Witam, mam e30 coupe 325i m50b25 ze szperą 25%. Po swapie, taki kupiony.
Mam rytmiczne drgania na kierownicy o dużej częstotliwości. Czuć także, że kiera lekko wężykuje.
Ponadto jednocześnie w tym samym momencie drgania występują na całej budzie w tym na desce rozdzielczej.
Sprawdzałem po kolei
- wymiana wszystkich kół na inne, opony i felgi z 15" na 17"
- wymiana wszystkich gum na poliuretany, w tym dyfra i podpory wału
- nowe cztery końcówki drążków
- nowa piasta z przodu, stara miała luzy
- nowy wahacz z przodu
- zbieżność i geometria laserowa
- tarcza przegubowa gumowa na układzie kierowniczym
- przepłukanie i wymiana płynu wspomagania
Już nie wiem co sprawdzać...
Z początku drgania były znikome. Występowały także w okolicach 80km/h, ale ustały.
Teraz tylko przy wyższych prędkościach i z czasem jest coraz gorzej
Pomocy!
