BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 09:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [e36] odpalanie silnika M50B25 po 3 latach
PostNapisane: 27 czerwca 2013, 11:53 
Offline
Forumowicz

Wiek: 31
Posty: 114
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: E34
Kod silnika: M30b35 Turbo
kwestia hamulcy trzeba zmieniac cale zwrotnice z przodu i z tylu czy da rade z przodu zmienic zacisk plus tarcze ? a z tylu jak to wyglada ?

ze tak powiem problem z silnikiem rozwiazany zlozylem spowrotem na starych uszczelkach delikatnie przesmarowalem silikonem wysokocieplnym no i teraz pojawiają sie kolejne problemy. płyny, oleje . w skrocie standard ... czytałem wiele tematów miałem dylemat do dobrania oleju silnikowego jednak zdecydowalem po przejrzeniu internetu ze wybór padnie na valvoline

chciałbym teraz wypisać co i jak i mi powiecie czy to dobry wybor czy jednak zrobic jakies korekty ; )

więc tak:

1.płukanka (w celu przejścia na syntetyk) :
VALVOLINE ENGINE FLUSH płukanka silnika 350ml

2.olej silnikowy:
VALVOLINE SynPower 5w40 5L

3.płyn hamulcowy:
VALVOLINE Płyn hamulcowy DOT 3&4 1L DOT4 DOT-4

4.olej wspomagania (tutaj dylemat czy dobry dobrałem ?):
VALVOLINE MaxLife ATF DEXRON IID III DEXTRON 1L

5.chłodniczy:
VALVOLINE MaxLife PŁYN CHŁODNICZY koncentrat

6.skrzynia (no i nie wiem czy to dobry wybor czy nie bd problemow z biegami ? )
VALVOLINE MaxLife MTF GL-4 75W80 1L GL4 75W-80

co do dyfra nie pisze bo kupie castrola 75w140 jak polecaja na necie

ogolnie wszystkie plyny i oleje chce zamowic od tego pana:

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=20570602

proszę o wasze rady co powinienem zmienić ewentualnie no i najlepiej z tej aukcji ale jezeli do czegos bd watpliwosci to z innej poszukam ; ) i ogolnie prosze o opinie na temat tych srodkow olejow plynow itp ; )

dodam ze swap jest calkowity od silnika po hamulce wiec wasze rady beda bardzo cenne i rownoczesnie dla mnie doswiadczeniem gdyz robie to pierwszy raz ; )

dla ulatwienia mi pomocy koncowka vin: fd64012 gdyz z ta skrzynia sie boje ze zly dobralem

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL