Więc jest tak, sprawdzałem dzisiaj cewki, oporność każdej to 0.8 - 0.9 ohma wydaje mi się, że ta różnica to błąd miernika, bo w zależności jak przytknąłem to się wahało pomiędzy 0.9 a 0.8 - czyli mam rozumieć, że sprawne ?
Krokowca czyściłem, normalnie środek pracuje, środek luźno chodzi i się nie zacina, podpięty lecz nie podłączony do przewodów po przekręceniu stacyjki na zapłon trzyma się w połowie otwarty (ta przesłona w połowie, przy tym minimalnie brzęczy) - czyli rozumiem, że działa ?
Czujnik przepustnicy mierzyłem i tak patrząc jak on jest podłączony to numerując piny od lewej do prawej 1 - 2 - 3 to tak:
1-2 zamknięta przepustnica 5.03ohma, otwarta 1.36
1-3 zamknięta przepustnica 4,47ohma, otwarta to samo
2-3 zamknięta przepustnica 1,62ohma, otwarta 4.85
Jak to rozumieć ? sprawny ? Nie sprawny ?
Sprawdzałem czujnik temperatury ten od ECU - jak silnik był lekko ciepły - 1.08ohma, potem jak się studził rosło tak do 1.20ohma i pewnie wyżej ale już nie sprawdzałem na całkiem zimnym.
Jak to rozumieć ? sprawny ? nie sprawny ?
Zauważyłem, że im silnik cieplejszy tym te wypadania zapłonów ? czy co to jest, co powoduje to wrum wrum całe maleje, muszę zobaczyć dokładnie jak będzie całkiem ciepły się zachowywał.
Wraz z tym jak się nagrzewa zyskuje mocy.
Co wy na to ? co dalej sprawdzać bo już tracę pomysły ?
