Cytuj:
Po pierwsze, gdy włożyli mi skrzynię to gałka z biegami jest prezechylona w prawo, w miejscu gdzie był trzeci bieg jest pierwszy
No to coś sfajdaczyli.....niech sprawdzą, czy sztywny stelaż (wspornik) utrzymujący lewarek biegów w stałej odległości od skrzyni nie wyskoczył z gumowego mocowania na karoserii (na drugim końcu) i czy poprawnie założyli łącznik pomiędzy lewarkiem biegów a wybierakiem na skrzyni.
Możliwe też że silnik cały przechylił się na bok, wyrywając poduszkę silnika, ale to małoprawdopodobne. Niech ponownie sprawdzą jak wszystko jest tam spięte i podłączone i rzucą okiem na poziom skrzyni (brak przechyłu)
Cytuj:
Po drugie przy 140km/h na 4 biegu nagle traci moc i nie chce już wiecej przyspieszyć - z górki do 150
Chyba zapomnieli sobie podłączyć wężyka z kolektora ssącego do czujnika ciśnienia powietrza w kolektorze.
Cytuj:
jakby ktoś zabrał połowę koni mech
Powyższy czujnik nie mierzy ciśnienia z turbo i nie pracuje przyśpieszacz kąta wtrysku w pompie, a i dawka paliwa pozostaje ograniczona