BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 20:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2008, 23:26 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Spróbuj podłączyć jakąś inny, sprawny przepływomierz taki sam jaki ty posiadasz.Pomimo tego, że na kompie nie ma błędów z nim związanych może być walnięty.

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2008, 21:40 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 503
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
kolejny dzien posukiwan i wszystko ok :/ a moze byc tak ze padl / zapchal sie katalizator i przez to brak mocy??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2008, 22:09 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 849
Lokalizacja: Łódź/Poznań
Moje BMW: e32
Kod silnika: m30b35
a moze nie pali na wszystkie gary?

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=319097#319097 moja e30 :)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=587194#587194 moja E32 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2008, 06:22 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 503
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
były problemy z obrotami ale po przeczyszczeniu krokowca ustaly silnik pracuje cicho i rowno ale moc ma jak 1,6 a nie 2,5 wczoraj szwagier peugeotem 206 kombi 1,4 HDI (75KM) i to bez wiekszych problemow.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2008, 22:45 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 849
Lokalizacja: Łódź/Poznań
Moje BMW: e32
Kod silnika: m30b35
przy 6 cylindrowce moze chodzic rowno a pracowac na 5 garnkow...
nie chodzi troche jak traktor? nie smierdzi byna za wydechem?

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=319097#319097 moja e30 :)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=587194#587194 moja E32 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2008, 05:46 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
Kolego proponuje jeszcze sprawdz czujnik położenia przepustnicy.Wyczysc go.On to informuje o otwarciu przepustnicy.U mnie ten kabelek byl zerwany.....Pozdro

_________________
Pomogłem??? - kliknij Pomółgł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2008, 06:17 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 503
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
PageUp ja to juz sam niewiem ale po wyjeciu swiec wszystkie maja taki kawowy osad a zakladane byly nowe czyli spalanie maja dobre. troche sie wkreca jak traktor ale to tak do 2500 obrotow. Potem jest ok a mocy brak w calym zakresie :zalamany:

maniek6600 sprawdze dzis ten czujnik ale ale watpie ze to cos da juz sie pogodzilem z mysla ze oddaje auto do mechanika i przy okazji pousuwam wszelakie "pocenia" z silnika. Ale mozesz mi mniej wiecej okreslic gdzie on sie znajduje bo niemoge znalesc w sieci za to znalazlem ze ma on 4000 Ohm oporności wiec go poprostu zmierze i bedzie po sprawie :D



Jeszcze wpadlem na pewnien pomysl. Czy w okolicach paska "klinowego" jest jakis czujnik ktory by mogl ulec uszkodzeniu podczas jego zerwania? Bo kurde od tego momentu niemoge dojsc z autem do ladu. Patrzylem tam od gory i od dolu ale tam nic nie widze a niechce sciagac chlodnicy bo 2 dni przed zerwaniem paska wymienilem plyn chlodniczy.

Dzieki wszystkim za pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2008, 19:34 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Czujnik położenia przepustnicy znajduje sie przy przepustnicy.Stojąc przodem do auta ten czujnik będzie z tyłu przepustnicy.

Jaki pasek masz na myśli?Ten od alternatora?

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2008, 21:59 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 503
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
marcinekzdw napisał(a):
Jaki pasek masz na myśli?Ten od alternatora?


tak dokladnie ten


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: e34 para z wydechu
PostNapisane: 6 lutego 2009, 13:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 38
Lokalizacja: ToruĂą
Chciałbym odświeżyć temat ponieważ mam podobny problem w moim m50 525 24V.

Mianowicie z rur wydechowych (cały układ fabryczny) wydobywają się kłęby pary (dymu) i do tego o dziwnym zapachu, który trudno mi do czegoś porównać no może jedynie do źle spalonego gazu (zapach znacznie się nasila po przełączeniu na gaz) - dodam że tankuje gaz najczęściej na Shellu,a czasem na Lotosie. Brakuję trochę mocy i falują obroty podczas zluzowania auta np. przed światłami spadają wówczas do ok 500 obr/min pobujają się chwilę i wyrównają.
Płyn chłodniczy nie ubywa i olej też nie. Kopcenie nie zanika po rozgrzaniu się silnika (kopci/dymi nawet po przejechaniu trasy ok 70 km)
Majstry wszyscy są bezradni, albo od razu chcieliby wymieniać uszczelkę pod głowicą (koszt od 800zł do 1100 zł w zależności od części), albo rozkładają ręce.
Komputer (tester) nie wykazuje błędów i dawki paliwa są poprawne (choć podczas mrozów spalił mi 17l/100km ! - tyle że na krótkich miejskich trasach)

Macie może jakiś pomysł ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2009, 18:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Słyszałem z biały dymek z tłumika i falowanie obrotów przy jednoczesnym braku ubytków w oleju i płynie hamulcowym może być spowodowane przez nie drożny system odpowietrzania głowicy więc sprawdż czy ci przypadkiem nie ciągnie lewego powietrza przez odmę albo czy zapchana nie jest.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] [M50B25] Kopcenie na biało
PostNapisane: 21 marca 2012, 21:44 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 43
Posty: 85
Lokalizacja: Ślask
Moje BMW: e46 330
Kod silnika: m54b30
Witajcie.Mam mały problemik z e46 330 ci coupe mianowicie jak dojezdzam do skrzyzowania i jak wrzuce na luz to obroty spaduja do 500 i pozniej wracają do normy tzn 800 co moze byc przyczyna takich objawów.Prosze o wyrozumiałosc dopiero poznaje ten silnik!!co wypadało by posprawdzac na poczatek,moze jechac na kompa odrazu??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL