Mam taki problem byłem na hamowni sprawdzić ile to jeszcze koników mi zostało, wyszło 163KM a moment 225, koleś jeszcze przeczyścił przepływomierz bo twierdził ze ten samochód powinien kręcić do końca 7tyś/obr a mi po 5.5 już opadał w dół wykres, przeczyścił benzyną założył i wiele się nie zmieniło, podczas powrotu do domu zauważyłem że auto inaczej się zbiera np jak jadę na 3 biegu przy 1500/2000 obr/min i dodaje gazu to go dławi przez około 1-2 sekund a potem już się zbiera normalni tak samo jest na 4 i 5 biegu, takie uczucie jak bym miał tds (ojciec ma 1.8tds i podobnie jest zanim się włączy turbo). czy ktoś wie co to może być? czy możliwe jest aby ten koleś uszkodził przepływomierz?bb.
Byłem dziś u kolegi podpiąłem się pod komputer i oto co pokazało
8 air mass flow meterError frequency : 72
Logistic counter: 40
Engine speed 640.00 rpm
Throttle-valve angle 0.00 throttle degrees
Idle adjuster 28.12 %
voltage of the air mass flow meter 0.10 Volt
interrupt
emission related malfunction
defect code stored after filtering
Error present
Static error
-------------------------------------
203 fuel trim limit Bank 2Error frequency : 15
Logistic counter: 40
Engine speed 736.00 rpm
Engine temperature 99.93 degrees C
oxygen sensor heater 81.72 %
oxygen sensor voltage 2 0.47 Volt
Short circuit to ground
emission related malfunction
defect code stored after filtering
Error not present
Sporadic error
------------------------------------------
202 fuel trim limit Bank 1Error frequency : 19
Logistic counter: 40
Engine speed 736.00 rpm
Engine temperature 99.93 degrees C
oxygen sensor heater 81.72 %
oxygen sensor voltage 1 0.45 Volt
Short circuit to ground
emission related malfunction
defect code stored after filtering
Error not present
Sporadic error
-----------

Prosił bym o przetłumaczenie tych błędów