BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Zimny lut pod deską?
PostNapisane: 17 lipca 2007, 21:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 161
Lokalizacja: Gdynia
No i mam pierwszy kłopot z moim pieszczochem ;)
Wracając z wakacji podczas jazdy nagle "zamilkła" mi deska (tak jakbym wyciągnął kluczyk ze stacyjki). Za chwilę się włączyła i znowu wyłączyła. Wszystko chodziło bez problemów jedynie zegary milczały jak zaklęte ;)
Po konsultacjach przez tel. z "moimi" specami dowiedziałam się, że to najprawdopodobniej zimny lut.
Deska po powrocie do domciu wprawdzie troszkę się rozkręciła i w tej chwili nie pokazuje tylko pasków przeglądu (podczas startu przez chwilę się palą) oraz czasami się na chwilę wyłącza ale nie o to chodzi, aby coś nie działało ;)
Dziś odebrałem ją od elektronika który posprawdzał luty, kilka poprawił, ale problem pozostał :( Podjadę do warsztatu jeszcze raz za kilka dni i będą szukać, ale może ma ktoś pomysł co jest grane?

_________________
Na razie no comments


Ostatnio edytowano 17 lipca 2007, 22:02 przez wanted, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2007, 22:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Dokladnie to jest wina "zimnego lutu".Ja rowniez tak mialem tez w E36 i z tego co wiem to jeszcze pare osob na tym forum tak mialo.Ja zrobilem tak i Tobie tez bym tak radzil...bo szkoda czasu i pieniedzy.Mianowicie wszytko jest proste...wyjolem stare zegary kupilem uzywane ale sprawne i zamienilem.Zegary kupilem na allegro i jest GIT.Mozna by sie bawic z naprawa bo to na kwarcu jest ten "zimny lut"z tego co sie dowiedzialem...ale tak jak mowie...szkoda czasu i pieniedzy na naprawe...a i tak nie wiadomo czy te naprawione zegary beda dzialaly i przez ile czasu.
Pozdrawiam.

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2007, 04:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 161
Lokalizacja: Gdynia
O fak ;)
Czyli co, ogólnie jest deska sprawna tylko przez ten zimny lut jest do wyrzucenia? To bez sensu.
"Nowa" po miesiącu może mieć ten sam problem. Przecież nie będe kupował zegarow co.... miesiąc? ;)
Faktem jest że nie sprawdził kwarcu, bo nie miał możliwości.

_________________
Na razie no comments


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2007, 12:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
wanted napisał(a):
Nowa" po miesiącu może mieć ten sam problem. Przecież nie będe kupował zegarow co.... miesiąc?

Jak uwazasz...zrobisz jak chcesz...ale moim zdaniem naprawione zegary rowniez nie wiadomo ile pochodza...mozesz zalozyc przejechac 10 km i znowu:)
Ale zrobisz jak uwazasz.
Pozdrawiam.
Łukasz

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2007, 22:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 161
Lokalizacja: Gdynia
Spoko, to co napisałeś to najprostsze rozwiązanie. Tylko zastanawiam się czy skuteczne. Zegary do mojej 320 mogę dostać za ok 230zł i teraz jeśli po miesiącu znowu wyskoczy to...... :( Następne 230zł?
Ale nie tylko Ty mi to doradzasz. Chyba się przychylę (kurcze a miałem już cztery stówki odłożone na parę innych rzeczy do pieszczocha :(

_________________
Na razie no comments


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2007, 23:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
wanted napisał(a):
kurcze a miałem już cztery stówki odłożone na parę innych rzeczy do pieszczocha

Wiem wiem Radku jak to boli...masz odlozone a tu pech i cos wyskoczylo...cos calkiem niespodziewanego...ale coz my na to nic nie mozemy poradzic.
A co do ceny to mysle ze jak dobrz poszukasz na llegro i podzwonisz gdzies do tych co maja na czesci takie bryki to mysle ze sobie kupisz taniej...bo nawet sa i po 100zl.Musisz szukac w kazdym razie.Rzycze szczescia i obys jak najszybciej i najtaniej znalazl ;)
Pozdrawiam.
Łukasz.

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2007, 21:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 161
Lokalizacja: Gdynia
THX. Deska się na razie uspokoiła. Tylko te wskazania przeglądów giną po ok 7-8 sekundach.Jeszcze się zastanawiam, czy nie przełożyć tego na następny miesiąc. Chociaż jak mi się trafi okazja ok. 100-150 to wezmę od razu :)

_________________
Na razie no comments


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2007, 09:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 345
Lokalizacja: wa-wa/kielce
Moje BMW: e46 tOurinG
Kod silnika: M47N
jam mam coś takiego że nieraz jak wpadne w jakaś dziure to wskazówki spadają do zera a po chwili wszystko jest ok,
czy to jakaś kostka może sie żle trzymać, przekażnik?

_________________
poprzednie BMW - e36 318is http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=8952
- e46 touring 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=78705
e36 318is -http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=79294&p=873695&hilit=bmw+318is#p873695


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2007, 10:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
cinofree napisał(a):
jam mam coś takiego że nieraz jak wpadne w jakaś dziure to wskazówki spadają do zera a po chwili wszystko jest ok,
czy to jakaś kostka może sie żle trzymać, przekażnik?

Takmarcin....pierwsze co bym sprawdzil na Twoim miejscu to wlasnie kostki za zegarami.A to dzieje Ci sie tylko jak wpadniesz w dziure??

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2007, 07:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 345
Lokalizacja: wa-wa/kielce
Moje BMW: e46 tOurinG
Kod silnika: M47N
tak tylko przy wpadnięciu w dziure, zjechaniu z jakiegoś progu itp...

_________________
poprzednie BMW - e36 318is http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=8952
- e46 touring 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=78705
e36 318is -http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=79294&p=873695&hilit=bmw+318is#p873695


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2007, 07:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
cinofree napisał(a):
tak tylko przy wpadnięciu w dziure, zjechaniu z jakiegoś progu itp...


Marcinie, musisz omijać wszystkie dziury i progi

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2007, 08:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
a jezeli to nie kostki to pozostaje rozebranie zegarów doszczętnie tak żeby sama płyta główna została i wygrzewanie umiejętne stacją lutowniczą hotair w ostateczności opalarka
tak aby nic nie popalić (elementów elektronicznych) i żeby ich nie po przesuwać

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2007, 22:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 161
Lokalizacja: Gdynia
rorafalki napisał(a):
Marcinie, musisz omijać wszystkie dziury i progi

Zdecydowanie. Wyjdzie to na zdrowie Twojej buni. No chyba, że zaliczasz na punkty ;)

_________________
Na razie no comments


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL