BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 11:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] olej w cylindrach 520i 24V
PostNapisane: 1 września 2007, 15:11 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Radom
w dwóch cylindrach (od strony kabiny) nie wiem skąd gromadzi się olej.
Po wyjęciu cewek wyciągam ze dwie strzykawki (dość szerokie) oleju.
Koło cewek nazewnątrz też są ślady oleju. Skąd on się tam bierze?
Pomóżcie!!!!!! :zalamany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2007, 15:56 
Offline
Forumowicz

Posty: 105
Lokalizacja: KÂłodzko
ten olej masz w środku w cylindrach czy tylko wokół świec pod cewkami

_________________
roberto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2007, 09:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: podlaskie
jesli olej masz wokol swiec to wymien uszczelke pod pokrywa zaworow,w komplecie sa takie okragle uszczelki ktore uszczelniaja pokrywe w dziurach od swiec


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2007, 09:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
piotrek19812, dobrze prawi; polac mu :D

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2007, 19:43 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 46
Posty: 20
Lokalizacja: .: Jaworzno City :.
Moje BMW: E32
Kod silnika: M60B30
dodam od siebie ze przy wymianie dobrze szlifierka oscylacyjna lub papierkiem sciernym zedrzec lakier z dekla (ten zloty) w miejscu styku dekla z uszczelka (potrafi przeciskac olej pomiedzy deklem a lakierem) dobrze zalozyc nowe uszczelki gumowe pod sruby (4,5zl w serwisie bmw za sztuke) i dodatkowo pod podkladki na srubach dolozyc po 1 podkladce - spowoduje to mocniejsze docisniecie dekla do uszczelki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL