BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 01:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E32] problem z silnikiem chyba uklad wtryskowy
PostNapisane: 1 sierpnia 2007, 13:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 70
Lokalizacja: dolnoslaskie
w mojej e32 730 silnik na bezynie chodzi nie rowno,dopiero przy wyzszych obrotach chodzi niby ok, do tego auto jest slabe,troche ciezko odpala i do tego wszystkiego podczas ruszania czy dodawania gazu czuje jakby przerwe w dostawie paliwa czy cos w tym stylu. o to co zrobilem : filtr paliwa nowy,plyn czyszczacy wtryski zalany do benzynki,pompa paliwa ma dobre cisnienie spradzane,komputer nie wykazuje zadnych bledow,zalozona jest nowa sonda lambda,nowe swiece ngk i nowe kable ngk,nowy palec i kopulka,zawory byly regulowane. POMOZCIE co jeszcze moze byc przyczyna ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2007, 19:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 70
Lokalizacja: dolnoslaskie
zapomnialem dodac ze wymienilem rowniez ta "beczulke" cos robi cisnienie paliwa przy listwie auto dalej bez zmian. silnik na wolnych obrotach "buja" :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2007, 16:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 202
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: E-32
Kod silnika: M30B30
Sprawdz jeszcze przeplywomierz (klapa musi plynnie chodzic) oraz szczelnosc dolotu(spryskaj polaczenia plynem latwopalnym najlepiej "samostart") na pracujacym silniku i podmien lub sprawdz czujnik temperatury silnika (ten od komputera a nie od wskaznika)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL