BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 21:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Przekładnia kierownicza coś stuka
PostNapisane: 15 czerwca 2007, 23:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1320
Moje BMW: e46 COUPE+COMPACTe36
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=94308
wiatm wszystkich mam problem z maglownica(316compact e36) podczas hamowania slychac stukniecie jak by cos sie obijalo (dzwiek podobny jak przy uszkodzonym sworzniu wahacza)mechanik stwierdzil ze to sa luzy w maglownicy i ze niby cos tam mozna podkrecic odpowiednimi srubami albo dac maglownice do regeneracji :znudzony: co wy nato ???

_________________
Obrazek
KTO CHCE SZUKA SPOSOBU, KTO NIE CHCE SZUKA POWODU
http://reklamywydruki.pl/


Ostatnio edytowano 16 czerwca 2007, 00:02 przez CZECHU, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2007, 11:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 219
Lokalizacja: Krakow
Mozna delikatnie przykrecic srube ale najpierw zaznaczyc na niej i obudowie jakims lakierem do paznokci polozenie przed regulacja zeby w razie czego mozna bylo cofnac do orginalu. Bo jest tak ze jezeli przykrecisz zaduzo to kiera po wyjsciu nie bedzie sama wracac ,wiec po troche do celu [1/4 obrotu nie wiecej] . Pozdro.

_________________
Wiesiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2007, 12:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
tylko po dokręceniu tej śrubki często dalej puka, na dodatek kierownica zaczyna w niektórych zakresach ciężej chodzić. nie bardzo chce wracać do położenia "na wprost" i ogólnie sprawa przekładni w e36 jest ... do du*y

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2007, 13:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1320
Moje BMW: e46 COUPE+COMPACTe36
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=94308
slyszalem ze dokrecanie srubek nic nie pomaga i leiej tego nie ruszac a co myslicie o tych zestawch naprawczych z allegro ??? one chyba tylko likwiduja wycieki z maglownicy

http://moto.allegro.pl/item206338221_pr ... 3_e36.html

_________________
Obrazek
KTO CHCE SZUKA SPOSOBU, KTO NIE CHCE SZUKA POWODU
http://reklamywydruki.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2007, 18:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1320
Moje BMW: e46 COUPE+COMPACTe36
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=94308
jeszcze jedno pytanie czy przekladnia kierownicza od sedana e36 bedzie pasowala do compacta ??

_________________
Obrazek
KTO CHCE SZUKA SPOSOBU, KTO NIE CHCE SZUKA POWODU
http://reklamywydruki.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2007, 23:03 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
wszystkie e36 i Z3 maja taką samą.

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2007, 21:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1320
Moje BMW: e46 COUPE+COMPACTe36
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=94308
dzieki za wszystke rady dzis bylem u znajomego mechanika w serwisie boscha okazalo sie ze maglownica jest ok stuka klocek :) ja juz szukalem maglownicy kombinowalem co by tu zrobic a tu taka niespodzianka mam ochote teraz jechac do pierwszego pseudo mechanika i mu ... ale pies go ganial pozdrawiam :super:

_________________
Obrazek
KTO CHCE SZUKA SPOSOBU, KTO NIE CHCE SZUKA POWODU
http://reklamywydruki.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] Przekładnia kierownicza cos stuka
PostNapisane: 7 grudnia 2014, 02:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 112
Lokalizacja: Wielka brytania
Moje BMW: e36 Cabrio
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 37&start=0
witam was i ja mam problem z malgownica sadze kiedy kupowałem auto gosc powiedziałmi ze to ona ale chcviałem sie upewnic wiec trzesie mi kierownica pow 60 km /h i jak chamuja z tej predkosci nizej nie ma zanych oznak chce sie wpewniz zeby kupic 2 jakie sa oznaki zjehanej maglownicy ???

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL