BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 13:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 318tds. Problem ze wspomaganiem
PostNapisane: 22 października 2007, 16:36 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 37
Lokalizacja: Radomsko
Moje BMW: e34 tdsA
Kod silnika: m51b25
Mój problem dotyczy chyba pompy ponieważ gdy krece kierownicą na wolnych obrotach to pompa zachowuje sie normalnie natomiast gdy obroty wzrosną do niecałego tysiąca to zaczyna cos sie dziac z pompą bo zaczyna wydawać dziwne dzwięki i nie wiem czy to jest wina tego ze pompa siada czy moze układ sie zapowietrzył na skutek tego ze jak wymieniałem samemu płyn od wspomagania to robiłem to na zapalonym silniku i pompa sie wtedy pierwszy raz odezwała i tak jest do dzis. Na wiekszych obrotach jest juz normalnie. nie wiem moze jest to wina zapowietrzonej maglownicy. Nie wiem. Odpiszcie.


Ostatnio edytowano 23 października 2007, 22:25 przez Jedrzej191, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2007, 22:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 450
Lokalizacja: Z gĂłr
witam.uklad sam sie odpowietrza.A jaki olej nalales?Ma byc dekstron II.Sprobuj na zapalonym silniku krecic kiera od jednego skrajnego polozenia do drugiego.Jezeli nie pomoze to pewnie pompa siada.pozdro.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2007, 14:58 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 37
Lokalizacja: Radomsko
Moje BMW: e34 tdsA
Kod silnika: m51b25
Hm nalałem Elfmatic ma klase dextron III i nie wiem zobacze jeszcze to co napisałeś jak coś to dam znać. Na razie dzieki.

[ Dodano: 31 Październik 2007, 16:42 ]
Przy wymianie płynu chłodniczego i termostatu zapytałem sie mechanika co może być że pompa tak sie zachowuje. Mechanik powiedział żebym wymienił napinacz paska wielorzędowego. Po wymianie wspomaganie już ucichło i wszystko jest już w porządku. Nie był to zapowietrzony układ wspomagania ani powolna śmierć pompy od wspomagania.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL