BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 01:34

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Tds - Bardzo dziwna rzecz z mocą
PostNapisane: 8 sierpnia 2007, 22:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: warmia
Witam, W moim tds-ie wyjęta była skrzynia ale nie rozbierana i zmieniany zimering w pompie paliwa. Po pierwsze, gdy włożyli mi skrzynię to gałka z biegami jest prezechylona w prawo, w miejscu gdzie był trzeci bieg jest pierwszy. Po drugie przy 140km/h na 4 biegu nagle traci moc i nie chce już wiecej przyspieszyć - z górki do 150. Jak to się dzieje to spalanie przy tych obrotach na wskaźniku z 26L spada nagle na 12L jakby ktoś zabrał połowę koni mech.


Ostatnio edytowano 9 sierpnia 2007, 08:48 przez dev23kam, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2007, 23:10 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Cytuj:
Po pierwsze, gdy włożyli mi skrzynię to gałka z biegami jest prezechylona w prawo, w miejscu gdzie był trzeci bieg jest pierwszy

No to coś sfajdaczyli.....niech sprawdzą, czy sztywny stelaż (wspornik) utrzymujący lewarek biegów w stałej odległości od skrzyni nie wyskoczył z gumowego mocowania na karoserii (na drugim końcu) i czy poprawnie założyli łącznik pomiędzy lewarkiem biegów a wybierakiem na skrzyni.
Możliwe też że silnik cały przechylił się na bok, wyrywając poduszkę silnika, ale to małoprawdopodobne. Niech ponownie sprawdzą jak wszystko jest tam spięte i podłączone i rzucą okiem na poziom skrzyni (brak przechyłu)
Cytuj:
Po drugie przy 140km/h na 4 biegu nagle traci moc i nie chce już wiecej przyspieszyć - z górki do 150

Chyba zapomnieli sobie podłączyć wężyka z kolektora ssącego do czujnika ciśnienia powietrza w kolektorze.
Cytuj:
jakby ktoś zabrał połowę koni mech

Powyższy czujnik nie mierzy ciśnienia z turbo i nie pracuje przyśpieszacz kąta wtrysku w pompie, a i dawka paliwa pozostaje ograniczona

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2007, 14:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: warmia
zgadza się, przewód nie był podłączony i do tego ciekło z filtra paliwa. Ale jest coś dziwnego ponieważ dopiero na 4 i 5 biegu, tak przy 140km/h nagle traci moc i spada spalanie do 12L a gdy troszkę popuszczę gazu (zwolnię o 5km/h) i znowu dodam to idzie normalnie. Może to wtrysk sterujący?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2007, 16:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: warmia
Robiony był też zimering przy pompmie wtryskowej, więc może dawka jest przestawiona bo zachowuje się tak jakby odcinał paliwo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL