BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 11:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2007, 21:18 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 24
Lokalizacja: wawa
Pawelllg napisał(a):
rozgrzany płyn trochę się rozszerza i zwieksza swoją objętość, a masz jakies wycieki płynu? nie ma plam pod silnikiem, lub na wyguszeniu maski? Sprawdz przewód z płynem chłodzącym który idzie do silnika od strony szyby, mniej wiecej na środku, mi tam kiedys wyciekał płyn i była mokra plama na tym podszyciu wygłuszającym silnik pod maską


sprawdze,to ale watpie zeby byl tam jakis wyciek,znowu dzis poszedlem do samochodu patrze a tam zbiorniczek pusty,odkrecam korek cisnienie puszcza i plyn sie podnosi przed kreske 2 setki wiec dolalem jescze okolo 0,4l powyzej stanu przejechalem 100km,i jutro zobaczymy...ale boje sie ze bedzie to samo ...i ze to moze byc glowica,bo jak mi padla wtedy ta chlodnica to plyn sie zagotowal i przejechalem okolo 1km ze wskazowka na czerwonym polu poniewaz nie mialem mozliwosci sie zatrzymac..sily wyzsze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2007, 23:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: OleÂśnica
też mam ten sam problem ubywało mi dość sporo płynu nie wiedziałem skąd posatwiłem na suchym silnik pracował i nic
dopiero dziś zauważyłem skąd cieknie i na 99 % pompa wody
powodzenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2007, 11:12 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 24
Lokalizacja: wawa
a ja juz zdiagnozowalaem przyczyne,wszystko sie zaczelo pewnie od termostatu ktory sie pewnie zacial wiec rozsadzilo chlodnice tzn na laczeniu ze zbiorniczkiem przegrzal sie i wydmuchalo uszczelke pod glowica,wlasnie jestem po wymianie na czwartym cylindrze byl maly ubytek,teraz juz wszystko ok,przy okazji zalalem go polsyntetykiem valvoline max life,i smigam juz plyn nie ubywa wszystko jest w jak najlepszym pozadku.....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL