Mam w E36 z 93roku prawdopodobnie dołożony Imobiliser bo jest to pluskwa którą przykłada się do czujnika pod kierownicą i niestety przestała łapać sygnał ta pluskwa.
Kto mi pomoże jak wypiąć całkowicie IMO z samochodu?
Dostałem się do tej skrzyneczki-centralki i pisze na niej: BMW KBA 9540
Do centralki KBA9540 dochodzą dwie wiązki przewodów, wychodzi z niej instalacja do czujnika z diodą gdzie przykłada się pluskwę, aby załączyć zapłon. Idą tam 3 przewody: -, +12V, i +0-2V (miganie diody) chciałem coś pomodzić z tym czujnikiem żeby go zmostkować tak żeby widział pluskwę ale nic sie nie udało

W tych przewodach jest taka plontanina, że nie widomo do czego idą, wszyskie koloru czarnego. Większość idzie w okolice stacyjki, ale 5 przewodów wchodzi też gdzieś pod podłogę.
W samochodzie mam dołożone palnie z pilota, z pilota załącze zapłon ale samochód dalej nie odpali bo ta centralka odcieła pompe paliwa i kręcenie rozrusznikiem nic nie daje.
Jak wyciągnąć tą centralkę? Czy nie można jej jakoś wyłącząć bez ingerencji w instalację bo mega dużo przewodów jest.
Tak to wygląda:





Ponoć można coś pokombinować z zmostkowaniem przekaźników, tylko które? co i jak?