BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 01:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e30] M technic 325 z 1988r. ma szperę?? odp!! :D:D
PostNapisane: 20 sierpnia 2007, 20:44 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 23
Lokalizacja: Suwałki/Haugesund
Moje BMW: e87
Kod silnika: n47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=111057
tak jak w temacie... czy bmw 325 m technic z 1988 roku ma szperę?? proszę o prędką odpowiedź :D:D

_________________
Pal gumy, nie duszĂŞ :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sierpnia 2007, 21:10 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Nie koniecznie. M-Technik to często oznacza wygląd zewnętrzny - spojler przedni, tylny, progi, w 4d panele na drzwi, lotka na klapę - czasem.

Jest jeszcze tzw. zawieszenie M-technik, fotele M-technik, gałka, kierownica M-Technik.



M-Technik to nazwa grupy opcji. Zwyczajowo mówi się trójka w mtechniku mając na myśli tylko spojlery. Po numerze VIN w ASO spraqwdzisz jej opcję fabryczną. Prawdopodobne jest że jeżeli była zakupiona w pakiecie Mtechnik (spojlery) , z zawieszeniem Mtechnik to i miała szperę- to też będzie w danych z ASO.

Weź pod uwagę że po 19latach ktoś szperę równie dobrze mógł zakatować albo dołożyć jak jej nie było.


Jak sprawdzić? Podnieś tylne koło, auto na luz bez ręcznego i zakręć.. Jak zakręcisz - szpery nie ma, jak nie drgnie - jest.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2007, 12:02 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 23
Lokalizacja: Suwałki/Haugesund
Moje BMW: e87
Kod silnika: n47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=111057
Dzięki piękne :D:D widze że możesz pisać książki o bmw hehe... pozdrówka !!

_________________
Pal gumy, nie duszĂŞ :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL