BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 10 maja 2025, 12:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E36] Falujące obroty oraz duże spalanie.
PostNapisane: 8 lutego 2012, 15:42 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 32
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
A więc tak ,czujnik położenia przepustnicy wymieniłem i Auto się już nie muli na zimnym i ogólnie dostała teraz ładnego kopa ;].
Zacznę od małego wprowadzenia.
Sondę kupiłem dokładnie do tego auta i silnika tylko do skrzyni automatycznej, czytałem że nie ma żadnej różnicy w tym czy sonda jest do automatu czy manuala no ale po zakupie ,we wtyczce najprawdopodobniej były inaczej powpinane kable (kolorami) no ale jak mój mechanik powiedział "wtyczka pasuje to i będzie działać". Po włożeniu nowo kupionej sondy pojechałem do "fachowca" który stwierdził że sonda działa tylko jeszcze nie w 100 % i stwierdził że muszę pojeździć z nią troszkę aby komputer pobrał dane z niej i ze się wszystko unormuje...(głupi byłem iż nie sprawdziłem na własne oczy napięcia sondy u tego otóż fachowca ;/ )
Także byłem dziś u profesjonalnego elektryka i auto po podłączeniu do komputera nie pokazało żadnego błędu. Sonda nie wykazała błędu ale też nie działa prawidłowo, bo napięcie na niej wynosi ciągle 0,47 i w ogóle się nie zmienia, prawdopodobnie chodzi o te kolory kabli o których wcześniej pisałem, elektryk stwierdził że sprawdzi tą wtyczkę i jak będzie taka potrzeba to zamieni kable miejscami we wtyczce i wszystko powinno być okej. W poniedziałek zostawiam u niego auto, miejmy nadzieje że to ogarnie.
Pisze to wszystko, gdyby ktokolwiek w przyszłości miał podobne problemy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL