BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 21:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] Kangur na 1 biegu . auto buja się
PostNapisane: 12 czerwca 2007, 22:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1379
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza, Warszawa, Lublin
Moje BMW: e46,e90,e60,e61
Kod silnika: M52TU,n62b44,m57
jakis czas temu dosyc szybko sie zebralem autkiem i wlecialem w nierownosc tak mi sie wydaje rozkolysalo mi autem ze szok , od tamtej pory niemoge sie zebrać na 1 bez kangura .

Nie wiem jedyne co mi do glowy przychodzi to albo to ze komputer szaleje albo te gumy co silnik trzymaja sie popsuly i wpada w rezonans , a buja niemirosiernie .

Jeszcze z 3 dni temu dawalem gazu popuszczalem sprzegla i szedl plynnie jak rakieta a teraz to jakas kpina normanie

Ratujcie


Ostatnio edytowano 13 czerwca 2007, 09:27 przez Masters, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2007, 23:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 124
Lokalizacja: Mielec-Rzeszow
moze koncza sie juz przewody wysokiego napiepecia, kopulka, palec cos z tych rzeczy

_________________
Bayerische Motoren Werke :)
[you]zobacz mojÂą Bawarke i ocen
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2007, 07:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1379
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza, Warszawa, Lublin
Moje BMW: e46,e90,e60,e61
Kod silnika: M52TU,n62b44,m57
niewnikaj224 napisał(a):
moze koncza sie juz przewody wysokiego napiepecia, kopulka, palec cos z tych rzeczy


Czy przyczyny ktore podales dotyczyly by tylko 1 biegu na kolejnych objaw zanika ,Ale moze tylko przez to ze przekladnia juz nie ma takiej sily .

Hmmm jak na jalowym gazuje tez nie widze by obroty szalaly ,

Dodatkowo zaczyna bujac jak juz wpadnie w taki rezonans jak przyuspieszam powoli jest ok albo jak przyspieszam szybko ale gdy czuje ze buja i ujme gazu to tez jest jakby ok ale jak juz sie nakreci to tragedia .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2007, 08:15 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
przyczyna jest najprawdopodobniej dziura w przewodzie miedzy przeplywomierzem a filtrem powietrza - tym karbowanym, koszt w ASO okolo 70 zł.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2007, 08:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Masters, jeśli to jest faktycznie rura między przepływomierzem a filtrem to nie szukaj w ASO ani używki tylko zgłoś się do Maćka, czyli stones1, on na pewno zaoferuje Ci lepszą cenę i towar najwyższej jakości

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2007, 08:32 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
rorafalki napisał(a):
Masters, jeśli to jest faktycznie rura między przepływomierzem a filtrem to nie szukaj w ASO ani używki tylko zgłoś się do Maćka, czyli stones1, on na pewno zaoferuje Ci lepszą cenę i towar najwyższej jakości


niestety nie ma zamiennika na ten przewód :( , także tylko ASO..

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2007, 08:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
stones1 napisał(a):
rorafalki napisał(a):
Masters, jeśli to jest faktycznie rura między przepływomierzem a filtrem to nie szukaj w ASO ani używki tylko zgłoś się do Maćka, czyli stones1, on na pewno zaoferuje Ci lepszą cenę i towar najwyższej jakości


niestety nie ma zamiennika na ten przewód :( , także tylko ASO..


:(

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2007, 15:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1379
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza, Warszawa, Lublin
Moje BMW: e46,e90,e60,e61
Kod silnika: M52TU,n62b44,m57
stones1 napisał(a):
przyczyna jest najprawdopodobniej dziura w przewodzie miedzy przeplywomierzem a filtrem powietrza - tym karbowanym, koszt w ASO okolo 70 zł.




jestes genialny pekniety jest ten przewod narazie zaciachalem go taśmą ;)



Roznią sie te przewody od siebie w poszczegolnych modelach ???? bo kupie sobie uzywany na allegro ;] chyba ze roznica bedzie nieduza to chyba lepiej jednak nowke .

Jest sens kupowac uzywke jesli bedzie kosztowac np 10-20zł ???

Moze dla kogos to smieszne pieniadze ale jak sie co jakis czas cos wymienia to juz sie nazbiera :P ostatnio kupilem 2 filtry do nagrzewnicy za 20zł i 2x czujnik klockow razem z przesylka 33zł :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2007, 17:31 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Masters napisał(a):
stones1 napisał(a):
przyczyna jest najprawdopodobniej dziura w przewodzie miedzy przeplywomierzem a filtrem powietrza - tym karbowanym, koszt w ASO okolo 70 zł.




jestes genialny pekniety jest ten przewod narazie zaciachalem go taśmą ;)



Roznią sie te przewody od siebie w poszczegolnych modelach ???? bo kupie sobie uzywany na allegro ;] chyba ze roznica bedzie nieduza to chyba lepiej jednak nowke .




kiedys koleżanka w 318i miala takie objawy i okazalo sie ze to wlasnie dziura w tym przewodzie ;)

różnią sie w poszczególnych modelach, dobrą użwyke za 10 - 20 zl pewnie warto kupic, ale drozej nie, bo do 318i M43 kosztuje 60-70 zł nowy w ASO.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL