BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 01:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] filtry gazu i paliwa
PostNapisane: 11 sierpnia 2007, 09:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 70
Lokalizacja: Bytom
mam pytanie czy samemu mozna wymienić filtr gazu i jak to zrobić ??
i chce wymienić filtr paliwa i czy trzeba zacisnąc przewody do filtra czy nie ?? czy wyleci mi jakies paliwo?? i jeżeli trzeba to czym zacisnąć??
aha i mam sekwencje czy w niej są dwa czy jeden filtr??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2007, 11:37 
Offline
Forumowicz

Wiek: 50
Posty: 214
Lokalizacja: sulejów
Moje BMW: E-46
Kod silnika: M 47
Kolego filtr gazu wymieniasz tak;
1.Zakręcasz zawór przy butli.
2.Odkręcasz filtr gazu.
troche gazu ędzie uciekac ale tylko chwilke.
3.zakładasz nowy filterek.Koszt ok.3 zł
4.zakręcasz obudowe filtra.
4. Sprawdzasz szczelnośc polewajac np. płynem do mycia naczyn.
Jak nie idą babelki to znaczy ze jest OK>
Oczywiscie przed polaniem płynem trzeba odkrecic zawór przy butli.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2007, 12:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
nie zapomnij 1 punktu !!!!!!!!!!!!!!!!!!! bo sobie ręce poodmrazasz

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2007, 12:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 70
Lokalizacja: Bytom
fajnie zszedlem do auta ładnie podniosłem przyszykowałem klucze a tu niespodzianka śruba która trzyma obudowe filtra paliwa taka na sześciokąt totalnie objechana chyba ktoś przedemną próbował to zmienić i teraz czym to dokręcić macie jakieś sprawdzone sposoby?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2007, 03:42 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
tomek1975, czarny19 napisał że ma Sekwencje więc należy wymienić filtr fazy lotnej gazu. Odkręcasz 2 opaski na wężach od filtra ( 1 wąż od reduktora 2 biegnący do wtryskiwaczy) patrzysz w którym kierunku jest strzałka na starym filtrze, po czym ściągasz go z węży i wyrzucasz za siebie. Zakładasz nowy na węże ze zwróceniem uwagi na właściwy kierunek strzałki znajdującej się na nim, zakręcasz na nich opaski i gotowe. Nie trzeba zakręcać gazu, elektrozawór na butli jest zamknięty jeśli silnik- zapłon jest wyłączony. Warto czymś popsikać połączenia żeby sprawdzić czy jest szczelny.
Filtr fazy lotnej:
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL