mam tyle ziko :dobani: na razie przynajmniej...

..:: BASTI ::.. napisał(a):
, przynajmniej z samych sprężynek...


Jak już coś robić, to robić to.. dobrze!

Dlatego wolę poczekać i zaaplikować cały zestaw, łącznie z amorkami, no i możliwe, że inne el. zawieszenia jeśli trzeba.

A od razu mogę powiedzieć, esiue30, nie napalaj się, bo to, co ja założę Ty nawet glebą pewnie nie nazwiesz :hyhy:

Jest jeszcze kilka rzeczy, które mnie denerwują, poza brakiem gleby. Antenka, odstające nieco kierunki, jakieś dam zadrapania, niestety tapicerka powoli też, mam nadzieję, że kiedyś uda mi się jeszcze zrobić tak, żeby doprowadzić wszystko do stanu, żeby grało tak, jak ja chcę. Wszystko to niestety kwestia ziko, jak zwykle :( A któregoś dnia, mam nadzieję, że uda się usunąć największą bolączkę mojej Buni...

Brakujące 4 cylindry...

Jeśli jej nie rozbiję, nie zgnije mi na amen, a będzie mnie na to stać finansowo i pieniężnie, będę myślał intensywnie :chytry:

Tak czy inaczej, trochę modów przeprowadziłem, celem było "delikatne wyróżnienie" mojego nudnego sedana spośród innych E36... tak teraz sam patrzę na tą galerię, to od stanu 1. fotek bez modów (poprzez nietrafione mody typu agro ringi :wstyd: ) doszedłem do wyglądu z ostatnich fotek...

tak po mojemu, w końcu mi się chyba to udało :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, 18:30 
Bardzo fajna historia, napracowałeś się trochę :).

Twoja trójeczka jest autem z tradycją, gratuluję :).


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, 19:06 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
teraz wyglada naprawde zacnie
tak ciekawosci a jak Ojciec teraz patrzy na ten samochod? co mowi o zmianach?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, 19:25 
tomasz86staszic napisał(a):
tak ciekawosci a jak Ojciec teraz patrzy na ten samochod? co mowi o zmianach?


patrzy na mnie jak na... szaleńca :hyhy:

mówi, że takie koła to nie na takie drogi, a jak glebę założę to już w ogóle, że auto głośne, że tylko wydaje pieniądze na stare auto i takie tam...

...ale jednak też ma do niej sentyment i w sumie chyba mu się podoba jak teraz wygląda :)

A jak się nią raz na jakiś czas od święta przejedzie, to mówi, że nisko się siedzi, że jakoś dziwnie i w ogóle, a potem mi dogryza, że jak on będzie jeździć jego połową auta, to będzie zdejmował koła i jeździł na ori blaszakach :P


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, 20:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1206
Lokalizacja: W-wa
Moje BMW: E32 735iA E39 523iT
Kod silnika: M30B35 M52B25
Ciekawa historia :ok: no i tyle lat w jednej rodzinie :super:

_________________
Moja 7er viewtopic.php?t=2029

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, 20:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
..::CZARNY::.. napisał(a):
tak po mojemu, w końcu mi się chyba to udało :)


nie chyba, tylko na pewno :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 745 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 38  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL