BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 maja 2024, 21:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e30] Co to jest ? + maly problem
PostNapisane: 8 lipca 2006, 17:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 422
Lokalizacja: Olsztyn / Kętrzyn
Moje BMW: e30/e36
Kod silnika: m20b20/m52b20
siemano

1. zastanawia mnie do czego sluzy czesc nr1 na zdjeciu przy przeplywomierzu jak to sie wogole nazywa. Mam do was takie pytanie a nawet i prosbe czy mozecie sprawdzic jedna rzecz w waszych bumach? mam silnik m20b25 po przekreceniu stacyjki zaczyna brzeczec to cos jak by mialo zwarcie. uwas tez tak jest??

2. jak sie na to prawidlowo mowi i doczego sluzy

3. odnosnie numeru 3 tez chcialbym wiedziec co to jest.

Mam pewna historie zwiazana z urzadzeniem przykreconym po prawej (do nr3) a baniakiem (nr2) to znaczy jest to emulator ktory zamontowal mi gazownik.
Pewnego dnia mialem strzal w przepywomierzu i musialem go wymienic na nowy. Gazownik powiedzial ze instalacja ktora wczesniejszy wlasciciel zamontowal nie miala tak zwanego emulatora ktory to wlasnie zapobiega takim strzalom. wiec mi go wstawil. Teraz nie ma strzalow ani zadnych problemow po za jednym.... Opowiem jak to wyglada. Wstaje z rana ide do garazu odpalam furke (na benzynie) wciskam lekko gaz (2200 obr/min)przelacza sie na gazik wszycho ladnie i pieknie poprostu wsiadam i jade... Gdy silnik sie juz zagrzeje do swojej temperatury (jest cieply) i np zajezdzam sobie do sklepu stawiam fure zamykam ide np. cos kupic przychodze odpalam (jak wczesniej w garazu) i przy przelaczenia na gaz na cieplym silniku gasnie i moge tak robic caly czas i nie przelaczy na gaz! Sa tylko 2 sposoby poczekac az ostygnie lecz to bedzie trwalo min. jakies 30 min. albo przejechac sie jakies 8 km. na benzynie i podczas jazdy przelaczyc na gaz wtedy zaskoczy. Wkurza mnie to jak myslicie co moze byc tego przyczyna. Zaczelo sie to dziac po zamontowaniu tego emulatora. Lecz moze to byc jakis po prostu zbieg okolicznosci. Problem jest po prostu taki ze na cieplym silniku nie moge przelaczyc na gaz przy odpalaniu! Gdy silnik chodzi na gazie to nie ma zadnych z nim problemow. A i zauwazylem jeszcze jedna rzecz. Czasami jak przejade na benzynie 4 km gdy mi nie odpali na cieplym i przelacze na gaz to nie zalapie i wtedy na gazie po prostu ma tak jak by odciecie, tak jak by nie bylo wachy i hamuje silnik., pstrykam na benzyne jedzie prawidlowo Co jest??Moze wystarczy jakas regulacja? albo jakas mala wymiana jakiejs pierdoly? POMOCY :( :(

4. Odnosnie urzadzenia numer 4 ze zdjecia tez nie wiem co to jest? niech ktos napisze co to i doczego sluzy

Obrazek


Ostatnio edytowano 2 grudnia 2006, 20:53 przez kem44, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lipca 2006, 17:52 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
1. silniczek krokowy i sluzy do utrzymywania wolnych obrotow - ma bzyczec po przekreceniu stacyjki
2.zbiorniczek na plyn do ukladu kierowniczego - sluzy do przetrzymywania plynu do wspomagania :D
3.nieznaju
4.dokladnie nie znam nazwy ale to jest taki podcisnieniowy zaworek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lipca 2006, 11:02 
Offline
Forumowicz

Wiek: 44
Posty: 219
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36/8
Kod silnika: M52b28
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=94843
3. pod ta puszka sa 3 przekazniki silnika (pompy paliwa, codo reszty nie jestem pewien ale chyba wtryskiwaczy i komputera)
4. jest to regulator cisnienia paliwa (słuzy do utrzymywania stalego cisnienia paliwa na wtryskiwaczach)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL