BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Ręczny działa tylko na jedno koło...
PostNapisane: 31 lipca 2007, 08:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 263
Lokalizacja: Pruszcz GdaĂąski
Witam. Od niedawna zauwazyłem ze reczny trzyma tylko jedno koło. wiec pytanie.

Gdzie szukac usterki ?? Przypuszczam ze sa 2 linki i pewnie ta druga pękła , jaka cena nowej i czy dam rade sam ja wymienic??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lipca 2007, 08:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
NIEKONIECZNIE LINKA PĘKŁA możliwe że nalezy wyregulować same szczęki .
a jak to żrobić?????? banał. :hyhy:

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lipca 2007, 09:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 311
Lokalizacja: Wlkp
Moje BMW: E36
Kod silnika: B28
Ja poczatek bym ja dociągnąl - pod mieszkiem ręcznego masz dwie nakrętki. Jeśli jest peknięta to gdy pociągniesz za linkę(koło dźwigni ręcznego) będziesz mógł ją całą wyciągnąć - jeśli nie to tylko jej wyregulowanie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lipca 2007, 10:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
jarku napisał(a):
Ja poczatek bym ja dociągnąl

Linka powinna być tak wyregulowana ,aby rozpierak na lince w kole zaczynał działać przy pierwszym ząbku , a szczęki powinny być tak wyregulowane aby był minimalny luz , taki sam na obu kołach.
Ja zawsze w tym celu rozbieram tarczę bo w taki sposób najpewniej wyregulujesz.
Regulacja jest banalna ,ale należy ją wykonać dokładnie, bo zakres rozpieraka niestety jest niewielki i linka nie może mieć nigdzie żadnych luzów ,aby zakres ruchu dżwigni ręcznego nie był tracony na kasowanie tego luzu.
Niewiem jak w innych betach ale w e34 nie ma samoregulatora , a szkoda :kwasny:

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lipca 2007, 10:14 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
mcgiver jak w e34 wyregulowac szczeki? bo u mnie tez jest delikatna roznica miedzy kolami.

JAKIES DIY?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lipca 2007, 10:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
Kornelio, jest tam niby na tarczy otwór do regulasji przez który popychasz ząbki rozpieraka w celu skasowania luzu, jednak lepiej ściągnąc tarczę i przy okazji będziesz widział co w trawie piszczy.
Pierwsze wyreguluj przy lewarku tak aby rozpierak na końcu linki w tarczobębnie zaczynał działać od samego początku , a potem reguluj ten drugi rozpierak , napewno dasz radę wyregulować oba koła jednakowo , w tym celu najlepiej jest unieśc cały tył.
może być tak że rozpieraki są zapieczone , więc je wyciąg wyczyść i nasmarój najlepiej smarem miedziowym bo zapobiega ponownemu zapieczeniu.
powodzenia

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL