BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 18:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] m40b18 problem z odpaleniem
PostNapisane: 8 listopada 2012, 09:31 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 21
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Moje BMW: 318i
Witam drodzy forumowicze mam pewnien problem wiec zwracam sie z prosba o pomoc co moze byc przyczyna

mianowicie w mojej Becie na trasia zaczeły sie dziać dziwne rzeczy gasnie faluje po obrotach swiatełka w środku migaja jakby skoki napiecia jest gigantyczny klopot z odpaleniem traci plyn chlodniczy nie kopcac na bialo nie ma osadu pod kokiem paliwa ani podcisnienia w bagnecie tzn chyba uszczelka po glowica odpada.
komputer wykazał błędy końcówek sterowania silnika, auto straciło na mocy i wariuje czasem i dziwnie zachowuje sie pompa paliwa działa tylko na odpalonym silniku ale jak sie ja przełączy w czasie pracy automatycznie gaśnie

prosze o pomoc co moze byc przyczyna

_________________
Bo tutaj gdzie żyjemy, musisz mieć w sobie siły by sie wydostać


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] m40b18 problem z odpaleniem
PostNapisane: 14 listopada 2012, 10:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Moje BMW: E36
Kod silnika: M40B18
A to jest benzyna, LPG? Sprawdź czy nie masz twardych węży od układu chłodzenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] m40b18 problem z odpaleniem
PostNapisane: 16 listopada 2012, 17:05 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 19
Lokalizacja: ONY
Moje BMW: nie jedzie...
Kod silnika: M40B18
podlacze sie pod temat bo mam problem z tym samym motorem...

moje auto po dzis dzien jezdzilo powiedzmy ze dobrze na benzynie jak i LPG ale...
na gazie faluja obroty lecz nie w tym problem bo dzisiaj auto przestalo calkowicie chodzic na LPG. Jak odpalam go na benzynie w trybie, w ktorym auto samo przelacza sie na zasilanie gazem to w przelacznia na LPG. auto gasnie, jest jakby duszone i gasnie. Nie ma tez zadnej reakcji na pedal gazu a to dziwne bo na benzynie wszystko chodzi
jak trzeba. I teraz pytanie do was forumowicze: co sie stalo?

jest to instalacjia z parownikiem wiec starej generacji :wstyd: bede wdzieczny z apomoc bo przebywam za granica a tutaj koszty wszelkich napraw powalaja...

_________________
Picture me rollin' in that black B-M-dub


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] m40b18 problem z odpaleniem
PostNapisane: 16 listopada 2012, 18:25 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Może jest nieszczelny? Dziwna sytuacja, jaki jest koszt naprawy takie duże koszty tam są?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] m40b18 problem z odpaleniem
PostNapisane: 16 listopada 2012, 21:34 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 19
Lokalizacja: ONY
Moje BMW: nie jedzie...
Kod silnika: M40B18
podjade jeszcze sprawdzic filtr gazu, moze sie cos wyjasni.

_________________
Picture me rollin' in that black B-M-dub


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] m40b18 problem z odpaleniem
PostNapisane: 18 listopada 2012, 14:29 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 21
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Moje BMW: 318i
Eureka doszedłem do tego co było z moja beta po wymienia sporej ilosci czesci:P przynajmiej jakis remont jej zrobiłem u mnie był winny waz przy klapce przeciw wybuchowej jezeli chodzi o LPG dostawal lewego powietrza a jezeli chodzi o PB to walniety sterownik silnika zwarcia dostac musial gdzies. no i tak przy okazji zmienilem troche w nim elektryki. mnie laczny koszt napraw wyszedl okolo 700 zlotych bo teraz nie powiem dokladnie.

Wiec Black sprawdz sobie weze przy dolocie bo mozesz miec cos podobnego a moze przy parowniku cos nie halo. i sprawdz czy jest dobrze chlodzony i czy wczesniej rozgrzales auto

_________________
Bo tutaj gdzie żyjemy, musisz mieć w sobie siły by sie wydostać


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL