BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 22:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] Rozsadzilo mi chłodnice, ponoć przez zbyt wolne wisko.
PostNapisane: 26 maja 2007, 20:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 58
Lokalizacja: lubuskie
Koleś ponoc "expert" od chłodnic wymienil mi chlodnice i po wymianie zauwazyl, ze wiatrak siee za wolno kręci. Mowi, że trzeba wymienić wisko bo znowu rozsadzi chłodnice.
Jakie obroty powinno miec wisko w e36 328i ?
U mnie pracuje niezbyt szybko a przyspiesza tylko wtedy jak wlaaczam klime.
Proszę podzielenie się wiedzą i opiniami.
Pozdr.

_________________
Nie warto wdawaÌ siê w dyskusjê z 'debilem' bo najpierw sprowadzi Ciê do swojego poziomu a póŸniej pokona doœwiadczeniem.


Ostatnio edytowano 27 maja 2007, 09:32 przez tresor, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2007, 20:43 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
ciekawe...
o wisko juz bylo...ale.

Wisko montujesz na srube do koła pasowego pompy wody. to dwa koła wewnętrzne i zewnętrzne - na sprzęgle. Jak jest zimno to koło pasowe napędzane się kręci a to z wiatrakiem też - mimo woli bo jest wysprzęglone ale zatrzymasz palcem (ale tego nie rób), jak sie robi ciepło, to sprzęgło się załącza i oba koła są razem na stałe. Wtedy już wiatraka nie zatrzymasz, jego obroty rosną z obrotami silnika, przy 2-3 tys slychac ladny szum...

zagrzej auto, tryzmając na 2,5 obr aż się zagrzeje, zgaś. Jak możesz ruszać wiatrakiem leciutko - padnięte.

Po założeniu nowego nie odpalaj auta chyba przez 2-3 h. Po transporcie wisko musie sie poprzelewać odpowiednio.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2007, 20:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 58
Lokalizacja: lubuskie
Dzięki za informacje! Co mnie dziwi, nigdy temperatura na wskaźniku w desce rozdzielczej nie przekroczyła połowy! Wg mojego rozumowania chłodnicę rozsadziło bo płyn się zagotował więc temp. silnika też powinna się podnosić nic jednak takiego się nigdy nie zdarzyło. Wie Ktoś dlaczego?

_________________
Nie warto wdawaÌ siê w dyskusjê z 'debilem' bo najpierw sprowadzi Ciê do swojego poziomu a póŸniej pokona doœwiadczeniem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2007, 21:03 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
moze układ zapowietrzony?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL