BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 21:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] 520 brak mocy
PostNapisane: 29 maja 2007, 16:08 
Witam nie dawno kupilem BMW 520 jest ona na gazie po kupnie powymienialem oleje swiece przewody wysokiego napiecia wymienili mi rozrzad nawet wraz z rolkami sprawdzili cisnienie mialo cos ponad 11 nie wiem czy dobrze czy za malo ale chodzi o to ze auto nie ma wogole mocy ani nie zapiszcza opony i nie poleci wiecej niz 80 do 90 a obroty przy tym sa tak 3000 do 3500 tys PROSZE O POMOC


Ostatnio edytowano 29 maja 2007, 19:08 przez cichy24, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E34] 520 brak mocy
PostNapisane: 30 maja 2007, 16:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2703
Lokalizacja: SK/WD
Moje BMW: e34, e36
cichy24 napisał(a):
Witam nie dawno kupilem BMW 520 jest ona na gazie po kupnie powymienialem oleje swiece przewody wysokiego napiecia wymienili mi rozrzad nawet wraz z rolkami sprawdzili cisnienie mialo cos ponad 11 nie wiem czy dobrze czy za malo ale chodzi o to ze auto nie ma wogole mocy ani nie zapiszcza opony i nie poleci wiecej niz 80 do 90 a obroty przy tym sa tak 3000 do 3500 tys PROSZE O POMOC



Byc może na kostce nie ma odpowiednio wysokiego napięcia. U mnie w instalacji EpiGaz zamieniono miejscami dwa wtyki. I działa bez zarzutu.

_________________
Strefa PMS.
Flashing Lights - czyli WOOOOO!! wg angry Agry
Ilu rozczarowań bym uniknęła, gdy mężczyzna miał w wyposażeniu na czole tabliczkę znamionową!
Temu co pisze, a nie ma dowodów - papier przyjął wszystko - reszta wkrótce.
Prawda jest jak d... każdy ma swoją....[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2007, 18:00 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
Czyżby oznaki kończącego się wałka rozrządu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2007, 23:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: Warszawa
Przyczyn z powodu braku mocy może być bardzo wiele np. zapchany filtr powietrza, zapchany katalizator, uszkodzone cewki zapłonowe, uszkodzony bądź zabrudzony przepływomierz, walnięta sonda lambda i wiele innych. A co do gazu to jaką masz instalację ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2007, 17:36 
Piotr_BMW napisał(a):
Przyczyn z powodu braku mocy może być bardzo wiele np. zapchany filtr powietrza, zapchany katalizator, uszkodzone cewki zapłonowe, uszkodzony bądź zabrudzony przepływomierz, walnięta sonda lambda i wiele innych. A co do gazu to jaką masz instalację ???
instalacje mam firmy STAKO ja jesj nie zakladalem tylko kupilem auto juz z taka instalacja a filtry zostaly powymieniane


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2007, 17:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: Warszawa
Chodziło mi czy masz sekwencje czy instalacje II generacji ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2007, 20:12 
z tego co sie dowiedzialem jest to instalacja 2 generacji


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2007, 21:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: Warszawa
Czy na benzynie też brak mu mocy ??? Czy tylko na gazie ??? Jak tylko na gazie to normalka, te instalacje II generacji słyną z tego, że okropnie zamulają auto. Też kiedyś miałem instalację II generacji to później przerobiłem na sekwencyjny wtrysk gazu (IV generacja) i auto ma taką moc jak na benzynie, w ogóle inna jazda. Trochę kosztowna sprawa, ale uważam, że warto było.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, 15:48 
tak prawde mowiac to na benzynie tez jest slaby a jak jade dlogo na benzynie to zaczyna go przytykac tak jak by brakowalo mu paliwa


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2007, 18:21 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Silnik pracuje równo? przed wymianą rozrządu było dobrze??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2007, 11:29 
przed wymiana rozrzadu bylo tak samo dlatego tez zostal wymieniony bo padlo podejrzenie ze jest przestawiony a silnik pracuje pulsacyjnie


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2007, 21:05 
Kolego, po pierwsze sprawdź czujnik Hulla ( miałem podobny problem i wymiana czujnika wszystko rozwiązała) jeżeli to nie pomoże to musisz sprawdzić czy nie masz ugiętego wałka przepływomierza - jak miał wystrzał na LPG to 90 % że go wygięło. Jak nic nie wymyślisz to pisz na maila postaram się pomóc jak będę w stanie
POZDR


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2007, 21:35 
a co to jest ten czujnik HULLA i ile kosztuje


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2007, 08:32 
Offline
Forumowicz

Posty: 228
Lokalizacja: maÂłopolska
spekter napisał(a):
Kolego, po pierwsze sprawdź czujnik Hulla

:zdziwko: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2007, 14:07 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
A od czego jest czujnik HULLA? :zdziwko:





:rotfl:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2007, 14:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 344
Lokalizacja: GdaĂąsk
a w 520 to nie jest normalne ?

:rotfl:

odkręć śrubke na parowniku o 1-1.5 obrotu ... ;]

a co do benzyny to raczej normalne ze ze zdławionym dolotem nie bedzie jechał ...

mozna by jeszcze zajrzeć do przepustnicy ?

_________________
e21 335 csi reconstruction in progess ;]
-------------------------------------------------------dyfer od e24 m635csi sprzedam ;] stan ideaÂł nowy olej
-------------------------------------------------------
zawiecha gwintowana i heble z 540i w e21 - projekt w przygotowaniu ;) niach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL