BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 21:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36]czy tak jest dobrze?...
PostNapisane: 29 maja 2007, 09:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 117
Lokalizacja: WÂłocÂławek
Czesc,panowie chcialem zaczerpnac wiadomosci odniosnie ukladu chlodzenia,otoz chodzi o to ze gdy auto jest zimne to w zbiorniczku przy chlodnicy jest tyle plynu ile powinno byc,tzn na rowno z ta kreska,ale gdy troche pojezdze to plyn podchodzi mi prawie az pod korek,czy to jest w porzadku?...Mam jeszcze jedno pytanie otoz musze wymienic filtr paliwa czy w zwiazku z tym poradze sobie sam?ewentualnie jak to zrobic?i czy po wymianie trzeba odpowietrzyc uklad paliwowy?Bede wdzieczny za odpowiedzi pozdrawiam...


Ostatnio edytowano 29 maja 2007, 09:56 przez jaro, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2007, 09:58 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
jaro napisał(a):
gdy auto jest zimne to w zbiorniczku przy chlodnicy jest tyle plynu ile powinno byc,tzn na rowno z ta kreska,ale gdy troche pojezdze to plyn podchodzi mi prawie az pod korek,czy to jest w porzadku?


jest ok :) , a z tym drugim nie wiem jak jest w e36 .

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2007, 10:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
jeśli chodzi o wymianę filtra paliwa to trzeba mieć długie, wąskie i gibkie ręce oraz dużo cierpliwości i świetego spokoju

PS biały, ma rację z ukl. chlodzenia, jest :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2007, 10:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
i najlepiej od razu wymienic wezyki paliwowe i obejmy na wezyki na nowe, bo czesto po wymianie filtra nie mozna juz dobrze dokrecic starych obejm, na stary ztwardnialy przewod.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2007, 12:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: TarnĂłw
do e36 z silniczkiem 1.8 filtr paliwa kosztuje jakies 82zl, do wymiany potrzebujesz srubokret lub kluczyk 7 lub 6 zalezy od opaski, i kluczyk 10 do odkrecenia całości wraz z osłoną. Najlepiej od spodu to robic. Wymien tez opaski (uwazaj zeby nie przekrecic ale dokrec mocno) i ewentualnie wężyki. co do ukł chlodzenia to jest ok, bo na cieplym zwieksza ci sie objętośc płynu. na zimym powinno byc pomiedzy minimum a maksimum (tak po srodku) zeby na cieplym za duzo nie bylo bo bedzie przez odpowietrzenie w korku wyrzucac płyn.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2007, 15:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 3233
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
taka cenna uwaga o ktorej nikt nie wspominal, a z tego co widze bedziesz to robil po raz pierwszy (a moze sie myle to przepraszam) ale uwazaj na oczy przy odkrecaniu filtra zeby ci benzyna nie kapnela do oka, bo jest nieciekawie jak masz oktany w oku.
a zabawy z filtrem troche jest bo na dosc duzej dlugosci trzeba odkrecic przewody paliwowe zeby filtr chcial wyjsc

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL