BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 21:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e30] kontrolka sie pali
PostNapisane: 7 czerwca 2007, 19:08 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 75
Lokalizacja: POZNAÑ
--------------------------------------------------------------------------------

Pali mi sie kontrolka od zuzytych klocków.Wczoraj wymieniałem klocki na nowe ale bez czujnika zuzycia okładzin bo tej opcji nie potrzebuje.Dałem nowe klocki i cały czas swieci mi sie lampka.Czy kostka była odpieta to sie pali i jak dwa kabelki sa zlutowane to sie pali.Inspekcja skasowana i nadal sie pali.Co to moze byc? uszkodzony kabel?
Najszybciej wyjąc zarówke i po krzyku, ale moze ktos wie lub miał podobną sytuacje.Drazni mnie ta kontrolka jak mi swieci po oczach
_________________

_________________
POZDRAWIAM
REKIN 8)

Obrazek

BMW E30 318i M40 byÂło ,sprzedane i rozbite przez amatora.

Obecnie mondeo


Ostatnio edytowano 8 czerwca 2007, 23:28 przez REKIN, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2007, 19:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 251
Lokalizacja: Vielitshka Siitii
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B25
sa dwa czujniki w przednim prawym kole i tylnym lewym kole. byc moze cos nie poszlo tak jakl trzeba .. innej opcji nie widze

_________________
B-ardzo M-ądry W-ybór

------------------------


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2007, 20:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 989
Lokalizacja: W&M
ja mialem cos takiego ze przewod ten ktory idzie od kontrolki do klocka.. byl po prostu juz przetarty.

nowe ale bez czujnika zuzycia okładzin bo tej opcji nie potrzebuje

no to wychodzi ze albo musisz zmienic klocki na te z czujnikiem .. albo po prostu zarowke wyjac..

_________________
[you] Nie wiesz Jaki Masz kolor ? sprawdz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=5186
a8 vs 7e65 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=31407


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2007, 20:05 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 75
Lokalizacja: POZNAÑ
Z przodu mam jeden czujnik w kole od strony kierowcy a nie w prawym.Z tyłu nie wiem czy mam czujnik bo mam hamulce bębnowe byc moze jest ale bębny mam ok.Dodam tylko ze lampka na tych zuzytych klockach raz poraz gasła a teraz pali sie na stałe.Obojetnie czy kable sa zlutowane czy rozdzielone.

_________________
POZDRAWIAM
REKIN 8)

Obrazek

BMW E30 318i M40 byÂło ,sprzedane i rozbite przez amatora.

Obecnie mondeo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2007, 21:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 124
Lokalizacja: Mielec-Rzeszow
wyciagnij zaroweczke ......... co jak co ale ona powinna sie swiecic gdy kabelki sa zlaczone bo dopiero wtedy jest zwracie i plynie prad

_________________
Bayerische Motoren Werke :)
[you]zobacz mojÂą Bawarke i ocen
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2007, 21:30 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
REKIN napisał(a):
Dodam tylko ze lampka na tych zuzytych klockach raz poraz gasła a teraz pali sie na stałe
to albo we wtyczce Ci "przerywa " albo na kablu.spróbuj przeczyścić wtyczke psiknąc czymś...jeżeli nie pomorze to znaczy że kalbelmasz uszkodzony ;)

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2007, 21:52 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Częstym problemem bywa pękanie wsuwek w samej wtyczce od klocków (strona instalacji auta) lub łamanie się przewodu do klocków na odcinku, który pracuje podczas kręcenia kierownicą.
Oczywiście obwód musi być zamknięty (zwarte piny) aby kontrolka klocków mogła zgasnąć.
Obejrzyj dokładnie ten odcinek przewodu w instalacji do klocków o którym wspomniałem, czy nie jest przypadkiem spękany co może świadczyć o podejrzeniu zerwania żył.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2007, 07:54 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 75
Lokalizacja: POZNAÑ
:cwaniak: uciętą mam wtyczke i kableki zlutowane.Wiec ja mysle ze to wina kabla bo jest stary i zmoruszały od soli itp.Wywale zarówke i koniec

Dzieki za porady :]

_________________
POZDRAWIAM
REKIN 8)

Obrazek

BMW E30 318i M40 byÂło ,sprzedane i rozbite przez amatora.

Obecnie mondeo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL