BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 01:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] odcięcie zapłonu i filtry
PostNapisane: 10 sierpnia 2007, 00:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 87
Lokalizacja: kalisz
Mam pytanko..niedawno naprawiłem wtryski..własciwie to wymieniłem wszystkie razem z listwą i byłem ciekaw jak będzie sie zachowywał silnik przy wkręcaniu na wysokie obroty. Niedawno zostałem posiadaczem autka i pomału musze je poznac. Zdziwiłem się, kiedy dostrzegłem, że zapłon odcina sie przy 4500 obr. czy to nie za szybko? a jesli tak to co mam zrobić żeby odbywało się to później? :kwasny:

zabieram się też pomału do wymiany wszystkich filtrów...możecie mi podpowiedzieć jak sie dostać do filtra paliwa?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2007, 18:34 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
kuki3, mistrz świata z Ciebie pochwal sie jakie masz autko. E34 ale jaki silnik z gazem czy bez itd.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: mistrz swiata ;)
PostNapisane: 10 sierpnia 2007, 18:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 87
Lokalizacja: kalisz
1.8 w gazie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2007, 00:24 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Jaka instalacja gazowa ? Czy w/w dolegliwości wystepuja na benzynie na gazie czy w obu przypadkach?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: zaplon
PostNapisane: 12 sierpnia 2007, 05:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 87
Lokalizacja: kalisz
w obu przypadkach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2007, 10:13 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
kuki3,
Poszukaj na forum informacji dotyczących silnika M40....znajdziesz wiele informacji na temat układu rozrządu w tych silnikach, który w głównej mierze przyczynia się do zaniżania możliwości obrotowych silnika.


......i na gazie i na paliwie będzie to samo, gdyż problem leży po stronie mechanicznej silnika.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL