BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 01:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] wymiana m.in uszczelki pod glowica a obroty
PostNapisane: 12 sierpnia 2007, 11:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 149
Lokalizacja: Słupsk / Koczała
Moje BMW: e46 318i
witam
pytanie do znawcow... odebralem autko od mechanika.. zostalo wymienione m.in uszczelka jak w temacie, pierscienie, panewki ....
po odpaleniu, - wiem ze mam ja "dotrzec", ale dlaczego obroty mi faluja. odpalam, postoi i obroty sru do gory sru na dol.
czy to kwestia czasu uregulowania, czy tez nie. :zalamany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2007, 12:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 60
Lokalizacja: LEGNICA
wydaje mi sie ze cos spaprali samo napewno sie nie poprawi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2007, 14:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 219
Lokalizacja: Krakow
Witam podejrzewam ze jest jakas nieszcelnosc w dolocie ,sprawdz czy jest cala gomowa rura od przeplywki do kolektora ,czy wszystko jest poskrecane szczelnie, a dalej mozesz wyczyscic krokowy. Jezeli nie pomoze to musisz podpiac pod kompa i szukac usterki.Pozdr.

_________________
Wiesiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2007, 14:39 
sprawdz czy mechanik wlasciwie podlaczyl przewody dolotowe powietrza..sprawdz rowniez czy czasem nie wlorzyli ci peknietego przewodu dolot pow..


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2007, 07:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 96
Lokalizacja: Brzostek
Moje BMW: e39 535iA
Kod silnika: M62B35
nie powiem ze się na tym dobrze znam,, ale?---czy czasem nie ruszony jest czujnik obr. na wale bodajże?--pzdr :) :) :)

_________________
nie bijcie nie ma za co?!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL