BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 czerwca 2025, 20:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Problem z moją 318 po strzale na gazie :(
PostNapisane: 19 czerwca 2007, 16:17 
cześć jestem tu nowy ale mam małe pytanko
mam e36 z 92 roku i problem mianowicie do puki mi autko nie szczeliło na gazie to chodziło gitarka a po strzale dławiło go na gazie i mułowaty się zrobił na benzyniei . Pojechałem do mechanika i ten wymienił mi rozrząd ( niesprawdzając niczego innego ). Mówił że ok wyjeżdżam od niego ja na gaz a jego przydławiło ( czyli jak wjechałem tak wyjechałem od mechanika ) mówie k..wa co jest. Wróciłem spowrotem do mechanika ( gdzie wcześniej zapłaciłem 320 zela _ za teoretyczną naprawe mojego autka ) a on do mnie że przewody trzeba wymienić i z textem że wjeżdżając do niego miałem dobre przewody a wyjeżdżając sie popsuły :P ( wqurwiłem sie zdeka ). Kupiłem przewody bremi ( zaprowadziłem do innego tym razem elektryka ) wymienił mi dodatkowo kopułke, palec i świece i jaki efekt ?? Efekt jest taki że podobno mam sonde do wymiany i niewiem co o tym myśleć bo tak wkręcać się wkręca na obroty ale nie tak jak powinien tj na benzynie przy ruszaniu dostaje doła i dopiero idzie ale nie tak jak powinien tj bardzo powoli- mułowato się zbiera na gazie i benz. dodam że mam nowy wałek, krzywki, popychacze, pestki, rozrząd, przewody zapłonowe, świece, kopułke, palec i przepływomierz).

Moja prośba dotyczy tego aby mi ktoś wytłumaczył jak bez podpinania do kompa sprawdzić tą sonde oraz przepływomierz ponieważ po strzale niby nic nie uszkodziło się ( wywaliło mi gume ) ale podobno mogło rozwalić coś w przepływomierzu.
Oraz co ewentualnie mogło sie z nim stać ;/

Dodam jeszcze że jutro dostane nowy filtr paliwa oraz że silniczek krokowy mi się czasami zacinał tj głupiał np przy odpaleniu łapał 3 tys obrotów i trzymał je ( nikt niepotrafił mi wytłumaczyć dlaczego tak się działo jedynie to że chyba coś z silniczkiem krokowym ale też mówili czemu schodzi z obrotów ;/ ). Po takich przeżyciach z mechanikami poważnie zastanawiam sie nad opchnięciem juz tej bety bo normalnie cykam się już gdzieś dalej nią jeździć bo niewiadomo jakiego figla mi sprawi.

A dodam jeszcze że przy odpaleniu najpierw chodzi silnik równo puźniej po rozgrzaniu zaczyna go prze 10 sek szarpać i znów równo chodzi

Proszę o pomoc i z góry dzięki


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2007, 23:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: jelenia gora
witaj.nie jestem ekspertem ale na twoim miejscu zaczal bym od wymiany mechanikow,bo ci to tylko chca cie naciagnac na koszta.sonde mozna sprawdzic samemu amperomierzem.ale najlepiej zacznij sprawdzanie od wezykow i przewodow (moze ktorys spadl lub pekl przy wystrzale)no i moze tez oberwal przeplywomierz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2007, 00:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: ÂŁapy
moze spadła Ci guma z ruru miedzy przepływomierzem a silnikiem ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2007, 08:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Po pierwsze, sprawdz szczelnosc wszystkich przewodow gumowych.
potem sprawdz co sie stanie kiedy odepniesz przeplywomierz. Pamietaj ze jak podepniesz go spowrotem to trzeba zresetowac kompa

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2007, 13:19 
z naciąganiem kosztów to fakt wydałem 1100 zela i tyle z tego dobrego że nieszarpie ale cóż jak kopa niema przewody sprawdzałem nic nie spadło jedynie co mnie martwi to krokowy bo czasami sie chyba zacina bo np dodam gazu na 3000 obrotów to owszem spada ale raz wolno i stanie na 1000 a raz na 800 nawet mniej i jest lipa niewiem już co mam robić jak dalej pójdzie to kurna lepiej mi było cały silnik kupić :P jeszcze co się zastanawiam to może pompa paliwa ?? niewiem tak mi ten elektryk mówił że może cos pompa też

PS niesprawdzałem nigdy sondy gość powiedział mi że na kąpie sygnalizuje że sonda walnięta ma ktoś linka jak wogóle się sprawdza tą sonde jestem ciemny w te sprawy z góry thx

po odpięciu przepływomierza szarpie go ale nie gaśnie
dodam jeszcze że znów odbija mojej becie bo np wczoraj jeździłem cały dzień około 300 km i niby nic się niedziało ale mułowato chodził ale obroty niskie trzymał natomiast dzisiaj znów to samo obroty skaczą jak same chcą ;/


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2007, 15:19 
problem z "dołem" przy ruszaniu na benzynie się rozwiązał ( wymieniłem filtr paliwa ) ale nadal _ niezbyt się zbiera jutro jade podmienić przepływowmierz i będe miał pewność czy to faktycznie przepływomierz czy może sonda jednak ;/


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL