Odgrzeje kotleta bo zaciekawiła mnie ta informacja
ComTom napisał(a):
1a. -nie pasuje bo M20B25 ma otwory na ciecz miedzy komorami spalania
Otóż zakupiłem jakąś hybrydę szalonego gościa , ponoć składał to co ma w garażu , dół od 2.5 z czapką "200" z zwykłej ety , nie mam pojęcia na jakich tłokach ale autko odpala i chodzi ,jednak ...
Od początku olej mieszał się z wodą , byłem pewien ,że to uszczelka , zakupiłem nową , głowica splanowana , sprawdzona (nie pęknięta) złożone i dalej to samo , i teraz pytanie czy faktycznie bloki 2,5 i 2,7 eta są takie same ? Wszędzie na necie pisze ,że nie można posadzić głowicy "200" na 2,5 wiąże się to różnicą w tłokach/komorach spalaniach czy faktycznie z różnicą w kanałach ? Chociaż 2,5 i 2,7 eta mają tą samą uszczelkę pod głowicą ...
Blok z aparatem zapłonowym z boku , jeśli to ma znaczenie ...
Czy po prostu pęknięty blok ?