BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 23:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Bląd 1286 - Knock Control Test Pulse
PostNapisane: 21 sierpnia 2012, 22:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 222
Lokalizacja: Mysliborz
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B25 NV
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=100862
Witam.Od czasu kupna samochodu mam caly czas taki błąd :
Knock Control Test Pulse - mógł by mi ktoś wyjaśnić o co chodzi z tym błędem i jak go naprawić ?
Po odlączeniu akumulatora błąd znika ale pojawia się po kilku godzinnej jeździe autem lecz nie odrazu.
Do tej pory wymieniłem sondę lambdę.
Objawy auta są następujące :
-po odpaleniu ciepłego silnika odpala jak by był zalany trzeba ciut dłużej pokręcić i jak już odpali to obroty wahają się przez 5sekund między 500-1000 po czym chodzi równo i nie ma problemów podczas jazdy , chodź czasami da się odczuć takie jak by przyśpieszanie z dziurami w mocy.
Silnik M43B16.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Bląd 1286 - Knock Control Test Pulse
PostNapisane: 22 sierpnia 2012, 01:20 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Pewnie to bedzie czujnik spalania stukowego. Jak masz gaz to zwykle wina instalacji, jesli nie i brak innych bledow to moze sam czujnik padl.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Bląd 1286 - Knock Control Test Pulse
PostNapisane: 22 sierpnia 2012, 01:20 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Pewnie to bedzie czujnik spalania stukowego. Jak masz gaz to zwykle wina instalacji, jesli nie i brak innych bledow to moze sam czujnik padl.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Bląd 1286 - Knock Control Test Pulse
PostNapisane: 22 sierpnia 2012, 01:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 222
Lokalizacja: Mysliborz
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B25 NV
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=100862
Żadnych innych błędow nie ma. Tylko ten i gdy odłacze aku i podłacze to dopiero jakos na drugi dzien ten blad wyskakuje. Ogolnie gdy jest ten blad to auto tez duzo pali. Widze golym okiem ten czujnik przykrecony do glowcy ale gdzie idzie wtyczka od niego ? Poszukalem na angielskich forach i tam wypisuja ze to brak polaczenia z tym czujnikiem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL