spekter dobrze pisze; nie ruszać przepustnicy bo na benzynie ci skoczą obroty, ja tak właśnie zrobiłem w środę i wydawało sie że jest dobrze , a w czwartek rano odpalam betę i na benzynie 1200-1300 , a na gazie około 1100rpm.
Co do czujnika położenia przepustnicy to krótko mówiąc jest tak; przepustnica dozuje powietrze , a czujnik na podstawie położenia przepustnicy dozuje paliwo.
Niewiem jak jest na gazie IIgener. ale przy sekwencji , również ten czujnik jest aktywny podczas jazdy na gazie.
Spekter jak jesteś znawcą tematu to poradż coś na falowanie obrotów przy mojej becie bo już wszystko przeglądłem i dupa , gazownicy już mnie maja dośc , no ale cóż instalka na gwarancji jeszcze rok więc muszą robić.
Podejrzewam zabogaty gaz , bo jak rozszczelnię dolot , czyli podam lewe powietrze to obroty delikatnie się podniosą ale stoją równo , podczas gdy normalnie falują między 550-950.
Na benzynie jest idealnie , więc to napewno nie krokówka, filtry gazu i powietrza wymienione ostatnio , świece mają 15 tysięcy przebiegu , cewki i fajki posprawdzane i przemierzone
Jestem na jutro znowu z nimi umówiony na podmiankę parownika , bo podejrzewają właśnie parownik , ale wg mnie trzeba zmniejszyć czasy wtrysków.
Ciśnieniem ostatnio regulowali to przestało falować dopiero przy 0,5bara ,ale jak depłem to brakowało gazu , natomiast jak podnieśli ciśnienie do 1,8 bara to falowało strasznie .
Narazie jest na 1,3 bara i faluje około 400rpm, przesrane
