BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 16:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] brak mocy na zimnym silniku
PostNapisane: 24 listopada 2007, 19:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: lubuskie
Witam.Mam problem ze swoim bmw 524 td.Nie ma mocy na zilnym silniku,nie reaguje na pedał gazu.Pompa elektrycznie sterowana.Co może być przyczyną?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2007, 20:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 43
Lokalizacja: PiotrkĂłw trybunalski
A jak masz z pompą...regenerowana była? jest to poważny problet td może zaczyna sie konczyć....kogo znam i miał diesela miał podobne problemy na początku... może jakiś sterownik jeśli nie pompa....a z reszta każdykto miła E34 ma jakieś tam problemy z turbiną albo pompą.....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2007, 20:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: lubuskie
Turbinę wymieniałem już dwa razy,ale też mi się wydaje,że to pompa jest uszkodzona.Mam drugą,mechaniczną z e30.Czy może ktoś wie jak to przerobić?I czy w ogóle jest taka możliwość?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2007, 21:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 43
Lokalizacja: PiotrkĂłw trybunalski
Wiesz nie weim czy da sie to przerobić, ale powiem ci że szczerze nie bawiłbym sie w samoróbki...wiadomo Polak potrafi, ale na dłuższą metę to śliski temat...jedź najpierw na diagnoze , choc podejrzewam, że skończy sie na tym, iż dowiesz sie że pompa walnieta a nastenie zregeneruj bo nowa to słyszałem że koszt około 4 tysia a regeneracji około 1500zł...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2007, 21:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: lubuskie
Problem w tym,że auta nie można połączyć z komputerem.Byłem w trzech miejscach i nikomu sie to nie udało.Chyba za stary model(1990).I zostałem sam z tym problemem.Czytałem kiedyś na forum,że gość miał podobny problem i zamontował pompe z e28,z identycznym silnikiem.Nie wiem ile w tym prawdy i jak to ma działać. :|


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2007, 22:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 43
Lokalizacja: PiotrkĂłw trybunalski
Wiesz nie chodzi o podłączenie do kompa... jedź do kogoś kto sie zna i powie ci albo doradzi....co i jak trzeba to ogladnąc....ja na odległość nic nie poradze wiecej powodzonka życzę i aby nie była to pompa.....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2007, 22:34 
Działa Ci obrotomierz, ekonomizer? Najprawdopodobniej padł Ci komputer, tutaj dowiesz się więcej: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=22603


Ostatnio edytowano 24 listopada 2007, 22:35 przez Bagor, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2007, 22:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: lubuskie
Spróbuję jeszcze w serwisie pomp wtryskowych.Może tam ktoś mi doradzi w tym temacie.Dzięki za porady i życzę bezawaryjnej jazdy.

[ Dodano: 24 Listopad 2007, 22:49 ]
No faktycznie nie działa ani obrotomierz,ani ekonomizer a nawet tem.wody.Kupiłem drugi licznik,działał dwa miesiące i przestał wskazywać.A co to ma wspólnego z tym,że auto ma muła?Właściwie to jest tak:zapalasz auto i jedziesz normalnie.Po chwili już nie ma czym jechać,przestaje reagować na pedał gazu.Jak sie rozgrzeje jest prawie dobrze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2007, 23:04 
Nie wiem, co to ma wspólnego, ale w linku, w którym podałem, przyczyną muła był uszkodzony komputer. Parę osób miało takie same objawy, również nie działały obrotomierz i ekonomizer. Myślę, że na ten temat wyczerpującej odpowiedzi udzieli Ci użytkownik robertbmw.

PS może poszukaj kogoś z Twojej okolicy, z takim samym silnikiem i podmieńcie komputery.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2007, 23:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: lubuskie
Znajomy ma 324td. Taki sam silnik to i komputer powinien pasować do mojego pędzidła.Jeżeli tak jest i okaże się że jest uwalony to kupię drugi a jak nie to go chyba podpalę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL