BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 13:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] Problem z obrotami silnika 316i Touring
PostNapisane: 28 października 2007, 10:44 
Mam E30 93r z grudnia i mam za wysokie obroty mianowicie po rozgrzaniu obroty wchodza na 1500 i nie schodza. Jakie powinny byc normalne obroty i czemu tak sie dzieje? I jeszcze jedna pytanko gdy wjezdzam w dziury mam luzy na kierownicy - zawieszenie jest dobre prosze o porade.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Problem z obrotami silnika 316i Touring
PostNapisane: 28 października 2007, 10:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
Devil 316 napisał(a):
Mam E30 93r z grudnia i mam za wysokie obroty mianowicie po rozgrzaniu obroty wchodza na 1500 i nie schodza. Jakie powinny byc normalne obroty i czemu tak sie dzieje? I jeszcze jedna pytanko gdy wjezdzam w dziury mam luzy na kierownicy - zawieszenie jest dobre prosze o porade.


Wyczyść silniczek krokowy.

Sprawdź czujnik położenia przepustnicy, może się rozkalibrował.

Jakieś 600-700.

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2007, 11:02 
Wielkie dzieki, musze dac go do mechanika, ciekawe ile zaplace za robocizne :( a te luze na kierownicy co to moze byc?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2007, 11:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
Devil 316 napisał(a):
Wielkie dzieki, musze dac go do mechanika, ciekawe ile zaplace za robocizne :( a te luze na kierownicy co to moze byc?


A nie szybciej i taniej samemu to zrobić ?? Kupisz sprey do mycia gaźników i wyczyścisz nim dokładnie od środka silniczek krokowy, czyjnik położenia przepustnicy lepiej dać do sprawdzenia komuś bo potrzebny jest do tego przynajmniej miernik.

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2007, 11:16 
Nie wiem czy sobie poradze, gdzie dokladniej znajduje sie silnik krokowy i jak go zdjac?


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL