BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] problem z wskaźnikiem paliwa
PostNapisane: 30 lipca 2007, 11:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1249
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: e87
Kod silnika: n45b16
wczoraj pojawił się problem w mojej ukochanej buni.....mianowicie jak odpalam to wskazówka paliwa winduje mi ponad połowę, a mało prawdopodobne jest, żeby ktoś charytatywnie dolał mi paliwa, a sam napewno za tyle nie zatankowałem, po przejechaniu paru kilometrów znowu opada do poziomu ok. 10 litrów, ale sam nie wiem do końca czy to jest prawidłowe wskazanie. Zna może ktoś jakieś łatwe rozwiązanie problemu??

_________________
zobacz moje byłe R4
zobacz moje byłe R6
a potem poświęć chwilę mojemu V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2007, 12:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Może wodzik na pompie Ci się przywiesił.Możesz spróbować wyjąc pompę paliwa i sprawdzić jak wodzik chodzi po styku ( u mnie pompa jest pod tylnią kanapą od strony pasażera z prawej, nie wiem jak w qp ) :)

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2007, 12:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
w qp jest w tym samym miejscu co w sedanie, ja obstawiam przytarcie od niskiego poziomu paliwa :niepewny:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2007, 12:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
:hyhy: Albo Bunia pokazuje ile by chciała paliwka mieć.... :rotfl:

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2007, 12:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1249
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: e87
Kod silnika: n45b16
to może jej doleje tyle co chce mieć i będzie po problemie ;)

a tak na poważnie, to i tak ciągle nie będę wiedział czy jest on sprawny i czy mam jeszcze paliwo........

_________________
zobacz moje byłe R4
zobacz moje byłe R6
a potem poświęć chwilę mojemu V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2007, 12:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Cytuj:
to i tak ciągle nie będę wiedział czy jest on sprawny i czy mam jeszcze paliwo........


Dlaczego?Skoro wcześniej było oka, i wróciło na poziom tych 10 litrów to powinno być oka.Mówiłeś że wlałes niewiele paliwa,mógł się zatrzymać na tych 1/2 a potem wrócić z powrotem na 10 l.Wyjmij pompę i sprawdź czujnik jak chodzi,czy blaszka styka.Bmw ma zbiornik dwu-członowy,pompa jest z prawej a w lewej komorze jest tylko czujnik.Jeśli ten czujnik na pompie będzie oka,sprawdź ten drugi.Inaczej się nie dowiesz co jest przyczyną.Co do paliwa dolej poprostu.Miałeś około 10?Dolej tyle samo i zobacz jak zachowa się czujnik a potem zrób to co pisałem wcześniej. :)

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2007, 13:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: kOMORĂłW/PRUSZKĂłW
tak jak juz wspomniano wyjmij pompe paliwa ktora jest pod tylnim siedzeniem odlącz ją pomachaj "splawikiem" i zamontuj. problem powinien zniknąć u mnie zadziałało. lecz ja jedna zatarlem niestety :( i mialem taki objaw jak kupilem urzywaną za flaszke na szrocie. teraz działa bez zarzutów :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lipca 2007, 10:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 311
Lokalizacja: Wlkp
Moje BMW: E36
Kod silnika: B28
Tak spytam z ciekawości; w baku są 2 pływaki przy pompie(za pasażerem) i sam pływak za kierowcą. W jaki sposób określany jest poziom paliwa w baku jeśli w obu częściach baku są troche różne ilości paliwa? Na zegarach wskazywany jest poziom paliwa z pływaka pod którym jest więcej paliwa? Dobrze rozumuje?

pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL