BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2007, 15:32 
Braknie Ci argumentów czy wiedzy? Po co piszesz takie rzeczy w ironicznym tonie? Może najpierw odpowiedz na moje pytania.
Widzę, że Ty naprawdę pomyliłeś oplowskie silniki z M40, bo tam właśnie wymienia się pompę wody wraz z rozrządem.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2007, 15:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
na jakie pytania?

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2007, 15:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Panowie!!!!

Dajcie sobie na luz!

Pompa jest na wierzchu i rzeczywiście nie trzeba bóg wie czego rozbierać żeby ją wymienić.

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2007, 15:40 
esiue30 napisał(a):
na jakie pytania?

Po co pisałeś o pompie wody skoro autor nic o niej nie wspominał i chce wymienić tylko rozrząd? Jedno z drugim nie ma NIC wspólnego.

oraz
esiue30 napisał(a):
i chodzi jeszcze o to ze przy wymianie rozrządu pompe masz na wierzchu wiec po co za miesiąc jeszcze raz rozbierać prawie wszystko zeby w końcu wymienić pompe.

Dlaczego napisałeś coś takiego? To jest głupota. Pompę masz na wierzchu i nie potrzeba rozbierać jeszcze raz "prawie wszystkiego" żeby ją wymienić.



CiOoS napisał(a):
Panowie!!!!

Dajcie sobie na luz!

Pompa jest na wierzchu i rzeczywiście nie trzeba bóg wie czego rozbierać żeby ją wymienić.

Ja bym sobie dawno dał na luz, ale niestety nie mogę przejść obojętnie, jeśli ktoś pisze ewidentą nieprawdę.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2007, 16:43 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Bagor. Jak nauczysz sie czytać ze zrozumieniem to dostrzeżesz o co chodzi.

Usiłowałeś wmówić czytającym że Esiue30 myśli że pompa wody należy do rozrządu, potem jak chyba zrozumiałeś w końcu że Esiue30 wcale tak nie myśli, tylko że napisał że JEST WYGODNIE ją przy okazji wymienić. I o to mi chodziło. Nigdzie nie napisałe że znam się na M40 bo się nie znam. Dostałeś pouczenie że zanim się wypowiesz, przeczytaj coś ze zrozumieniem.

To czy pompa należy do rozrządu, czy nie, czy łatwo ją wyjąć czy nie, czy to silnik z opla czy z forda to inna sprawa, w którą nie wnikam. Na siłę szukasz tematów widzę żeby się doczepić do kogoś.

Kolejna kłótnia wywołana przez Ciebie w ten sposób zakończy się ostrzeżeniem "za rozwalanie tematu i wmawianie innym czegoś czego nie powiedzieli"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2007, 16:51 
KotSylwester napisał(a):
Usiłowałeś wmówić czytającym że Esiue30 myśli że pompa wody należy do rozrządu, potem jak chyba zrozumiałeś w końcu że Esiue30 wcale tak nie myśli, tylko że napisał że JEST WYGODNIE ją przy okazji wymienić. I o to mi chodziło.

I znowu nie masz racji. Powtórzę się, jeśli tego nigdy nie robiłeś to po co się wtrączasz? Wcale przy okazji wymiany rozrządu nie jest wygodnie. To NIE MA NIC WSPÓLNEGO.
Nic nie usiłowałem wmówić, bo esiue30 sam wplątał w wymianę rozrządu pompę wody. Nie wiem z jakiej racji i po co.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2007, 16:59 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
a z tego powodu jest wygodniej że masz wyjetą kopółke i osłony od rozrządu i wtedy masz lepsze dojscie zeby wyczyscić powierzchnie gdzie dolega pompa, nie twierdze że trzeba wymieniac od razu pompe tylko napisałem że skoro jest już zrobiony dostęp i pompa jest padnięta to chyba logiczne że łatwiej ja bedzie od razu machnąć. BAGOR ewidentnie szukasz kłutni. tyle

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2007, 17:03 
esiue30 napisał(a):
a z tego powodu jest wygodniej że masz wyjetą kopółke i osłony od rozrządu i wtedy masz lepsze dojscie zeby wyczyscić powierzchnie gdzie dolega pompa, nie twierdze że trzeba wymieniac od razu pompe tylko napisałem że skoro jest już zrobiony dostęp i pompa jest padnięta to chyba logiczne że łatwiej ja bedzie od razu machnąć. BAGOR ewidentnie szukasz kłutni. tyle

Nie szukam kłótni. Zrozum, że kopółka i osłona jest daleko od pompy wody !!!! To nie wpływa na dostępność do niej !!!! Wystarczy odkręcić wentylator i mamy wszystko na wierzchu. Ile mam razy to powtarzać.
Abstrahując od tego autor nic nie pisał o padniętej pompie...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2007, 17:06 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
chłopie daj spokuj i co z tego że nie pisał coś ty się tak uczepił? to co nie można dać wskazówki że mozna ja luknąc przy okazji???

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2007, 17:07 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Bagor, ty jednak nie umiesz czytać. Przeczytaj mój poprzedni post trzy razy na głos. Potem pomyśl i jeszcze raz 3 razy na głos. Jak nie zrozumiesz to poproś kogoś o pomoc. :zabawa:


Ostatnio edytowano 25 lipca 2007, 17:12 przez KotSylwester, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2007, 17:09 
esiue30 napisał(a):
chłopie daj spokuj i co z tego że nie pisał coś ty się tak uczepił? to co nie można dać wskazówki że mozna ja luknąc przy okazji???

Przy okazji można też luknąć pompę paliwa, kable WN, świece, filtr powietrza i całą resztę. Wszystko to ma tyle samo wspólnego z wymianą rozrządu co i pompa wody.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2007, 17:12 
KotSylwester napisał(a):
Bagor, ty jednak nie umiesz czytać. Przeczytaj mój poprzedni post trze razy na głos. Potem pomyśl i jeszcze raz 3 razy na głos. Jak nie zrozumiesz to poproś kogoś o pomoc. :zabawa:

A ty zapytaj trzy razy mechanika zanim zabierzesz głos w sprawach ci nieznanych. Bo póki co robisz z siebie :zabawa:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2007, 17:14 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
aleś ty uparty i o co ci biega?? daj juz spokuj

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2007, 17:16 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Bagor, ośmieszasz się pokazując że nie umiesz pisać. Przecież ja ani razu w sprawę merytoryczną się nie wdałem. :rotfl:

Tylko w kwestie że nie odróżniasz zwrotu: "należy do" od "przy okazji można" i wmawiałeś że Esiue30 myśli że pompa należy do rozrządu.... :dobani:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2007, 17:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Na prośbę forumowicza zamykam temat.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2007, 23:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2827
Lokalizacja: Gdynia
oczywiscie Bagor mial racje, Buła wymienial caly komplet, bez sensu zmieniac sam pasek tymbardziej ze ceny nie sa zbyt wygurowane.

_________________
E28 525e 05/1986
E28 535i 04/1987
E28 M535i 09/1986
E30 316iA 05/1990
E32 750i 09/1991
http://www.e12e28.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2007, 23:47 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL