BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 16:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2007, 18:03 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
MAJSU_WuWuA, ale masz syfffff ja piernicze. jak bys wymieniał olej raz na 30tyś.
u mnie tak wyglada cały czas a z głowicą tzn. co miałem robić?
była wymieniana co prawda ale stara wygladała identycznie.

vmasher napisał(a):
czy SHELL HELIX PLUS 10W/40 jest oki??

ja właśnie na takim latam :ok:

Kubenzy, a z kąd wiesz ze jest cacy?? :rotfl:
:rotfl:
lotos jest dobry do ploneza. Kubenzy, olej to pdstawa. a jak wyglada Twoja klawiatura po tym lotosie? zaglądałeś tam kiedys? :rotfl:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2007, 18:13 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
noo ja mam lotosa 15w40 niestety mineralnego i nagaru trochę jest:/

nie wiem czy jest sens zmieniać na inną marke oleju bo boje sie że sie rozszczelni... wiem że lepszy był by półsyntetyk ale boje sie ryzyka.... mam m40 :/

_________________
Zobacz nowy nabytek e39 '99 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124248

Była e36 '92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=50317&start=20

E30 qp m20b20 '83 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=59193&start=20&hilit=m20b20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2007, 18:20 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
Ja przez głupotę i niewiedzę najpierw zalałem lotosa mineralnego, a po ok. 2 tys. km zmieniłem na połsyntetyk. Oczywiście, że jest czarny, ale nie az tak, jak smoła :zdziwko:

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2007, 18:23 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
Kubenzy, rozumiem że masz teraz półsyntetyk ale pewnie też lotosa? czy zgadłem? :hyhy:
a kto tu mówił soś o smole? :znudzony:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2007, 18:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
esiue30 napisał(a):
MAJSU_WuWuA, ale masz syfffff ja piernicze. jak bys wymieniał olej raz na 30tyś.
u mnie tak wyglada cały czas a z głowicą tzn. co miałem robić?
była wymieniana co prawda ale stara wygladała identycznie.


No za czysto to nie jest :/ Przy następnej wymianie zdejmę miskę i porządnie ją wyszoruje a później jakaś płukanka i Valvoline 10W40... Liczę na znaczną poprawę ! :)

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2007, 18:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 225
Lokalizacja: stalowa wola
ja takze jak kupiłem swoje bmw to wymieniłem olej i zalałem półsyntetyk mobila 10W-40 i olej po niedługim czasie stał sie bardzo czarny! wkurzyło mniue to troche sciagnałem pokrywe zaworów patrze a tu taki nagar ze ja dziekuje..... poczysciłem troche i zakreciłem spowrotem! gdy miałem remont silnika ( przez te cholerne panewki) postanowiłem wszystko wyczyscic! i głowice wyczysciłem karcherem z dodatkiem srodka czyszczacego do silników (niepamietyam juz nazwy) pokrywe takze karcherem i troszke skrobakiem i miske olejowa benzynka ekstrakcyjna! i teraz silnik jest czysciutki jak nóweczka:) i olej o niebo lepiej wyglada! w sumie silnik tez juz lepiej sie czuje!
ale ja tak zrobiłem jak miałem remont silnika a ty.... niewiem sciag pokrywe i zobacz jak jest....:)
POZDRO!

_________________
Brzmienie Moc WraÂżenia!!!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2007, 20:38 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
esiue30 napisał(a):
a kto tu mówił soś o smole?


ktoś mówił, jak chcesz wiedzieć kto, to se przeczytaj.

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2007, 22:04 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
Kubenzy, uuuuu chyba zabolało..... widac dalej na lotosie :wstyd: :wstyd: :rotfl: :rotfl:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2007, 22:37 
esiue30 napisał(a):
Kubenzy, uuuuu chyba zabolało..... widac dalej na lotosie :wstyd: :wstyd: :rotfl: :rotfl:


wierny jest chłopak firmie z jego regionu, nazywamy to patriotyzmem regionalnym :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: .

pozdrawiam :).


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2007, 07:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
vmasher napisał(a):
napiszcie jakiego dokładnie SHELL`A UŻYWACIE??
czy SHELL HELIX PLUS 10W/40 jest oki??
czy jest jakiś lepszy??


ja również na tym jeżdżę i jest OK :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2007, 10:57 
Offline
Forumowicz

Posty: 188
Lokalizacja: Wejherowo
biały napisał(a):
vmasher, półsyntetyk i syntetyk będą zaraz po wymianie robiły sie czarne , poniewaz mają duzo dodatkoów czyszczących i zbierają syf z silnika itd.

A mineralny ma mniej?

[ Dodano: 29 Listopad 2007, 11:02 ]
esiue30 napisał(a):
:rotfl:
lotos jest dobry do ploneza.

A czym się różni układ smarowania poloneza od BMW? Skoro jest dobry do poloneza, to do BMW nie?

No tak, BMW Uber Alles...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2007, 11:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
pitekantrop napisał(a):
biały napisał(a):
vmasher, półsyntetyk i syntetyk będą zaraz po wymianie robiły sie czarne , poniewaz mają duzo dodatkoów czyszczących i zbierają syf z silnika itd.

A mineralny ma mniej?

[ Dodano: 29 Listopad 2007, 11:02 ]
esiue30 napisał(a):
:rotfl:
lotos jest dobry do ploneza.

A czym się różni układ smarowania poloneza od BMW? Skoro jest dobry do poloneza, to do BMW nie?

No tak, BMW Uber Alles...


BMW UBER ALLES Ale ty widzę uwielbiasz porównywać technikę BMW do Łady i Polonezów :rotfl: Toć jedno i drugie ma 4 koła...

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2007, 11:51 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
pitekantrop, BMW jest zdeka inaczej uzytkowane niż polonezy nie sądzisz??:rotfl:
czyżbyś tez latał na poządnym oleju LOTOS? :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2007, 12:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
heh pewnie zaraz znowu rozwinie sie wojna na temat wyzszosci takiego a takiego oleju, panowie skoro nie ma roznicy miedzy mineralnym, pol syntetykiem a syntetykiem to po co wogole je produkuja, skoro naprawde by sie nie roznily to produkowali by jeden rodzaj do wszystkiego i po sprawie. a wspanialy mineralny olej zalewali by do wszystkiego do BMW do Poloneza i do Ferrari a jak :rotfl:

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2007, 12:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
:cisza: albo nie, zamkniemy temat :P

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL