BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 01:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] M SPORT SUSPENSION a standartowe sprężyny tył
PostNapisane: 6 sierpnia 2007, 09:34 
Offline
Forumowicz

Posty: 311
Lokalizacja: Wlkp
Moje BMW: E36
Kod silnika: B28
Witam
Mam jedno krótkie pytanie do kogoś kto robił coś z zawieszeniem, (szukałem ale nie ma konkretnej odpowiedzi), a mianowicie w moim IS-ie tył jest mocno siadnięty i chcę wymienić tylne sprężyny (najprawdopodobniej już mocno zmęczone, amorki są ok). Oryginalnie mam M SPORT SUSPENSION a więc obniżone a mam też standardowe, zdrowe sprężyny od 316 i chciałbym je sobie założyć. Czy są jakieś przeciwwskazania do takiej przekładki?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2007, 11:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 311
Lokalizacja: Wlkp
Moje BMW: E36
Kod silnika: B28
nikt sie nie wypowie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2007, 12:44 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Cytuj:
Oryginalnie mam M SPORT SUSPENSION a więc obniżone a mam też standardowe, zdrowe sprężyny od 316 i chciałbym je sobie założyć. Czy są jakieś przeciwwskazania do takiej przekładki.

Te sportowe amorki już napewno nie są "jak nowe", więc można spróbować założyć standardowe sprężyny.
Pamiętaj jednak, że skok pracy standardowych sprężyn jest większy od sportowych, w związku z czym skok pracy sportowych amorków także musi być mniejszy. Gdyby jednak okazało się że amorki są jeszcze w dobrym stanie, to skok pracy standardowych sprężyn może powodować ich szybsze zużycie się lub też nawet wyrywanie gum z siedlisk amorka.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Ostatnio edytowano 6 sierpnia 2007, 14:57 przez robertbmw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2007, 13:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 311
Lokalizacja: Wlkp
Moje BMW: E36
Kod silnika: B28
Na przeglądzie mechanik stwierdził że amorki jeszcze długo pojeżdżą choć jak mam teraz zamiar zmienić sprężyny to obawiam się, z tego co piszesz że je mogę szybko "załatwić" :|
No ale jak nie ma zbyt dużych przeszkód mechanicznych do podmianki (dłuższe sprężyny to pewnie ciężej będzie włożyć) to zobaczę jak to będzie się sprawować, kiedyś w przyszłości będą sprężyny i amorki nowe... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL